Fitness Classic 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuo jaksaa aina huvittaa näissä kisatapahtumissa kuinka yleisössäkin ollaan niiin bodaria että. Kerrospukeutuminen Gaspilla/Brachial/Better Bodies/nönnönnöö kamppeilla, tupperware kipoissa raejuustoa ja tonnikalaa, sheikkerit täynnä heraa jne. Eihän tuolla toki kaikkien tarvi allekirjoittaneen tapaan päissään kossupullo taskussa olla, mutta eikö vähempikin päteminen riittäisi? En minä ainakaan mene Ipan peliäkään katsomaan lätkäkamat päällä vaikka itsekin jääkiekkoa harrastan.

Sorry mutta sun tapaisten ihmisten mielipiteistä ne, jotka tekee sen mitä heidän täytyy, päästäkseen sinne minne haluavat, eivät paljoa välitä. Vaikka yrititkin varmasti tässä vaikuttaa nyt kaikkien mielipiteisiin siitä että kuinka se on hirvittävän hölmöä ja naurettavaa esim. viedä omia eväitään jonnekin, missä ei muuten voisi pitkään aikaan syödä.

Vaatiikos nuo messut lippua? Toi mikä merkattu aikatauluun "Messut avoinna kello 08:30-18:00".
Onko tuolla siis myös jotain ständejä mitkä ovat lipun takana, vai onko lippu vain kisakatsomoon?

Kyselen lähinnä siksi, että en ole varma ehdinkö edes lauantain kisoja katsomaan.

Noi sivut on niin kamalat että sieltä ei paljon infoa irtoa. 1½ viikkoa tapahtumaan, ja yhdellä sivulla lukee että sivustoa päivitetään. Selevä.

Vaatiikos nuo messut lippua? Toi mikä merkattu aikatauluun "Messut avoinna kello 08:30-18:00".
Onko tuolla siis myös jotain ständejä mitkä ovat lipun takana, vai onko lippu vain kisakatsomoon?

Kyselen lähinnä siksi, että en ole varma ehdinkö edes lauantain kisoja katsomaan.

Noi sivut on niin kamalat että sieltä ei paljon infoa irtoa. 1½ viikkoa tapahtumaan, ja yhdellä sivulla lukee että sivustoa päivitetään. Selevä.

Ainakin kaikkina viime vuosina aulaan, jossa siis ständit ovat, on päässyt kiertelemään ilman mitään lippua.

Sorry mutta sun tapaisten ihmisten mielipiteistä ne, jotka tekee sen mitä heidän täytyy, päästäkseen sinne minne haluavat, eivät paljoa välitä. Vaikka yrititkin varmasti tässä vaikuttaa nyt kaikkien mielipiteisiin siitä että kuinka se on hirvittävän hölmöä ja naurettavaa esim. viedä omia eväitään jonnekin, missä ei muuten voisi pitkään aikaan syödä.
Kerrotko ihmeessä miksi niitä Gaspin verkkareita pitää olla viidet päällekkäin?

Kerrotko ihmeessä miksi niitä Gaspin verkkareita pitää olla viidet päällekkäin?
Eikö se nyt ole vaan sitä, että yritetään näyttää isommilta? Salillakin näkee näitä, joilla on jo treenivuosia takana ja saatu ihan mukavasti kehitystäkin, niin sitä vielä korostetaan tarkkaan mietityllä pukeutumisella mikä saa kropan näyttämään vielä vaikuttavammalta. Pukkarissa kun näkee sitten samat tyypit, niin saa ihmetellä, että eikö se ton kummosemmassa kunnossa ollutkaan.

"Pitkä aika" on nyt vähän suhteellinen käsite tässä tapauksessa.

Mut joo, ei mun höpinöistä tarvi välittääkään, enkä mä mihinkään yritä vaikuttaa, tätähän tää on ollu jo sen 20v mitä näissä kisoissa oon rampannut. Tosin aikaisemmin pienemmässä mittakaavassa kuin tänä buurot&berseet aikakautena. Kuten yritin sanoa niin ei se multa oo pois vaikka siellä oltais kuinka bodymunkkeja. Itse asiassa se lähinnä tarjoaa yhden huvittavan ohjelmanumeron lisää ;)

Vaatteiden lisäksi niin salilla kuin kisakatsomoissakin, tärkeää on myös oikea kävelytyyli. Eli silleen anatominen poseeraus koko ajan päällä jäykkänä kävellään ja vähän silleen hidastetusti raskain askelin. :)

Vaatteiden lisäksi niin salilla kuin kisakatsomoissakin, tärkeää on myös oikea kävelytyyli. Eli silleen anatominen poseeraus koko ajan päällä jäykkänä kävellään ja vähän silleen hidastetusti raskain askelin. :)
EI EI EI!! Sä unohdat nyt tärkeimmän asian eli.... Yläroppa ei saa taipua kuin lantiosta kutakuinkin samaan tapaan kuin He-Man ukot tms action figuurit.

"Pitkä aika" on nyt vähän suhteellinen käsite tässä tapauksessa.

Mut joo, ei mun höpinöistä tarvi välittääkään, enkä mä mihinkään yritä vaikuttaa, tätähän tää on ollu jo sen 20v mitä näissä kisoissa oon rampannut. Tosin aikaisemmin pienemmässä mittakaavassa kuin tänä buurot&berseet aikakautena. Kuten yritin sanoa niin ei se multa oo pois vaikka siellä oltais kuinka bodymunkkeja. Itse asiassa se lähinnä tarjoaa yhden huvittavan ohjelmanumeron lisää ;)

Kyllä se muakin sinällään ajatuksena huvittavaa, eikä kukaan voi kieltää etteikö se huvittava juttu kokonaisuudessaan olisi, kuinka aikuiset ihmiset hössöttävät yhden proteiiniannoksen perään. Saatan naurahtaa asialle itse myös jos joku asiasta mainitsee ihmetellen, mutta sitten käännyn vaivihkaa ottamaan huikkaa tötsästä täynnä maitoproteiini-kauramössöä, BCAA:ta, leusiinia, kanelia jne jne... Enkä ole edes kummoinen bodymunkki. Mulla on vain paras fiilis ja energia, kun sitä ravintoa saa tasaisesti, ja myös duunit hoituu paremmin sekä ajatus kulkee paremmin jos sitä ravintoainetta on systeemissä kierrossa.

Mä haluan tällä mun kommentoinnillani vain ilmaista ihmisille, kisailijoille, keille vain, että jos haluat jotain ja tiedät mitä sen tekemiseksi pitää tehdä, etkä riko lakia tai ketään vahingoita, niin ei ole pienintäkään väliä sillä, vaikka joku tulisi päin naamaa nauramaan sulle. Tässä maailmassa on niin paljon kaikenlaista pennalismia, paskan valumista alaspäin, dominointia, sosiaalista shaibaa ja trollausta, että pitää antaa vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ja tehdä sun omaa thingiä. Ja muiden negatiiviselle hapatukselle, kotkotukselle ja koirienhaukunnalle voi naurahtaa mielessään sitten 10 v päästä matkalla pankkiin tai palkintokorokkeelle. Eikä siitä tarvitse tehdä numeroa, vaan jutut voi hoitaa ihan asiallisesti, ja melko stealth-moodissakin tarvittaessa.

Viimeksi muokattu:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Karseet melOOnit on pakko olla kainaloissa kanssa, lol.

Mä haluan tällä mun kommentoinnillani vain ilmaista ihmisille, kisailijoille, keille vain, että jos haluat jotain ja tiedät mitä sen tekemiseksi pitää tehdä, etkä riko lakia tai ketään vahingoita, niin ei ole pienintäkään väliä sillä, vaikka joku tulisi päin naamaa nauramaan sulle. Tässä maailmassa on niin paljon kaikenlaista pennalismia, paskan valumista alaspäin, dominointia, sosiaalista shaibaa ja trollausta, että pitää antaa vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ja tehdä sun omaa thingiä. Ja muiden negatiiviselle hapatukselle, kotkotukselle ja koirienhaukunnalle voi naurahtaa mielessään sitten 10 v päästä matkalla pankkiin tai palkintokorokkeelle. Eikä siitä tarvitse tehdä numeroa, vaan jutut voi hoitaa ihan asiallisesti, ja melko stealth-moodissakin tarvittaessa.

Se on juurikin näin. What ever rocks your boat. Lähinnä nyt enää haluan tähän näin vanhempana valtiomiehenä sanoa että muistakaahan silti välillä relatakin, ei se kehitys pitkässä juoksussa siihen kaadu jos yksi kananrinta jää väliin. (tähän sellainen hymiö jossa lyödään kolpakot yhteen, jota en nyt onnistunut tuolta listasta löytämään)

Timo Ekmanilta pieni tilannepäivitys:

Tervehdys! Vika viikko itsellä lomaviikko, pyrin aina säästämään lomia näihin projekteihin, saa keskittyä rauhassa. Treenit on pumppaavia 12-15 sarjoja, lähinnä yläkroppa painotteisia. Poseerausta ja vaparin hiomista. Ruuissa pieniä muutoksia hiilihydraattien ja suolojen osalta. Vettä juodaan runsaasti. Cbb kisan lisäksi viikonloppuun mahtuu veljen häät reissaamista tulee, mutta näillä mennään. Su paluu helsinkiin ja puetaan shortsit ylle, eka Mensphysiquekisa. Tsempit kaikille kisaajille!

12963753_857100911084702_2181670679938432984_n.jpg

Itse olen samaa mieltä.

Lipputilanteesta voisi ainakin näin loppuvaiheessa tiedottaa, mikä on lippujen saatavuus. En ole ostanut ajoissa kun ei tiedä työtilannetta tarkkaan, pääseekö vai ei. No, näkeehän lopputulokset ja "kommentit" netistä, jos ei pääse paikan päälle. :D

Aikatauluissa on hauskasti ekan päivän kisoissa fokus lihaksen kasvatuksessa ja toisena päivänä enemmän kauneuskilpailuissa ja fitneksessä. Tällä logiikalla naisten fysiikka olisi sopinut paremmin ekaan päivään.
Nappasin tän tänne kun ois menny OT:kiks. Juu sunnuntain kombo on vähän hassu: biksut, shortsit ja naisten fysiikka. Sit lauantaina kuitennii miesten jälkeen bf? No eipä kai kaikkia voi miellyttää ja nyt vaihettu. Tottunu vaan et on vähän niinq et on naisten ja miesten päivät erikseen.

Ja ehdottomasti eväät mukaan! Se on mukava kun sali on täynnä ruokaa puputtavia katselijoita, sillä välin kun lavalla keekoilee nälkäkuoleman partaalle itsensä ajaneita kisailijoita. Ihan omanlaisensa kontrasti, jota et takuulla näe missään muussa kisatapahtumassa. Lycka till kaikille kisailijoille. Yksi luokassaan voittaa, mutta tämän sortin kisoissa kukaan ei ole "häviäjä".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom