Fitness Nora Yrjölä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Minuun silmääni kunto näyttää ehkä hieman liian pehmeältä kisakireyttä ajatellen, mutta en ole asiantuntija. Näihin kuviin kuitenkin juuri sopiva :)
Mietin samaa kuvia katsellessa. Mutta toivotaan, että menee viimeistelyt nappiin, päivän kuntohan se on se mikä ratkaisee! :thumbs:

Jumalauta!! Mikä runko!! En mitään kyseisestä lajista mitään ymmärrä, mut kyllä alkaa olla PERSEET linjassa!! :hyper: :kuola: Kaunista katsottavaa!!

Originally Posted by miika
no tossa viimesessä kuvassa ei kovin naisellinen peppu ole ,eikä reidet.muistuttaa jo enemmän mies urheiliaa takaa päin. muuten kyllä ihan ok toi ylä vartalo.
Eli siis jos olisit nähnyt vain viimeisen kuvan alaosan olisit pitänyt häntä miehenä?
Well,thats your loss!

no tossa viimesessä kuvassa ei kovin naisellinen peppu ole ,eikä reidet.muistuttaa jo enemmän mies urheiliaa takaa päin. muuten kyllä ihan ok toi ylä vartalo.
:lol2: Kyllä mielipiteitä on sitten moneen lähtöön! Musta tossa ei ole mitään miehen peppuun viittaavaa, päinvastoin, upea pylly! :D

Hieno, tsemppiä Noralle!!:worship:

Mietin samaa kuvia katsellessa. Mutta toivotaan, että menee viimeistelyt nappiin, päivän kuntohan se on se mikä ratkaisee! :thumbs:

Ja mä kans ajattelin samaa mut mietin sit et jos noi kuvaus valot jotenki pehmentää...

joo nättiä on ja peppu on just sellainen kuin pitää :whip: hitusen pehmeältä näyttää, vielä, mutta kisassa varmasti näyttää hienolta. Kuvattava upea ja upeat kuvat.

:anssi: Kyllä tuo on ainakin minun mielestäni ihan täydellinen naisen pakaraosasto ja erittäin kauniit reidetkin. Tuo kapea vyötärö ja kauniin lihaksikas ylävartalo vielä kruunaavat koko paketin. En minä tuosta kuvasta löydä kyllä ainakaan mitään miehekästä. Pakko oli tuo kuva ottaa talteen, kun on sen verran vaikuttava näkymä.

Back
Ylös Bottom