Fitness EXPO 2009

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Liittynyt
16.4.2002
Viestejä
97 078
Kaupunki
Helsinki
Ja avataan keskustelu vuoden pääkisasta. Taas kerran, tähän ekaan viestiin upotetaan live-galleria kisoista.

Tällä kertaa tulee taas semmoinen vajaa tuhat kuvaa online + livekuvat.

<iframe src ="http://gallery.me.com/pakkotoisto#100025" width="98%" height="900px">
<p>Your browser does not support iframes.</p>
</iframe>

expo1.jpg

expo2.jpg
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aiotko muuten yhtään räpsytellä bäkkäri kuvia? Ne on aina niin helmi kateltavaa:). Ootko saannu jonkun hc kuvauspaikan, vai onko kuvaajilla aina keskenään tappelut käynnissä parhaista paikoista:D?

Ilmeisesti kiire viikonloppu vaihteeks tulossa sulle Lahdessa:)?
 
Jos olisin Suomessa, suuntaisin varmasti expoon. Oli niin hyvä reissu viime vuonna. Treenimotivaatiota tarttui mukaan roppakaupalla. Lisäksi tulee tutustuttua uusiin samanhenkisiin ihmisiin. Etenkin bisleyn kanssa oli todella hauskaa. Mies tuhosi hotellin aamupalapöydän lähes täysin leikkeleistä :D
 
Mulla on aina siinä lavan edessä kuvauspaikka, kiitoksia KP:lle, sekä toki vapaa pääsy jokapaikkaan. Bäkkärillä pitää käydä taas roiskimassa kuvia.

Kiirettä tulee pitämään kyllä Lahdessa.

KP:han mainitsi tuoreessa Body lehdessä pakkotoiston mainiona ja ilmaisena bodyfoorumina. Pakkotoiston asema kehoilupiireissä on vertaansa vaille ja minua henkilökohtaisesti jopa ihmetyttää Miken aktiivisuus kisojen kuvauksissa. Kuulostaa lähes hyväntekeväisyydeltä tuottaa loistavaa materiaalia kaikkien ilmaiseksi katsottavaksi.
Ei perseennuolentaa, vaan iso kiitos.
Henkilökohtaisesti olen suuri bodyfani ja ensi syksynä lavalla:D
Sorry OT!!

Expo ehkä kaikkien aikojen kovatasoisin, odotan kuin kuuta nousevaa..
 
Jos olisin Suomessa, suuntaisin varmasti expoon. Oli niin hyvä reissu viime vuonna. Treenimotivaatiota tarttui mukaan roppakaupalla. Lisäksi tulee tutustuttua uusiin samanhenkisiin ihmisiin. Etenkin bisleyn kanssa oli todella hauskaa. Mies tuhosi hotellin aamupalapöydän lähes täysin leikkeleistä :D
Enkä! :D Kivaa oli ja tänä vuonna ehkä vielä kivompaa!:eek:
 
Kyllähän sinne on tarkotus tulla ja innolla odottelen :)
 
Varmistelemaan pitäs noihin voimanostokisoihin tulla. On kyllä ukot kuuleman mukaan kovassa kunnossa lähes kaikki. Odotettavissa helevetin kovia tuloksia.
 
Kai sitä pitäs taas tulla paikalle kun kerran lahdessa asutaan. Tosin ainoa oikeesti kiinnostava juttu siellä on voimanosto ja tietty bodikisat. Se itse messualue on kyllä mun mielestä aivan hanurista. Joka toinen näytteileasettaja vaan tarjoaa jotain palkkari maistiaisia. Mieluummin sais esitellä jotain salivarusteita ym.
 
Tulossa :hyper: .
 
Kai sitä pitäs taas tulla paikalle kun kerran lahdessa asutaan. Tosin ainoa oikeesti kiinnostava juttu siellä on voimanosto ja tietty bodikisat. Se itse messualue on kyllä mun mielestä aivan hanurista. Joka toinen näytteileasettaja vaan tarjoaa jotain palkkari maistiaisia. Mieluummin sais esitellä jotain salivarusteita ym.

sehän se hienoa onkin kun voi maha täynnä tällainen köyhä mieskin lähteä kotiin katsomaan telkkaria :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom