Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö naisille ole kehonrakennusta erikseen? Jos ei, niin aika typerää kun ottaa huomioon miten paljon kaikkia diipa-daapa-sarjoja heillä on.
No huhhuh tuolla oikeenpuolimmaisella on komeempi ja paksumpi käsi, kuin kenelläkään miehellä mitä itse henk.koht tunnen :D saispa itekki joskus tommosen.. nyyh. Omasta mielestä tosi nätti!
Joo mun mielestä naisten bb olis saanut jäädä.. mutta ifbb poisti sen kokonaan... Syy oli kyllä selvä kun naiset näyttää enemmän mies kehonrakentajilta kuin cbb äiät
Nykyinen on ihan hyvä systeemi. On bikini niille, jotka tavoittelevat solakkaa kuntoa ilman kummoisempia lihaksia, bodyfitness niille jotka haluavat jo vähän enemmän sitä lihasta ja fysiikka niille jotka oikeasti jo haluavat enemmän sitä pattia kroppaan. Viimeisenä fitness, joka on näistä lajeista ehkä näin katsojan näkökulmasta yksi viihdyttävimmistä sarjoista, kun vapaa-ohjelmat ovat vauhdikkaita voltteineen ja käsillä kävelyineen.Tyhmänä aattelen että amatööreille riittäis kolme lajia:
- Fitness, jossa sitä notkeutta ja "akrobatian kaltaista hyppelypomppelua", naisellisuutta ja sporttisuutta jne...
- Naisbodaus eli ilmeisesti toi Classic Bodybuilding kriteereineen
- Ja sitten se keikistely-dingelinge .... Bikinifitness.
Eiks tossa ois jo ihan tarpeeks vaihtelua kaikille :D
Miten ihmeessä Maria Kuure ei voi päästä +168cm bodyfitneksessä finaaliin? Onko tuossakin sitten liikaa lihasta, mä ainakin luulin että sitä pitää bodyfitneksessä löytyä.
Body fitness on kauneuskilpailu, jossa haetaan lihaksikasta, urheilullisen esteettistä naisfysiikkaa. Kilpailijalla ei saa olla liian suuri lihasmassa. Kilpailijan pitää olla tasaisen kiinteä joka puolelta vartaloa, mutta mitään varsinaista kehonrakennusmaista lihaserottuvuutta ei saa olla.
...
Tuomarit vertailevat kilpailijoita seuraavin kriteerein:
1) Kehon tasapainoisuus ja muoto
2) Kehon kokonaisvaikutelma, jossa otetaan huomioon:
– Ihon sävy/rusketus
– Ryhti
– Yleisvaikutelma
– Kauneus
3) Lihasten harmonia, tasapuolinen kehitys ja symmetrisyys
Miten ihmeessä Maria Kuure ei voi päästä +168cm bodyfitneksessä finaaliin? Onko tuossakin sitten liikaa lihasta, mä ainakin luulin että sitä pitää bodyfitneksessä löytyä.
Marko Savolainen
1 hr ·
Pikku hiljaa alkaa tokeneen mieli, tämän päivän kisoista. Tai ei ala tokeneen itse asiassa ihan hetkeen. Sarjan kovin fysiikka, eikä finaaliin. Ja aika turha tulla puhumaan, että ei ole lajiin sopiva, kun se sopi edellisenä päivänä paljon paremmin. Tuollaiset yön aikana tehdyt päätökset ei ole urheilijaa kohti reilua.
Marko Savolainen
Vähintä Marian kohdalla olisi ollut valita hänet Mastersien EM-kisoihin omaan sarjaan, sillä karsinnan voitti lyhyen sarjan kisaaja. Ja tosiaan lauantaina tasapistein ja tänään sellaisessa vertailussa, että oikein hävetti!
49 mins
Marko Savolainen
Mielenkiinnolla odotan tuomarikortteja, varsinkin yhden haluan nähdä.
41 mins