Firefoxissa ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Corleone
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä olen käyttänyt jo aika kauan Mozillan Firefox -selainta ilman ongelmia. Nyt viikonloppuna on kuitenkin alkanut tulla seuraava virheilmoitus melkein joka sivulle mentäessä: "The document contains no data". Installoin ohjelman uudestaan, mutta ongelma ei poistunut. Sinänsä tuo ei estä selailua kun sivut kuitenkin latautuvat, mutta onpahan harvinaisen ärsyttävää painaa aina ok:ta saadakseen virheilmoituspalkin pois. Yritin katsella asetuksista, olisiko minulla jokin väärin, mutta enpä löytänyt mitään erikoista. Auttakkee!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitan tänne. Mun piti formatoida C ja mozilla meni siinä tietenkin sivussa. Hain sen uudestaan mutta nyt taitaa olla jo uudempi versio käytössä. Tän kanssa on kuitenkin sellanen ongelma, että sivuilla olevat kuvat eivät näy aina. Esim. yahoon kotisivulla en näe siellä ylhäällä olevia systeemejä ollenkaan, vaikka olen suht varma, että siellä on niitä. Ja jos klikkaan yahoon uutisia auki, niin niissä olevat kuvat eivät näy. Mistäs löytyvät asetukset tämän korjaamiseksi? Versio taitaa olla 0.9.3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom