Fitness Classic 2014

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hyvähän se on että edes jotain saa palkinnoksi kuin pelkän pytyn, voi sitten piereskellessä muistella että tuli oltua top3:ssa...tämä on koettu tosin eri valmistajan toimesta ja lämmittihän se mieltä. Homma vaan menee juuri niin että amatööritasolla ei rahoja jaeta ja sillä siisti, tiedä sitten lämmittäiskö sellanen 100-300€ mieltä tippaakaan. Ei tässä tosiaan tiliä tehdä vaan lähinnä tili hupenee! =) Rakkaudesta Lajiin ukot ja akat!

Hypoteettisesti, jos palkinnot olis luokkaa 10t euroa voittajalle, niin alkais kaikki oleen kunnossa lavalla. Nyt siellä on 1-2 kunnossa ja loput kuukauden vajaita. Ei ole voitontahtoa tarpeeksi dieetille 99 prosentilla. Tai kaippa siellä miljoonankin palkinnolla olis joku umpisokea kympin rasvoissa lavalla kun ei vain tajua että on myöhässä. Selkääntaputtelua varmaan riittää dieetillä kun kukaan ei koskaan sano suoraan, että jätä menemättä.

Voi olla, että yks merkittävä syy noihin vajaisiin kuntoihin on ihan osaamisen ja opastuksen puute. Monellako on oikeasti takana joku valmentaja ja vieläpä osaava sellanen? Itse opiskelemalla voi päästä suht pitkälle tai sitte ei. Palautteen puute voi olla aika kohtalokasta, jos ei ulkopuoliselta tuu kommenttia, missä mennään.

Olis kyllä ihan mielenkiintosta, miten isot rahapalkinnot vaikuttais vilunkipelin määrään.

kehonrakennus on niin sairaan kallis laji että saisi olla kyllä ihan raha palkinnot voittajille. kp voisi kerätä hilloa siihen eri tahoilta jos kiinostaisi kun kuitenkin itse näistä karkeloista leipäsä saa ja myös mike/pakkotoisto voisi olla aika hyvä palkinnon jakaja kun myös taitaa leipäsä näistä hommista tienata vaikka vaan sit (overal voitajalle pakkotoistolta) ja myös sponssorit voisi antaa vähän isomalla kädellä avustusta niin voitaisiin saada suomeenkin kehonrakentajan näköisiä kehonrakentajia niitä ei ihan protsku pusilla tehdä. p.s pakkotoistolle/mikelle kuitenkin suuri kiitos tästä kaikesta mitä lajin eteen teet tuot näkyville ynnä muuta se on paljon se., hauskaa oli kun sm2013 kisoissa jaettin kiitoksia lajin parissa työskentelylle niin pakkotoistoo/mikeä ei mainuttu/palkittu vaikka olis ollut ehdoton palkinnon saaja.

Lipun hinnan ollessa 50€ jäisi palkintopottiin n. 14k kultsalla. Lippu oli nyt 40€. 5 lisäsponssia a' 2000€ ollaan karkeasti summassa 25k. Jos on palkintoja, kuten keilailuissa itse kilpailu maksaa. Eli kilpailijoilta joku pieni osallistumismaksu jos rahaa tahi palkintoja on jaossa. Itse en kitise herapusseista, hieno juttu. Mutta voihan näitä asioita hieman pohtia eri kantilta mitä jos? Palkintoja voisi sitten kohdistaa/painottaa sarjojen mukaan itse kukin miten haluaa.

Lipun hinnan ollessa 50€ jäisi palkintopottiin n. 14k kultsalla. Lippu oli nyt 40€. 5 lisäsponssia a' 2000€ ollaan karkeasti summassa 25k. Jos on palkintoja, kuten keilailuissa itse kilpailu maksaa. Eli kilpailijoilta joku pieni osallistumismaksu jos rahaa tahi palkintoja on jaossa. Itse en kitise herapusseista, hieno juttu. Mutta voihan näitä asioita hieman pohtia eri kantilta mitä jos? Palkintoja voisi sitten kohdistaa/painottaa sarjojen mukaan itse kukin miten haluaa.
Eiköhän lipputuotot mee pitkälti järjestelykuluihin.

Kuinka monta kymppiä enemmän olisit valmis maksamaan jotta saataisiin pienet rahapalkinnot (jotka eivät edes kattaisi kisaan valmistautumisen kustannuksia)? Noita 2000e lisäsponsseja olisi kyllä hieno saada tukemaan lajia. Olisiko mahdollista että hankit ensi vuodelle pari? Uskon että järjestäjät ja kilpailijat ottaisivat erittäin lämpimästi vastaan lisärahoituksen :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nostin tuossa laskelmassa lipun hintaa 10 euroa. Siitä tulee tuo vajaat 14k. Ja järjestäjälle jäi edelleen tuo 40€. Palloja kannattaa joskus heittää ilmaan, eikä aina ampua niitä alas. Isoille yrityksille vastikkeellista sponssia. Yrityksen henkilökunnalle vaikka tykypäivä esim.kuntosalilla kunnon PT:n kanssa näkyvyyden lisäksi.

Kiva kuulla että vieläkään lippuhinnat eivät olekaan edes kipurajoilla. Kun kerran täälläkin jo ehdotellaan, niin ens vuonna ne on 50e, palkinnot tosin pysyy samalla tasolla.

