Fitness Classic 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A Man
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän ihmettelen kyllä junnujen kärkisijoituksia...Näköjään selkäpuolella tämä Toni vei Tomia tai jonkun kumman syystä. Etupuolelta tämä Toni ei vakuuttanut läheskään niin paljoa mitä muut. Ei siinä. Hienot kunnot kavereilla ja kaikki rispektit sinne!!

j.uhiksen kans arvioitiin cbb-junnujen kärkikaksikko ja näiden keskinäinen järjestys juurikin noin kuin se meni. Thomppa näytti hiukan nesteiseltä Kaipaiseen verrattuna ja ykkössija siitä syystä Mikkeliin - Noviiseissa Henrikssonin Samilta muuten tyylikäs vapari, joka ois kiva nähdä videolta.. anyone?

Turbosta PRO?, siis täh?! Mennyt nyt hieman överiksi tämä. Kaikella kunnioituksella pitkää uraa kohtaan, mutta mies ei ihan sinne kuulu.

Ihan pyöristyttävän näköinen tuo yksi läski CBB:ssä, jos tuo on kunto dieetin jäljiltä, niin mahtaa kaveri olla todella "lihoissaan" offilla. Täysin lihakseton pappa ja ihan saatanan paskat värit. Näyttää joltain vihreältä ohuesti suhitulta naamioväriltä.

Ihan pyöristyttävän näköinen tuo yksi läski CBB:ssä, jos tuo on kunto dieetin jäljiltä, niin mahtaa kaveri olla todella "lihoissaan" offilla. Täysin lihakseton pappa ja ihan saatanan paskat värit. Näyttää joltain vihreältä ohuesti suhitulta naamioväriltä.

Ihmettelin kovasti samaa, miksi mennä lavalle jos kondis on noin huono... ja väri oli aika karmea.

Ihmettelin kovasti samaa, miksi mennä lavalle jos kondis on noin huono... ja väri oli aika karmea.

Toivottavasti kyse on edes jostain vedosta, kun kaveri näyttää tulleen kisaan suoraan mäkkärin autokaistalta.

Sama jätkähän se siellä on ollut ainakin 08 vuodesta lähtien ja aina samassa kunnossa. Body-lehden nettisivuilla on haastattelu tästä 3/2010. Kärsii kuulemma jostain neurologisista ongelmista. http://www.bodylehti.fi/?cid=5054

edit. Nii ja joka vuosi tosta kuittaillaan. Ihme, ettei oo vielä tutuksi tullut miehille :D

Tulokset: teeren peliä vai tuomaripeliä?

en voi olla ainoa, joka ihmettelee: missä meni metsään kun Silmäri jäi Sorsalle? Silmäri on AINA tikissä ja kunnossa ja oli sitä nytkin. Kansainvälisesti kova kilpailija ja vastus - ja omaa juuri sitä naisellista pilkettä, mitä riviin kaivataan. Miksi kävi kuin kävi? Haiskahtaa tuomaripelille... tai sille toiselle.

Omasta mielestäni Sorsa on parempi paketti ajatellen body fitnesstä ja esiintyminen hyvää ja ihanaa katseltavaa, minusta oikein malli esimerkki! Silmäri jo aikas kookas, omaan makuuni liian iso paketti, hyvässä kuosissa kyllä oli! Makuasioita... Minusta voitto meni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen!!! :)

Kisajärjestelyt

Aina voi parantaa, ja niin voidaan näissäkin asioissa.

Ensi kerralla kilpailijakokoukseen EI tilata valmisruokia/mässypaketteja, etenkään tuomareiden tarpeisiin.Salissa istuvat diettinsä viimeisiä vetävät kilpailijat ja ei ole kovin tahdikasta toimintaa. Otteet kieltämättä herpaantuivat itse asiasta kun teeveestäkin tuttu kuulapää rupesi mättämään kepappia kitusiin.

Kilpailupäivä oli yleiselle, kilpailijoille sekä huoltajille raskas. Onko kellään tietoa, onko tähän tulossa muutosta? On ihan järjetöntä pitää porukkaa notkumassa paikan päällä koko pitkän päivän. VOisiko BF:n ja kehon pitää erillään eli BF:n palkintojen jako aikaistua tai ainakin aikataulut tarkentua. Näin ollen olisi kaikilla mahdollisuus mennä ja tulla sekä viettää vapaata notkumisen asemesta. Ennen homma on mielestäni toiminut paremmin.

Terkkuja ja toiveita vielä jäjestäjille: ens kerralla ei enää juomisen puuteesta kommentteja: osa jengistä salissa ollut juomatta vuorokauden.

Itse nostan hattua jokaiselle miehelle ja naiselle, joka itsensä lavalle tuo. Sinne pääseminen on iso matka, ja tässäkin tapauksessa tarina taustalla hieman toisenmoinen. Helppohan se on sohvan syövereistä kommentteja huudella ja huonoksi haukkua.

Onko tietoa, ketkä kilpailijat lähtee EM-kilpailuihin? Bodyfitneksestä, fitneksestä ja masters bodauksesta. En mistään löytänyt tietoa tuosta.

Itse nostan hattua jokaiselle miehelle ja naiselle, joka itsensä lavalle tuo. Sinne pääseminen on iso matka, ja tässäkin tapauksessa tarina taustalla hieman toisenmoinen. Helppohan se on sohvan syövereistä kommentteja huudella ja huonoksi haukkua.
Todellakin näin! En ota kantaa kyllä Piipposen kisaamiseen, mutta hänellä kuitenkin on enemmän "sijoituksia" kuin kellään näillä paksussa collegeissa olevilla huutelijoilla jotka tuskin koskaan nousevat itse lavalle. On niin helppoa haukkua muita ja dissata muiden kuntoa, poseeraamista, lavaolemusta jne. kun ei ole koskaan itse kavunnut sinne lavalle. Jokainen joka itsensä on lavalle raahannut ja käynyt sen "tien" läpi ansaitsee minun kunniotuksen ja varsinkin perheellisille ISO HATUN NOSTO! Jos nämä huutelijat tietäisivät minkälaisen tien jokainen kisaaja kulkee lavalle ja olisi itse kokenut sen, niin näitä kovin "fiksuja" ilmaisuja ei varmaan juuri nähtäisi. Noh jokaisella oikeus sanoa omat sanottavansa ja paleutetta saa ja pitää antaa, mutta en oikein ymmärrä mitä järkeä antaa palautetta josta ei voi oppia mitään. Pelkkä tieto, että olen löysä, lihakseton ja poseeraus on järkyttävää ei auta mitään...

Mitä itse kisaan, niin hyvät kisat. Meinasin melkein olla koko kisan ajan pelkästään katsomon puolella, mutta sitten Elovaaran Maija nakitti minulle oikeen kivan nakin ja taas päkkärille piti mennä. CBB_junnut kyllä varastivat koko shown! Aivan jäätäviä fysiikoita ja poseeraus oli kyllä monella hallussa! Olisin itse henkilökohtaisesti laittanut kaksikon Luhtanen ja Ojala taistelemaan voistosta. Toki voittaja oli kovassa kunnossa, mutta perus poseerauksissa hävisi 100-0 Ojalalle ja Luhtaselle. Luhtasella ainut miinus oli muuhun kroppaan nähden rinta, mutta silti hänen rintasivulta poseeraus oli jäätän hieno! Muutenkin mies poseerasi niin vertailuissa kuin vapaa-ohjelmassa mallikkaasti, samaa voisi sanoa Ojalasta. Kaipanen taas ei osannut vertailussa vetää perus asentoja, mutta vapaaohjelmaa veti aivan eri mies, sillä vaparissa mies säteili poseeraus taidoillaan. Ehkä vapaa olemus on tämän miehen valttikortti? Olisin sijoittanut Luhtasen ykköseksi tuossa kamppailussa ihan poseeraamisen ja lavaesiintymisen takia, mutta tuomarit tietävät paremmin jne.

IMG_0956.jpg

Niin ja jätkät piis vaa :piis:

Juu nosta vaan, minä en. Samalla mentaliteetilla lavalle voisi kiivetä kaikenmaailman kehitysvammaiset ja simpanssit. "Vähän sääliä ja rispektiä nyt, kaveri hinasi itsensä lavalle rullatuolilla!". Kehonrakennuksessa arvostellaan kehoa, jos jonkun ongelmat kiinnostaa niin sitä voi mennä vaikka töihin Punaiselle Ristille. Kaveri on paskassa kunnossa, ihan sama mikä se tarina siellä taustalla on ja kun lavalle kiipesi, niin kai sitä saa arvostella.

Juu nosta vaan, minä en. Samalla mentaliteetilla lavalle voisi kiivetä kaikenmaailman kehitysvammaiset ja simpanssit. "Vähän sääliä ja rispektiä nyt, kaveri hinasi itsensä lavalle rullatuolilla!". Kehonrakennuksessa arvostellaan kehoa, jos jonkun ongelmat kiinnostaa niin sitä voi mennä vaikka töihin Punaiselle Ristille. Kaveri on paskassa kunnossa, ihan sama mikä se tarina siellä taustalla on ja kun lavalle kiipesi, niin kai sitä saa arvostella.
Jep. Aika hepposta jos ei oo ees dieettiä takana, ja mennään lavalla lekkumaan. Ja sille pitäis vielä malja nostaa. :curs:

normal_D70_0628.jpg

Hattuahan saa jokainen nostaa jokaiselle mutta järkiä saa käyttää että mennäkkö lavalle jos on vielä 10kg ylimääräistä kehossa, itse en menisi.

Turha huudella että mene itse sinne lavalle, kivinen polku yms yms.. Siksi en lavalle mene kun en omaa tarpeeksi lihaa,fysiikkaa ja kireyttä.

Johonki kylä penkkikisaan voi lähteä häviämään mutta lavoille on ihan turha kavuta häviämään koska siihen joutuu tekemään niin älyttömän työn kiristelyn yms yms. muodossa.

Asko Kankainen kisojen paras esiintyjä. Ehdottomasti!

Kokemus huokuu miehestä ja harva 50v on tuollasessa kunnossa!! Pisteet siitä :)

Back
Ylös Bottom