Fitness Expoon tulijoita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiinuli
  • Aloitettu Aloitettu
Lyhyestä virsi kaunis: Onko punttimimmeistä moni tulossa Lahteen Fitness Expoon joko kisaamaan tai katsomoon?

Katsomaan ja tsemppaamaan valmennettavaani (lähinnä maalaamaan, meikkaamaan ja tukkaa kähertämään)!
Lavalla siis nähdään minun suunnittelema vapaaohjelma :eek:

Voi pershe kun pääsiskin mutta kun ei niin ei...tää on tää ikuinen ongelma kun asuu vähän ylempänä...
Mutta hauskaa reissua itse kullekin ja tsemppiä niille jotka lavalle kiipeävät! :kippis1:

Hirmusesti tekisi mieli, mutta täältä kaukaa on niin kova operaatio lähteä. ja työtkin on esteenä osittain. :(

Originally posted by hani
Hirmusesti tekisi mieli, mutta täältä kaukaa on niin kova operaatio lähteä. ja työtkin on esteenä osittain. :(

Me ollaan molemmat vähän tälleen kaukana :) Tai sie oot vielä 150 kilsaa kauempana tuolta kuin mie :D Ärsyttää kovin kun oikeasti olisi mielenkiintoa tuollaiseen ja pääsylippuun ehkä löytyisikin rahaa mutta sitten olisi maksettava vielä matkakulut ja mahdolliset yöpymiset ja plaa plaa.... :(

Kyllä olen tulossa katsomaan. Ja toivottavasti olisi rahkeita joskus olla myös lavalla toisten töllöteltävänä. ;)

Kovin olen katsomoon tulossa, mutta ihan satavarmaa ei vielä ole.

Hirmuisasti tsemppiä kaikille kisaajioille! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom