Fitness SM 2003 televisiosta 6. maaliskuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eikös miesten fitnessiin tullut juuri uudistus? Vapaaohjelma putosi pois ja tilalle tuli Miss Galaxy-kisoista tuttu esterata. Parempi näin, sillä miesten vapaaohjelmat on aika kauheita.
Yritän kyllä ymmärtää ettei fitnessiä saa verrata kilpa-aerobiciin vapaaohjelmasta puhuttaessa, mutta naisten vaparit on kuin katselisi hidastettua filmiä, mutta kaikki kunnia heille jotka vapaaohjelman kanssa tahkoavat. Fitness on varmasti kova laji kun puntin lisäksi pitää tehdä kaikenmaailman akrobatia, loikka- ja koordinaatioharjoituksia.

Joo, ikävä oli katsella niitä vapaaohjelmia. Kun on katsonut Aerobicin arvokisoja ja nähnyt miten haarahypyssä potkaistaan jalat suoriksi yli vaakatason ja kosketetaan samalla varpaita, niin näyttää surkealta tuo räpellys noissa fitness kisoissa.

syntikka sanoi:
mutta pointti onkin siinä että miksi sitä edes pitää yrittää? vaatiiko tuomarit surkeasti suoritettuja aerobicistä lainattuja liikkeitä ?

Kyllä ne tuomarit vaatii sen vapaaohjelman kun se lukee säännöissä. minunkin puolesta ne joutas poes.

Force sanoi:
Joo, ikävä oli katsella niitä vapaaohjelmia. Kun on katsonut Aerobicin arvokisoja ja nähnyt miten haarahypyssä potkaistaan jalat suoriksi yli vaakatason ja kosketetaan samalla varpaita, niin näyttää surkealta tuo räpellys noissa fitness kisoissa.

Aerobicissä treenataan lähinnä lajivoimaharjoitteita ja puntti on vain lajivoimaa tukevaa harjoittelua. Aerobiccaajien ei tarvitse tehdä tyhjennyksiä tai nesteenpoistoja tai kukaan heistä ei vedä fitnessin kisadieettiä ennen kisoja. Lajeja ei voi verrata toisiinsa. Mielestäni Karoliina Purala onnistui mainiosti v-pressissä, Marjo teki hyviä käsilläseisontoja ja pressejä. Koukkarin liikkuminen oli puhdasta. Mun mielestä todella hienoa tulosta on monet tytöt tehneet. Usealla ei ole voimistelu taustaa, joten kovaa duunia on tehty!

kyllähän se vapari voisi olla ihan mukavaa kahtottavaa, mutta siis välittämättä siitä mihin se harjoitteluaika menee niin olisi kiva kun ne suunniteltaisiin sen mukaan mitä on edes mahdollista tehdä... enimmäkseen punttia treenaava naikkonen kun ei vaan kykene suorittamaan vapareissa nähtäviä liikkeitä niin kuin ne kuuluisi joten mielestäni on typerää että moista edes heiltä vaaditaan.

Hienoa katsottavaa kisat oli, kovan työn on jokainen kisoissa ollut tehnyt ja varsinkin sen vapaaohjelman kanssa, joten arvostelijat vois mennä hieman itseensä.

Richard75 sanoi:
Hienoa katsottavaa kisat oli, kovan työn on jokainen kisoissa ollut tehnyt ja varsinkin sen vapaaohjelman kanssa, joten arvostelijat vois mennä hieman itseensä.(OMFG, toim. huom)

vilma-liina sanoi:
Ja sieltä kotisoffalta on aina niin kovin helppo huudella

Pinja sanoi:
On se niin ÄLYTTÖMÄN helppoa kommentoida telkkarin ääreltä...
Kokeilisitpas itse vetää n. 4 kk:n dieetin ja sitten lopussa nesteet pois kropasta, jonka mukana lähtee sitten viimeisetkin voimat ja lopuksi heität parin minuutin ohjelman täysillä. Kyllä niistä hypyistä väkisinkin lähtee kimmoisuus.

Älkää antako nenään vedettyjen herneiden lamauttaa joitain muita vitaalisia elintoimintoja, kuten selkärangan tukevuutta tai järjenjuoksua. Eihän siellä nyt oikeasti kannata käydä itse kokeilemassa ja palata tv:n ääreen katsomaan, että edelleenkään homma ei ole mitään huikean näköistä. Jokainen arvostakoon, mitä huvittaa, mutta kyllä nyt näyttää, että pitää tehdä vielä kovemmin töitä, jos meinaa tuon vapaaohjelman saada nykyistä näyttävämmäksi. Tiedä vaikka sitä kautta koko laji saisi enemmän julkisuutta ja uskottavuuttakin. HTH.:)

Klassinen baletti näyttää jotenkin sellaiselta sipsuttelulta, kun vertaa kilpa-aerobicciin. Niin, ja maastohiihto, se on jotenkin sellaista paikallaan sutimista, jos vertaa esimerkiksi suurpujotteluun.

Wintikka sanoi:
Heh, baaris taas vauhdissa ;-))
Mutta itse asiaan: kovan duunin ovat tehneet, että ovat lavalle asti päässeet. Jos ei ole voimistelijataustaa, niin aika vaikeeta on heitällä mitään kovin mahdottomia juttuja.......

Duunin kovuudesta kertovat kuvat ja tekstit löytyvät täältä...

http://www.bk-sportsmag.fi/pdf/7-2003/48-55_fitness_sm.pdf

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
vilma-liina sanoi:
Klassinen baletti näyttää jotenkin sellaiselta sipsuttelulta, kun vertaa kilpa-aerobicciin. Niin, ja maastohiihto, se on jotenkin sellaista paikallaan sutimista, jos vertaa esimerkiksi suurpujotteluun.

Niin. Kuten tässä threadissa on jo (tahattomastikin?) yritetty selvittää, uuttera työnteko ei välttämättä tuo sellaista tulosta, mitä ehkä sillä työnteolla on tarkoitettu saavutettavaksi. Koskekoon tämä sitten vaikka sitä vaparia tai moderaattoritason herneimuria. Olen toiveikas ja uskon kuitenkin siihen, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten hyvät naiset ja herrat, saanko esitellä, intäärwebin kätköistä, NYKYFITNESS JA SEN TILA:

DSC00428.jpg

:)

Mä olen kyllä ahkerasti harjoitellut herneiden imuroimista, ja olen siinä myös onnistunut mielestäni tarvittaessa kiitettävästi. :) :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom