fitness/body idolisi?

Fitness idolit, hmm. No ulkomaisista tietty Monica Brant-Peckhamia olen ihaillut aina. Kisadieetin aikana jääkaapin ovessa oli tämä Pia Marlenin kuva. Kotimaisista Marjo Krishi (mulla on olemassa, jopa Gladiaattoreiden fanikortti nimmarilla, vuodelta yksi ja kaksi) :D , myös Irmeli Sundström oli todella upea aikoinaan, mihinköhän hävisi?

Sitten ne kehoidolit, jotka on omalla esimerkillään ja persoonallaan antaneet niin paljon lisämotivaatiota eli Mimmi Jokinen, Inkeri Salminen ja Armi Mähönen.

Selailin eilen vanhoja lehtiä, ja kun oli puhetta tuosta Krishin Marjosta. Niin katsokaapas tämä linkki, erittäin viisaita ajatuksia kisaamisesta ja elämisestä yleensäkin by Marjo Krishi.

Ja Faidra vai kuka niitä kuvia Marjosta kaipasi, katsoppas löytyykö noista lehtien artikkeleista kaipaamiasi kuvia.

Tähän kysymykseen meikäläisen on todella helppo vastata, nimittäin Linda Fodor.
idän hänen fysiikasta, loistava motivaattori.
Lisäksi hän muuten edustaa juurikin meikäläisen naisihannetta, ja samaa mieltä on tuo könsikäs tuossa vieressä..=)

Kun näin ekan kerran tämän upean fitness-kaunottaren olin myyty!

erica1.jpg

Siitä lähtien Erica Davidson on ollut mun idoli ja esikuva fitnesin saralla. Huisin nätti ja mahtava fysiikka, varsinkin ikäisekseen. Mitäköhän typy lienee tätä nykyää?

Tässä kuvassa hän on tietääkseni vasta 21! :eek:
genex.jpg

Ajattelin että hemmetti likka on mun ikäinen ja näyttää tolta! Päätin että viä mäkin.. tai ainakin siitä lähti tosissaan ponnistelu ees sinnepäin kropan hankkimisesta. Kerta kaikkiaan upeaa :worship:! Vaikutuksen teki myös se että likka kisaa (tai ainakin on kisannut) ihan perusfitnesin puolella. Vaparia!

rouitine20.jpg

Oon tainnut tätä upeaa typyä hehkuttaa useampaankin otteeseen, mutta on se niin ihana ettei sitä voi kehua ja ylistää tarpeeks!

Kotimaisista fitnesskaunottarista mainittakoon aina yhtä hehkeä Katariina Tunturi (on muuten tosi kiva tyyppi, mitä pakkis-kaupalla oon jutellut :)), Mimmi Jokinen ja Alasalmen Riikka. Myös Hilkka Pietilä on upea kilpailija! Niin ja Satu Korhonen! :worship:

Meillä on Zanna sama ihanne. Itsekin kun ensimmäistä kertaa näin tuon keskimmäisen kuvan olin ihan myyty. Ihanan kaunis nainen :kuola:.
Tuolta kun joskus näyttäisi, kuolisin onnellisena :D

Erica Davidson on kyllä upea mimmi, todellista silmänruokaa!! :kuola: Suomalaisista punttimimmeistä mun esikuvia ovat Katarina Tunturi, Mari Tirroniemi ja tietysti Faidra ;) Arvostan näissä mun "idoleissa" upean kropan lisäksi positiivista asennetta ja hehkuvaa itsevarmuutta!!

Selailin eilen vanhoja lehtiä, ja kun oli puhetta tuosta Krishin Marjosta. Niin katsokaapas tämä linkki, erittäin viisaita ajatuksia kisaamisesta ja elämisestä yleensäkin by Marjo Krishi.

Ja Faidra vai kuka niitä kuvia Marjosta kaipasi, katsoppas löytyykö noista lehtien artikkeleista kaipaamiasi kuvia.

Luin tuon artikkelin Marjo Krishistä. Olipa mahtavaa ja hienoa luettavaa. Jotenkin siitä hehkui niin tasapainoisuus, ymmärrys ja rakkaus elämään ja urheiluun. Kiitos kun laitoit tuon linkin, se kyllä piristi ja innosti minua!! :haart:

Ja mitä noihin esikuviin ja ihantesiin tulee, niin minäkin pidän Riikka Alasalmesta ja Katarina Tunturista (kuvien perusteella :)) sekä ulkomaisista Linda Fodorista ja tuosta yllä hehkutetusta Ericasta.

Rae-, Fiona, k82, neiti ja ZannaZ: Kiitos, piristitte just tämän tytön päivää 100%! :haart:

Mä samaistun ja diggailen aina jostain kumman syystä pieniä ja tummia :rolleyes: : Vilma-Liina ja Linda F, siinäpä mun innoittajani :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tuliko mun meili perille vai olikohan ne liian isoja liitteitä ja tukki vaan koko postin?
Hmm! Ei ole kyllö mitään mailia tullut tuonne hotmailiin... koittaisitko uudelleen? Yleensä sen sisuksiin mahtuu kyllä vaikka mitä - kunhan se sun maili nyt ei ole yli 1.5 gigaa. Sen verran siellä taitaa olla tilaa... mutta en kyllä usko että mikään maili voi olla ton kokoinen. :D

edit: Annie, ei ollu Bodya/B&K:ta ees vielä sillon olemassa, kun oon bongannut Marjon eka kerran...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom