Kiitos kaikille. Helppo oli olla kuvattavana, kun oli kameran takana niin hyvä ja rento kuvaaja. Ihania kuvia. En edes uskaltanut toivoa näin mahtavia kuvia, vaikka tiesinkin Miken yhdeksi parhaaksi kuvaajaksi. Miljoonat kiitokset Mikelle!!! Suosittelen kyllä lämpimästi kisaan valmistautuville itsensä kuvauttamista, niin jää kiva muisto kuvien muodossa. Iso kiitos kuuluu myös Pole4fitin Kekkosen Marialle, joka lupasi lainata tuon siirrettävän tolpan.
Tankoa ja tolppaa olen 2007 vuoden loppupuolelta lähinnä itsekseni harrastellut täällä pohjoisen periferiassa. Voimaliikkeet sujuvat parhaiten niin tangolla kuin lattiallakin. Voimaliikkeet tulevat olemaan vahvuuksia myös vapaaohjelmassani. Sen sijaan kärrynpyörät ja muut taitotemput ovat tuottaneet pään vaivaa, kun ei mitään voimistelutaustaa ole ja näitäkin olen paljolti yksinään treenaillut.
Tänään kävin pole4fitillä tolppa-akrobatiatunnilla ja kerrankin opettajana oli sellainen, joka oikeasti osasi paljon riskimpiä juttuja kuin minä ja eniten tähän mennessä häneltä opinkin. Hän olikin ensimmäinen mies, jolta olen saanut ohjausta tolpalla. Tanssillisuus ei ole vahvin puoleni todellakaan, joten määrittelen itseni ennemmin tolppa-akrobatian kuin tankotanssin taitajaksi. Minulla on omalla pihalla viiden metrin korkuinen kumipäällysteinen sirkustolppa, jolla kesäisin jnk. verran treenailen, jos ehdin. Nyt tietty harvemmin on ehtinyt, kun tämä fitnesspuoli on haukannut ison palan ajasta. Mutta kyllä joka kerta, kun nousen tolpalle tai tangolle, nautin siitä valtavasti varsinkin, kun kroppa alkaa olla taas tarpeeksi kevyt siihen hommaan. Hieman hiljaisempaa oli, kun paino nousi lähemmäs kuuttakymmentä kiloa. :D