Fitness Tiina Pekkala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Syksyllä kahdessa lajissa kisaava Tiina kävi kuvauksissa stadissa tangon kanssa. Tiina tähtää Ouluun tulokkaiden bodyfitneksen lyhyeen sarjaan ja sitten Expossa vaparifitnekseen. Kovin usein ei näitä kahden lajin kisaajia näy, joten mielenkiintoista nähdä miten Tiinalle käy. Tanko lainattiin Pole4fit studiolta, kiitoksia sinne, samoin kiitoksia Tiinalle ja hänen puolisolleen jeesistä.

Galleriaan

VG7G7404.jpg

wowowowowowow...... parasta IKINÄ! huippuja kuvia, huippuihana malli, huippuhyvä teema ja siis ihan sanaton. tekemisen ilo ja osaaminen välittyy, upea kroppa ja kaikki kohillaan.

hyvä mike ja tiina!

Onkos naisella kenties jonkin sortin voimistelu-/tankotanssitaustaa?
Ja on muuten siistejä kuvia.

ps. Kyllä Mike osaa :)

Siistejä kuvia ja Tiinan vapaaridebyyttiä odotetaan tosiaan innolla.

Kun kuvia katsoo, niin niistä oikein huokuu tekemisen helppous! Ilmeessäkään ei ole vaikeudesta tai tuskasta tietokaan! Ihankun Tiina olisi hitusen niinkun kotonaan tuossa tangolla =D RESPEKT!!

Kiitos kaikille. Helppo oli olla kuvattavana, kun oli kameran takana niin hyvä ja rento kuvaaja. Ihania kuvia. En edes uskaltanut toivoa näin mahtavia kuvia, vaikka tiesinkin Miken yhdeksi parhaaksi kuvaajaksi. Miljoonat kiitokset Mikelle!!! Suosittelen kyllä lämpimästi kisaan valmistautuville itsensä kuvauttamista, niin jää kiva muisto kuvien muodossa. Iso kiitos kuuluu myös Pole4fitin Kekkosen Marialle, joka lupasi lainata tuon siirrettävän tolpan.

Tankoa ja tolppaa olen 2007 vuoden loppupuolelta lähinnä itsekseni harrastellut täällä pohjoisen periferiassa. Voimaliikkeet sujuvat parhaiten niin tangolla kuin lattiallakin. Voimaliikkeet tulevat olemaan vahvuuksia myös vapaaohjelmassani. Sen sijaan kärrynpyörät ja muut taitotemput ovat tuottaneet pään vaivaa, kun ei mitään voimistelutaustaa ole ja näitäkin olen paljolti yksinään treenaillut.

Tänään kävin pole4fitillä tolppa-akrobatiatunnilla ja kerrankin opettajana oli sellainen, joka oikeasti osasi paljon riskimpiä juttuja kuin minä ja eniten tähän mennessä häneltä opinkin. Hän olikin ensimmäinen mies, jolta olen saanut ohjausta tolpalla. Tanssillisuus ei ole vahvin puoleni todellakaan, joten määrittelen itseni ennemmin tolppa-akrobatian kuin tankotanssin taitajaksi. Minulla on omalla pihalla viiden metrin korkuinen kumipäällysteinen sirkustolppa, jolla kesäisin jnk. verran treenailen, jos ehdin. Nyt tietty harvemmin on ehtinyt, kun tämä fitnesspuoli on haukannut ison palan ajasta. Mutta kyllä joka kerta, kun nousen tolpalle tai tangolle, nautin siitä valtavasti varsinkin, kun kroppa alkaa olla taas tarpeeksi kevyt siihen hommaan. Hieman hiljaisempaa oli, kun paino nousi lähemmäs kuuttakymmentä kiloa. :D

Back
Ylös Bottom