Eikös kilpailijat maksa osallistumismaksun. Ja fitnessliiton kisaajat lunastaa lisenssin vuoden alussa a100€. Ja oliko vielä niin?? että nykyään kilpailuun osallistuva ei saa/pääse katsomaan kilpailua vaan siihenkin on ostettava lippu jos meinaa kisaa katsoa oman sarjan mentyä. Ja lisenssin lunastaneet urheilijat ei edes saa lliton virallista tiedotuskanavaa Body-lehteä ilmatteeks postiluukusta, niin kun muiden urheilulajien lisenssin maksaneet urheilijat saa. Kyllä se liittokin rahastaa.

Eikös kilpailijat maksa osallistumismaksun. Ja fitnessliiton kisaajat lunastaa lisenssin vuoden alussa a100€. Ja oliko vielä niin?? että nykyään kilpailuun osallistuva ei saa/pääse katsomaan kilpailua vaan siihenkin on ostettava lippu jos meinaa kisaa katsoa oman sarjan mentyä. Ja lisenssin lunastaneet urheilijat ei edes saa lliton virallista tiedotuskanavaa Body-lehteä ilmatteeks postiluukusta, niin kun muiden urheilulajien lisenssin maksaneet urheilijat saa. Kyllä se liittokin rahastaa.

Lisenssin hintaan kuuluu nykyisin myös kilpailumaksut. Muuten taidat puhua ihan asiaa.

Hyvähän se on että edes jotain saa palkinnoksi kuin pelkän pytyn, voi sitten piereskellessä muistella että tuli oltua top3:ssa...tämä on koettu tosin eri valmistajan toimesta ja lämmittihän se mieltä. Homma vaan menee juuri niin että amatööritasolla ei rahoja jaeta ja sillä siisti, tiedä sitten lämmittäiskö sellanen 100-300€ mieltä tippaakaan. Ei tässä tosiaan tiliä tehdä vaan lähinnä tili hupenee! =) Rakkaudesta Lajiin ukot ja akat!

Pytyillä ja rakkaudesta lajiin tässä on aina menty, mutta olisi luullut ja toivonut, että vuosien aikana edut olisivat tulleet paremmiksi, kuin yksi jauhopussi monen kuukaden kovasta työstä. Toisaalta ei tätä yksin fitnesstukun syyksi voi lukea. Monta muutakin tekijää on taustalla.

Jos vaikka lähdetään katsomaan asiaa tuolta 70-luvun alusta lähtien, jolloin ensimmäisiä kehorakennuksen Sm-kisoja alettiin järjestämään, niin voi huomata muutaman tärkeän seikan. Ensiksi miesten (silloin ei naisia pahemmin kisaillut, joten ei nyt verrata) sitouminen ja panostaminen lajiin on nykyisin huomattavasti kovempaa, kuin silloin alkuvuosina. Toiseksi, lisäravinne- ja rättibisnes on aivan eri luokkaa nykypäivänä, kun verrataan siihen, mitä se oli silloin, kun Wrange oli yksi ja ainoa "markkinajohtaja" Suomessa. Eli joku taho on kehonrakennuksen ja fitneksen ansiosta onnistunut takomaan rahaa enemmän tai vähemmän hyvin, menneiden vuosien edetessä.

Jos asian pelkistää, niin voidaan sanoa, että kauppiaat ovat myyneet jauhoja ja lumppuja rakkaudesta rahaan, samalla kun kehonrakentajat ovat harjoitelleet ja koventaneet panoksiaan rakkaudesta lajiin. Kehonrakentajia olisi ilman kauppiaitakin, mutta kauppiaita ei olisi ilman kehonrakentajia. Kuka on keränyt potin? Eivät ainakaan kehonrakentajat. No, ei kauppiaita voi syyttää. He tekevät, mitä mitä kauppiaat tekevät. Keräävät rahat pois. Entä kehonrakentaja? Rakastaa vain lajiaan ja kärsien antaa ilmaiseksi. Tosin sanoen, ei tämä nyt ainakaan kehonrakentajan kannalta niin hyvältä kehitykseltä näytä.

Olenko ainoa kenen silmiin pisti eräs kaveri bodauksessa... Hiton huonossa kunnossa, 5 vkoa dieettiä olisi tarvinnut vielä. Mutta ei siinä mitään. Vatsassa helvetin iso tatska. Jos kukaan ei ole hänelle raaskinut kertoa, sana strengHT ei tarkoita yhtään mitään. Sana strength liittyy voimailuun vahvastikin, ensin mainittu on siansaksaa...

http://body.pictures.fi/kuvat/2014+...ng+-+supersarja/Fitness_classic_2014-1548.jpg

Olenko ainoa kenen silmiin pisti eräs kaveri bodauksessa... Hiton huonossa kunnossa, 5 vkoa dieettiä olisi tarvinnut vielä. Mutta ei siinä mitään. Vatsassa helvetin iso tatska. Jos kukaan ei ole hänelle raaskinut kertoa, sana strengHT ei tarkoita yhtään mitään. Sana strength liittyy voimailuun vahvastikin, ensin mainittu on siansaksaa...

http://body.pictures.fi/kuvat/2014+...ng+-+supersarja/Fitness_classic_2014-1548.jpg
Kyllä sitä jossain täällä palstalla jo puitiin. :) Joku tais pistää hauskojen kuvien threadiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom