fitness/body idolisi?

Enpä löytänyt tuolta threadia (on varmasti tästä aiemminkin ollut täällä, mutta olen tunnetusti aika puusilmä:eek: )
Eli siis: kuka body/fitnesskisaaja maailmalla/suomessa on vaikuttanut eniten omaan punttailuinnostukseesi, eli kuka on idolisi?

Itse en kyllä tunnusta fanaattisesti ihailevani ketään, mutta jonkin verran on tullut seurattua kanadalaista Johanna Dejageria.. Tässä muutama perustelu: nätti rakenne, aina kireässä kunnossa, ja mukavasti massaa (naturaalina rakennettuna). Kuvat puhukoon puolestaan. Käykääpä katsomassa.

www.johannadejager.com

Ilkan Pirjon ja Selinin Marjon kuvia tuli ihailtua aikoinaan ja miksei vieläkin. Oi oi oi.. :rolleyes: Noista ajoista juontaa meikäläisen salivietti.

Ulkomaalaisista kisaajista Abby Eyre, Heidi Fletcher, Jenny Lynn ja Julie Lohre ovat sellaisia keiden kuvia voisi katsella loputtomiin :kuola:

Kotimaisista taas Mimmi Jokinen, Riikka Alasalmi, Mari Tirroniemi ja Kaisa Piippo ovat tehneet vaikutuksen. Ja täytyy myös mainita Katariina Tunturi, hänen kuvan nähtyäni iski kipinä salille oikein tosissaan!

Davana Medina on meikäläisenkin suosikki, mielettömän kauniit kasvot ja kroppa:worship: suomalaisista sitten mm. Tunturin Kata.

En kauheen kauan oo seurannut lajia mutta Marjo krishin muistan jo gladiaattori ajoista asti ja tykkäsin hänen muskeleistaan jo silloin ja edelleenkin!

Nykyään ihailen paljon Riikka Alasalmen fysiikkaa. M. Tirronniemi ja K. Piippo on kyllä kanssa tosi mukiinmeneviä ja ihailen heitä erityisesti sen takia että he jaksavat jakaa täällä pakkotoistolla tietoa ja hyvää mieltä monelle kisalavoista haaveileville. Eikä heidän fysiikassakaan mitään moitteen sijaa oo:D

Linda Fodor & Monica Brant-Beckham.

image00004.jpg

Suomen tytöistä Alasalmen Riikalla ja Anniina Krökillä on musta aivan älyttömän kauniit paketit kokonaisuudessaan. Viimesin Bodauslehti olikin just poikkeuksellisen hyvä ;)

Tämä Abby Eyre:n kuva herätti kyllä suurta :worship: Nimimerkillä:pieni hanuripakkomiellekkö???

Liitteet

• abby.webp
    abby.webp
    8,5 KB · Katsottu: 2 060
Kanhan, tunnistan tosta hanurifetissistä myös itseni! Eihän se ole pervoa tuijotella fitnessnaisten takamuksia, eihän? :D

Ihan alussa Marjo Krishi oli se, joka mut sai haaveilemaan fitness-kropasta. Sen jälkeen idolit on menneet ja tulleet, mutta viime vuosina nämä kaksi seuraavaa ovat pitäneet paikkansa suosikkeinani. Upea fysiikka molemmilla ja hienoja saavutuksia kisoista, mutta vielä enemmän arvostan heidän ajatuksiaan ja filosofiaansa tämän lajin parissa. Viime aikoina onkin tullut poikkeuksellisen paljon tongittua nettiä kaivellen näiden naisten, etenkin ensimmäisen, ajatuksia ja ruokavalio/treenimetodeja... ihan vain siksi, että mielestäni hän on poikkeuksellinen. Geeneiltään ja ajatusmaailmaltaan. Uskon että jokaisella tämän lajin parissa puurtavalla olisi häneltä opittavaa. Ja lisäksi hän on aivan mielettömän hieno persoona livenä, sanoi muut mitä hyvänsä. :haart:

Valerie Waugaman... anteeksi että tungen oman pärstäni tänne lisäksi, mutta tämä kuva on mulle erityisen tärkeä vaikka näytänkin siinä pystyyn nukkuneelta. :nolo:
medium

Julie Lohre - jos musta joskus tulee äiti, toivoisin että olisin samalla tavalla fitissä läpi vuoden ollakseni hyvä esimerkki lapsilleni terveistä elämäntavoista:
b.jpg

Tämä Abby Eyre:n kuva herätti kyllä suurta :worship: Nimimerkillä:pieni hanuripakkomiellekkö???

Kun avasin tämän threadin, niin ajattelin postaavani juuri tuon saman kuvan. Toi on ehkä yksittäinen mua eniten inspiroinut bodykuva.

Alkuperäiseen kysymykseen en osaa oikein vastata, tykkään monen kisaajan fysiikasta. Selailin tuossa motivaatiokansiotani, ja sieltä löytyi Linda Fodor, Sonia Adcock, Mary Lado, Erica Davidson, Jennifer Searles, Alicia Marie, Gina Alliotti jne jne.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hassua miten joskus yksi kuva voi olla niin tajuttoman voimakas visuaalisesti, kuten tuo Abbyn kuva. Tää menee hiukan off-topiciksi, mutta en voi olla linkittämättä tänne tätä sivua. On hiukan eri näköinen noissa tuo fysiikka...?!

Ettei menis ihan ohi aiheen, niin taisi olla tätä aikaa (2000-luvun alku?) jolloin näin Krishistä artikkelin Fitness-lehdessä. Ei kellään sattuis olemaan tuota lehteä? Marjolla oli päällä muistaakseni mikroshortsit ja jotkut valkoiset saappaat tms. ja siinä oli jalkatreenistä kuvia. Sen artikkelin jälkeen aloin haaveilemaan siitä että jonain päivänä näyttäisin "fitnesstypyltä" (kuten tuolloin taisin itse sanoa). :D
g2pop3ala.jpg

Mullakin on kyllä ihan lukuisia ihannoinnin kohteita lajin parista, mutta ehkä eniten ja kauiten on vaikutuksiaan omannut Christel Lingh, eli entinen Hansson. Olen seurannut Christelin uraa aika alusta lähtien, ja nyt mielenkiinnolla odotan, kun kaunotar nousee lavalle viikon päästä EM-kisoissa. Siinä tytössä on sitä .."utstrålning"..

Pro tytöistä 90-luvulla pidin hirmuisesti Theresa Hessleristä, ja tottakai ikuisiin kestosuosikkeihin kuuluu Timea! Sitten on paljon sellasiakin, jotka eivät omaa mitään "täydellistä" fysiikkaa(kelläpä olisi..), mutta joita olen ihannoinut joko persoonan tai asenteen tms. seikkojen vuoksi(leukojen, axelbredin;)). Amy Peters, Ali, Gina Aliotti, Pauline Nordin ja uusimpana Huong Arcinas. jne jne. Äärimmäisen paljon upeita naisia!

Suomalaisista tottakai Marjo Krishi:worship: Ja kehotytöt Inkeri Salminen ja Salla Kauranen :thumbs:

Jos puhutaan niistä tärkeistä kuvista niin ..keskellä Theresa Hessler :hyper:

olympia.jpg

Ettei menis ihan ohi aiheen, niin taisi olla tätä aikaa (2000-luvun alku?) jolloin näin Krishistä artikkelin Fitness-lehdessä. Ei kellään sattuis olemaan tuota lehteä? Marjolla oli päällä muistaakseni mikroshortsit ja jotkut valkoiset saappaat tms. ja siinä oli jalkatreenistä kuvia. Sen artikkelin jälkeen aloin haaveilemaan siitä että jonain päivänä näyttäisin "fitnesstypyltä" (kuten tuolloin taisin itse sanoa). :D

Rupesimpa kaivelemaan arkistojani kun kuulosti jotenkin tutulta jutulta ja löysin kuin löysinkin tuon lehden. Se on muuten numero 4/98 :D En mä vissiin turhan pitkään noita lehtiä säilö :D

Haluatko skannattuna tuon sähköpostiin?

Edit2: Valkoiset saappaat ja shortsit täsmää, mut ei tuossa jalkatreenistä ole kuvia, onkohan sittenkään sama?

Viimeksi muokattu:
Linda Fodor-Egelstig on myös minun ihan ehdoton nro1. :haart:
Suomalaisista Katariina Tunturi sekä Satu Korhonen. Vaparilliselta puolelta tykkään tosi paljon Nora Yrjölän fysiikasta sekä ulkomaalaisista Kendra Eliasta..
Yksi suurimmista motivaattoreistani ja esikuvistani kuitenkin on ollut tuo Faidra:nolo: :)

Rupesimpa kaivelemaan arkistojani kun kuulosti jotenkin tutulta jutulta ja löysin kuin löysinkin tuon lehden. Se on muuten numero 4/98 :D En mä vissiin turhan pitkään noita lehtiä säilö :D

Mulla taitaa olla myös tuo samainen lehti tallella :D Toinen artikkeli, joka on jäänyt lähtemättömästi mieleen, löytyy myöskin 90-luvun loppupuolen Fitness-lehdestä, nimittäin Heikkilän Tarjan jalkatreeniopastus! Ettei vaan Faidralla ois mennyt nää kaksi sekaisin? Marjosta oli tuossa jutussa ainakin sellainen sivukuva, vai muistanko ihan väärin?

Mutta ne idolit... Alussa tykkäsin hirveästi Aino-Maija Karesta ja Anu Mäkisestä. Sittemmin "fanituksen" kohteeksi joutuivat Heidi Sorsa ja Linda, nyt taitaa olla vuorossa mm. Korhosen Satu, Lindroosin Laura (fysiikka ja asenne lajiin!), Pietilän Hilkka ja Mimmi Jokinen. :) Ulkomaisista sitten Valerie ja uusimpana toi Annien hehkuttama Huong Arcinas :haart:

Eniten tykkään seurata tässä lajissa kisaajien kehitystä, ja vaikkei palkintosijoja heruisikaan, niin muutamat nimet ovat jääneet mieleen jo useammista kisoista... Esim. Mia Ahinko, Sannika Schroderuus (ei sitä varmaan noin kirjoiteta :D)...

Oi, Ninde, mielelläni haluaisin ne kuvina!! :haart: Kiitos tuhannesti jos voit vaivautua! Voi laittaa tonne faidra6@hotmail.com. Se jalkatreeni on varmaan ollu jossain muualla, ehkä Bodyssa.. oliko tuossa lehdessä Marjo myös kannessa?

Ja Rae-, nyt sait mut kyllä... punastumaan. Tuntuu aina yhtä omituiselta kuulla tai lukea tuo... en tiedä miten se pitäisi ottaa tai suhtautua siihen. Olla hiljaa vai kiitellä... :nolo:

linda fodor, mari tirronniemi, monica brand-peckham noi nyt ainakin. ja marjo krishi

muuten toi faidran postaama marjon vanha kuva, on tosi nätti.

Ja Rae-, nyt sait mut kyllä... punastumaan. Tuntuu aina yhtä omituiselta kuulla tai lukea tuo... en tiedä miten se pitäisi ottaa tai suhtautua siihen. Olla hiljaa vai kiitellä... :nolo:

Heh, eikä ollut sitten mitään moderaattorin mielistelyä ;) on vaan niin mahtavaa, että on olemassa tuollainen ihminen, joka kannustaa ja jakaa tietoaan noin avoimesti :)

pitää vielä lisätä muuten näihin idoleihin pia marlen johnsen:haart:

Kyllä Linda Fodor on tehnyt muhun lähtemättömän vaikutuksen :haart:

Liitteet

• 08lindafodor-36 copy.webp
    08lindafodor-36 copy.webp
    11,1 KB · Katsottu: 1 611

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom