Fitness Expon tunnelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
Takareisi (lihas?) poikki....niin siellä ainakin kerrottiin.
Kun kävin takahuoneessa onnittelemassa ystävää,teki pahaa katsoa kun se tyttö makasi lattialla tuskissaan :(
Kipua oli varmasti uskomaton!!!!!!!

Voi uteliaisuus!! Kuka noista kilpailijoista oli kuka. Esim. Aino-Maija kare, minkä väriset biikkinit hällä. Ja se kuvan kaunis Tunturi, minkäväriset hiukset ja bikinit?

Hitto vie rohkeita tyttöjä kaikki, ketkä lavalle uskaltautuu!!

trrrrrveeee. eikös olisi kaikkien etujen mukaista kertoa suoraan ketä oli teidän mielestä luvattoman huonossa kunnossa (jos muistatte vaikka numeroita jos nimi ei jäänyt mieleen). Tai jos olisitte sijoittaneet jonkin kilpailijan korkeammalle kuin mitä lopputulos oli. Molemmista on varmasti apua ! että kunnon tekstiä vaan ilmoille, mutta rakentavassa hengessä kuitenkin.

jossakin puhuttiin että on kamalaa kun kilpailijat eivät itse tajua että ovat "kantturatasoa", niin eiköhän siinä mielessä ole reilua puhua suoraan jotta he itsekin sen ymmärtävät kenestä oli kyse.

tietääkseni tämä on vähän sama juttu kuten idolseissa, jokainen tietää että siellä arvostellaan. siitähän koko lajissa on kyse. ei pidä ottaa itseensä (ainakaan kovin montaa päivää). veikkaisin että lajissa voi pärjätä vain jos kestää kuunnella myös negatiiviset kommentit ilman viikkojen itsesäälirypemistä. Jos ajatellaan vaikkapa Aino-Maijaa, ei hän ole aina kärjessä ollut ja noussut voittoon varmasti lujan ja vahvan naisen tahdon ansiosta :=)

itse kisasin myös, enkä tietääkseni ole ihan toivoton "läskiperse" :) Ja totta on että itse bongasin ko. tapauksia muutaman takahuoneesta. Mutta olisihan se kiva kuulla josko on täysin erehtynyt myös itsensä suhteen :D

Henkilökohtaisesti en kyllä ole sitä mieltä, että olisi kaikkien edun mukaista kirjoitella tänne nimiä niistä kilpailijoista, jotka eivät olleet SM-kisan vaatimassa kunnossa.

Kyseinen tehtävä kuuluu mielestäni kilpailun päätuomarille ja esim. kyseisen kilpailijan valmentajalle, jos hänelle sellainen sattuu olemaan ja tälläiset keskustelut käydään yleensä henkilökohtaisesti.

Minulla ei ainakaan ole tarvetta julkaista mitään nimiä yleisen keskustelupalstan sivuilla, vaan paljon mielummin annan palautetta sitä pyytävälle yksityisesti. Tälläisiä palautekeskusteluja olen jo käynytkin joidenkin kilpailijoiden kanssa niin katsastuksissa, kuin itse SM-kisankin jälkeen.

Originally posted by Sulimaani
Koska kisat tulee tv:stä? Onko tietoa?

Kyselin sama YLEltä ja sain tällaisen vastauksen:

Hei!
Lahden Body SM ja Fitness SM -kilpailuista on tehty ohjelmaa, mutta
lähetysaika ei ole vielä tiedossa.

Ystävällisin terveisin

Päivi Virtanen
sihteeri
TV-urheilu

Että kai se pitää vain malttamattomana odottaa... :(

Originally posted by pvpfrs [/i

itse kisasin myös, enkä tietääkseni ole ihan toivoton "läskiperse" :) Ja totta on että itse bongasin ko. tapauksia muutaman takahuoneesta. Mutta olisihan se kiva kuulla josko on täysin erehtynyt myös itsensä suhteen :D [/B]

Jos katsoo noita TanGirl:in ottamia kuvia yleisellä puolella, pystyy kyllä katsomaan kuka ei lavalla näyttänyt hyvältä ja kuka näytti, minäkään en halua nimiä tai numeroita sen kummemmin ilmoitella, mutta luulsin että jokainen osaa kuvista hahmottaa, mistä täällä on puhuttu.

Jos avattaressa on sinun oma käsivartesi, tuskin kannattaa miettiä moisia, näyttää ihan hyvältä .:thumbs:

joo, ootte ihan oikeessa. Kaikki ei varmaan tahdo että nimiä tms. luetellaan. Itse vaan aina peräänkuulutan suoraan puhumista sen sijaan että vihjaillaan sitä sun tätä.

en mie oo huolissani , mutta veikkaan että jokainen joka sen ison tai vähän pienemmän pebansa sinne lavalle tuuppaa on kiinnostunut kommenteista :)

ainii, mistä lähtien on kädestä voinut ennustaa perseen koon :) muahhhaaaa

no, meni perjantailäpäks

Niin tuli vaan mieleen, että eikös tuo Tampereen vauhtihirmu Anu Mäkinen voittanut ihan "raakileena" v. 2001 esim. Karita Pihalan?

:worship:

Originally posted by pvpfrs

ainii, mistä lähtien on kädestä voinut ennustaa perseen koon :) muahhhaaaa

no, meni perjantailäpäks

No jos noita kuvia katsoo tai sinne lavalle vilkasi niin olisin pelkän käden perusteella eräistä sanoa minkä kokoinen se takapuoli on, tai kannattiko sinne lavalle nousta ollenkaan.

Jos lihas massa ja erottuvuus kädessä on luokkaa vauvan pylly tai reisi niin tuskin se on takapuolessakaan sen kummempi.
Rasvahan ei palanut paikallisesti... vai

Ja jos rehellistä kommenttia kisoistaan kaipaa, niin yhteys herra Ouramaan, joka varmasti kertoo suoraan mikä meni pieleen ja mitä ehkä kannattaa tehdä seuraavia kisoja ajatelllen, ja kannattaako sinne lavalle edes nousta seuraavalla kerralla.

Tiedän että joillekkin voi tulla suru tai nousta karvat pystyyn kommenteistani, mutta minusta oli palaute sitten negatiivista tai positiivista, siitä on varmasti jokaiselle hyötyä.

Originally posted by rocket
onko tietoa ilmestyykö kisasta videota?????????????

Mä kuvasin videokameralla paikanpäällä ja väänsin kasaan SVCD:n. Siinä on tosin vain Fitness SM. Voisin pakata vaikka Windows Media Video formaattiin tai SVCD:tä pienemmäksi MPEG-2:ksi, jos joku haluaa katsella.

Onko kellään palvelimella tilaa säilyttää ja jakaa moista tiedostoa? Koko tulee varmasti olemaan lähempänä 100Mt.

Originally posted by jeejeex
Mä kuvasin videokameralla paikanpäällä ja väänsin kasaan SVCD:n. Siinä on tosin vain Fitness SM. Voisin pakata vaikka Windows Media Video formaattiin tai SVCD:tä pienemmäksi MPEG-2:ksi, jos joku haluaa katsella.

Onko kellään palvelimella tilaa säilyttää ja jakaa moista tiedostoa? Koko tulee varmasti olemaan lähempänä 100Mt.

Mihin hintaan myyt ko. videon?

Olisiko kellään videolla body fitness-kisoja?

Voi kun minä mielelläni haluaisin nähdä kisat...Harmi, ei ole palvelinta jolla säilyttää. Toivotttavasti löytyy joku! :piis:

Originally posted by Fimale
Mihin hintaan myyt ko. videon?

Laittaisin videon ennemminkin jakoon, kun ei oikein tahdo olla aikaa tehtailla noita kopioita. Helpointa mulle olisi heittää Super Video CD image jollekin palvelimelle, josta kukin voisi sen poltella itselleen. Yritin nimittäin äskein kääntää tuon MPEG2 (SVCD) tiedoston toiseen muotoon ja laatu heikkeni dramaattisesti, koska alkuperäinen on interlace muodossa. Yritän vielä uudelleen jollain toisella softalla.

Laittaisin videon ennemminkin jakoon, kun ei oikein tahdo olla aikaa tehtailla noita kopioita. Helpointa mulle olisi heittää Super Video CD image jollekin palvelimelle, josta kukin voisi sen poltella itselleen. Yritin nimittäin äskein kääntää tuon MPEG2 (SVCD) tiedoston toiseen muotoon ja laatu heikkeni dramaattisesti, koska alkuperäinen on interlace muodossa. Yritän vielä uudelleen jollain toisella softalla.

Ei tuota videota voisi laittaa jakoon esim. Kazaa Litelle tms. ohjelmalle?

Meiltä löytyy palvelin! Mitenkäs saadaan tiedosto meitsille?

Kyllä löytyy meiltäkin sellainen palvelin. Ainut vaan, että mä en osaa käyttää sitä :itku: Olen niin surkea näiden koneiden kanssa!....Ja haluaisin niin nähdä kisat! Jos saan tuon velipojan avuksi hommassa, niin sitten se onnistuisi!...

Originally posted by Ironbutt
Meiltä löytyy palvelin! Mitenkäs saadaan tiedosto meitsille?

Hiano homma. Voit ottaa tiedoston täältä:

http://bambu.atostek.com/~jeejeex/

Poistan tiedoston muutaman päivän päästä, kun toi palvelin on aika täynnä.

Tiedosto on nyt DivX muodossa. Laatu kärsi hieman, kun toi alkuperäinen video oli lomiteltu.

Jos joku haluaa sen alkuperäisen SVCD imagen, niin sekin on mahdollista. Imagen koko on noin 600 mt, eikä se mahdu juuri nyt tonne palvelimelle.

Hih, luonnistuuhan tää sittenkin meikäläiseltäkin! :) Siinä se nyt lataa kisamatskua! Kiitos jeejeex! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom