Fitness Expo 2011

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oli kyllä hyvät expot ja messuiltakin jäi jotain käteen. Odotin jotain huipputarjouksia, muuttei silmään osunut.

Kivaa oli nähdä muutama lemppari lavalla ja aika hyvin ainakin omasta mielestä tuomarointi toimi :D

Fitness kyllä vähän ihmetytti, toisaalta ovat varmaan haluneet nostaa vapaaohjelmien tasoa tuolla pisteytyksellä? Tai että tuo pisteytys tapa tsemppaisi panostamaan siihen... Molemmat osa-alueet kyllä kuuluisi olla kunnossa, sekä fysiikka ja vapaaohjelma...

Ave!

Odotan mielenkiinnolla arvostelupapereita naistenkehosta. Noviisikilpailija Kulmala oli tiukempi kuin 2. tullut. Vapari oli huikea show! Naispuolinen Boogie-Mustonen. Noviisi ja sellainen esitys. Poset oli vakaita ja pysyivät kasassa loppuun asti. Asenne vaparissa näkyi takapenkkiin saakka. Meinasin pudota, kun Kulmala vetäisi Savolaisen Markon kuuluisan hauisposen. Musiikki oli hervoton. (Mikä bändi on kyseessä?) Ei olisi uskonut, että kyseessä oli todellakin noviisi! Lupaava ja kova naiskilpailija.

Ave!

Odotan mielenkiinnolla arvostelupapereita naistenkehosta. Noviisikilpailija Kulmala oli tiukempi kuin 2. tullut. Vapari oli huikea show! Naispuolinen Boogie-Mustonen. Noviisi ja sellainen esitys. Poset oli vakaita ja pysyivät kasassa loppuun asti. Asenne vaparissa näkyi takapenkkiin saakka. Meinasin pudota, kun Kulmala vetäisi Savolaisen Markon kuuluisan hauisposen. Musiikki oli hervoton. (Mikä bändi on kyseessä?) Ei olisi uskonut, että kyseessä oli todellakin noviisi! Lupaava ja kova naiskilpailija.

Edustan nyt vain omaa näkemystäni, mutta olen kyllä täysin päinvastaista mieltä aivan joka asiassa mitä tässä postissa sanotaan. Naiskehonrakentajien ei pitäisi ottaa mallia miehistä. Kun naisbodari yrittää esittää äijämeininkiä lavalla, niin lopputulos on kamalaa katsottavaa.

Kävikö P-toistolaiset Rautakoura osion puolella, mitä kokeilitte ja mitä aikoja saitte?

Pidin huonommin kuin aikaisemmin 44-kilon akselia, vain 2,5 sekkaa, viime vuonna sain 5 sekkaa. Sitten koitin sitä kuutiota, 25 kilon palasta, ja sitä sain 58 sekkaa. Hauskoja kilpailuja noi, vois jopa kiinnostaa kilpailla ja harjoitella enemmänkin!

No helvetti, hyvinhän se lähti! Itse sain kanssa vuosi takaperin 19 vuotiaana vaiko 18 niin akseli 44kg:n jopa 0,1 sekaksi ilmaan nyt varmaan ainakin sekuntti kaks pysyisi. Täytyypä jossain vaiheessa kokeilla.

Siitä vaan tilaamaan pinch palikoita, Rolling Thunderia ja Captains of Crusheja, Get a grip. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Edustan nyt vain omaa näkemystäni, mutta olen kyllä täysin päinvastaista mieltä aivan joka asiassa mitä tässä postissa sanotaan. Naiskehonrakentajien ei pitäisi ottaa mallia miehistä. Kun naisbodari yrittää esittää äijämeininkiä lavalla, niin lopputulos on kamalaa katsottavaa.

Ave!

Suora apinointi onkin kamalaa katsottavaa. Muistetaan kuitenkin, että sellaiset nimet kuin Betty Paris, Cory Everson, Erikka Kern, Sandy Riddel ja Kathy Priest ovat tehneet todella kovia poseerausohjelmia ja tarjolla on ollut huikean näköistä posettamista äijäasenteella. Minun mielipide taas on, että löysät puolivillaiset asennot, vähän sinnepäin tehdyt poset, antavat katsojalle tunteen, että kilpailija ei viitsi/jaksa tehdä poseerauksia valmiiksi tai loppuun asti. Loppujen lopuksihan tässä kaikessahan on kuitenkin kysymys näytöksestä.

Näkeekö joku muu FITNESS-sarjan vertailuja tai vapareita Bodyn YouTube-saitilla, missä "näet koko Mass Nutrition Fitness SM-kilpailun alkukilpailun kaikki vertailut ja kaikki kilpailijat"? Minä en jostain syystä näe.

Näkeekö joku muu FITNESS-sarjan vertailuja tai vapareita Bodyn YouTube-saitilla, missä "näet koko Mass Nutrition Fitness SM-kilpailun alkukilpailun kaikki vertailut ja kaikki kilpailijat"? Minä en jostain syystä näe.

En näe kyllä... linkkien otsikoissa näkyy olevan vain Body Fitness tai Classic.... :/ Itsekin koittanut vapareita metsästäää, jos ei tule tuonne, niin kuulutus kuulutus, kuvasiko joku, ja saisiko näytille?

Heh heh, arvostelulaji ja pienet ympyrät.
Eiköhän oo osaa PakkisMakenkin pelaamisella Hulkin kakkossijaan....
Kuka näitä nyt ottaa tosissaan!? Kai sen kaikki näkee kuka oikeesti oli ykkönen, valokuva ei ole kateellinen.

Heh heh, arvostelulaji ja pienet ympyrät.
Eiköhän oo osaa PakkisMakenkin pelaamisella Hulkin kakkossijaan....
Kuka näitä nyt ottaa tosissaan!? Kai sen kaikki näkee kuka oikeesti oli ykkönen, valokuva ei ole kateellinen.

Kuka helvetin pakkismake? jos mikestä nyt puhut, niin moni muukin kisoja paikan päällä katsonut sanoi filatoffin olleen nro 1.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom