Kuten tuossa Domina ehtikin jo kommentoida, niin on tärkeää, että luottaa valmentajaansa. Ja kuten sanoin, en kyseenalaista valmentajasi tietotaitoa, vaan kyselen, että millä hän on perustellut moiset ratkaisut, kuten tuon "hiilaripäivän" ja noin kovan aerobisen määrän, kun ne eivät ole mitään perinteisiä ratkaisuja. Ja noihin kysymyksiin annoitkin jo vastauksia.emiliana sanoi:Kuinka kauan sä olet muuten vilma treenannut ja kisaillut?Minkälaisilla kaloreilla
elät tässä vaiheessa diettiä?
Oma punttitreenaus alkoi muiden lajien tukena jo yläasteella, ja pelkästään punttia olen veivannut jostakin vuodesta -97. Ensin muutama vuosi ihan perustreeniä, ja sitten pelkästään fitnesskisa näkökulmasta. Eli ihan kiitettävästi noita treenivuosia on jo siunaantunut. Pahemmilta loukkaantumisilta olen toistaiseksi säästynyt, ja ainoa pidempi (5kk) pakollinen treenitauko tuli tuossa noin vuosi sitten, johtuen raskaudesta ja siihen liittyneistä ongelmista.
Ja tuo minun tähänastinen "kisaura" ei todellakaan ole pitkä, kahdet kisat ja kahdet karsinnat, joissa sijoitukset 3., 4., 1., ja SM-2. Ja kun en ole kisannut, niin olen hääräillyt muutamien kisaajien taustalla ja sitä kautta ollut hengessä mukana.
Jostakin täältä mimmien palstalta löytyy threadi, mikä käsittelee kisadiettejä, ja siellä olen kertonut pääpiirteittäin, miten homma itselläni yleensä etenee. Voin yrittää etsiä sen ja linkittää tänne. Tosin tällä kertaa käytän itseäni koekaniinina, ja kokeilen "hieman" totutuista poikkeavia diettijuttuja. Ei ole mitään hävittävää, joten why not.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=20479&highlight=kisadietti