Firefox 1.06 ei toimi.

Ikä
41
Otin eilen ton uuden version koneelle, mutta se ei toimi toivotulla tavalla. Käynnistätteässä se avaa selaimen normaalisti, mutta ei löydä edes aloitussivua. Vasemmassa alakulmassa lukee vain "looking up www.google.fi".
Palomuurista sen ei pitäisi olla kiinni.
Messengeri ja IE toimii moiteettomasti. Mikähän voisi auttaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni oli sama ongelma firefoxin kanssa mutta se selvisi seuraavasti: Otin palomuurista kokonaan pois firefoxin oikeudet mennä nettiin. Sitten annoin firefox.exelle (vai mikä olikaan) oikeudet yhdistyä nettiin, niin alkoi toimimaan. Palomuuri on Norton. Kai se firefoxin päivityksen yhteydessä muutti asetuksia jotenkin että norton luuli päästävänsä foxin nettiin vaikka todellisuudessa muuri esti sen. Ainakin mulla toi tapa toimi.

Mulla ollut toi sama ongelma jo kuukausia. Mulla ainakin auttaa vaivaan homenappulan painaminen, tai vaihda kotisivua, google.com toimii normaalisti???

Juu tuo palomuuri kikka varmaan toimisikin, mutta kun tuo firefoxi on jotenki sekottanu sen palomuurin. Kun koitan poistaa sielt programmeista sen niin Norttoni tilttaa, eikä sitä saa suljettua edes task managerista :( Mut sitten kun poistan firefoxin niin johan pömisee taas. Olisiko ainut konsti sitten laittaa vaan Norttoni uusiksi...Vai onko Firefoxia parempiakin selaimia? Mikä ja mikä siinä on parempaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom