Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Sulimaani
Koska kisat tulee tv:stä? Onko tietoa?
Originally posted by pvpfrs [/i
itse kisasin myös, enkä tietääkseni ole ihan toivoton "läskiperse" Ja totta on että itse bongasin ko. tapauksia muutaman takahuoneesta. Mutta olisihan se kiva kuulla josko on täysin erehtynyt myös itsensä suhteen :D [/B]
Originally posted by pvpfrs
ainii, mistä lähtien on kädestä voinut ennustaa perseen koon muahhhaaaa
no, meni perjantailäpäks
Originally posted by rocket
onko tietoa ilmestyykö kisasta videota?????????????
Originally posted by jeejeex
Mä kuvasin videokameralla paikanpäällä ja väänsin kasaan SVCD:n. Siinä on tosin vain Fitness SM. Voisin pakata vaikka Windows Media Video formaattiin tai SVCD:tä pienemmäksi MPEG-2:ksi, jos joku haluaa katsella.
Onko kellään palvelimella tilaa säilyttää ja jakaa moista tiedostoa? Koko tulee varmasti olemaan lähempänä 100Mt.
Originally posted by Fimale
Mihin hintaan myyt ko. videon?
Laittaisin videon ennemminkin jakoon, kun ei oikein tahdo olla aikaa tehtailla noita kopioita. Helpointa mulle olisi heittää Super Video CD image jollekin palvelimelle, josta kukin voisi sen poltella itselleen. Yritin nimittäin äskein kääntää tuon MPEG2 (SVCD) tiedoston toiseen muotoon ja laatu heikkeni dramaattisesti, koska alkuperäinen on interlace muodossa. Yritän vielä uudelleen jollain toisella softalla.
Laittaisin videon ennemminkin jakoon, kun ei oikein tahdo olla aikaa tehtailla noita kopioita. Helpointa mulle olisi heittää Super Video CD image jollekin palvelimelle, josta kukin voisi sen poltella itselleen. Yritin nimittäin äskein kääntää tuon MPEG2 (SVCD) tiedoston toiseen muotoon ja laatu heikkeni dramaattisesti, koska alkuperäinen on interlace muodossa. Yritän vielä uudelleen jollain toisella softalla.
Originally posted by Ironbutt
Meiltä löytyy palvelin! Mitenkäs saadaan tiedosto meitsille?