Firefox 1.0

dink sanoi:
Varsinkin toi että saa monta sivua eri välilehdille on tosi näppärä ominaisuus.
Tulihan se sieltä. Ihmettelinkin kun kukaan ei ollut vielä maininnut tuota tabbed-browsing toimintoa (ctrl+t). Minulle se oli ainakin juuri se koukku johon jäin kiinni. Popup-blocker ja sitten tuo adblock extensio ovatkin sitten ne kaksi muuta syytä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muuten onko Tuliketussa sellaista toimintoa, että voisi valita tekstin sivulta ja avata kyseisen tekstin uuteen ikkunaan, jos se on osoite?

Otan kysymykseni takaisin, tuohon on ilmestynyt oma extension....Download Sort on hieno laajennus ja okei FF on paras asia sitten pahvipaikkauksissa myytävän punaviinin keksimisen jälkeen.

Toimii ,toi välilehti on aivan EHDOTON.....Muutenkin nopea....Me LIKE--->FFOX

Mites onko tuossa mitään uutta tai parempaa Operaan verrattuna? Itse olen tottunut käyttämään tätä ja tässäkin on hiirieleet, välilehdet ja muut kivat lisukkeet. Eli onko mitään hyötyä vaihtaa Operasta tuohon Firefoxiin?

Tuliketusta on näemmä tullut suomenkielinenkin versio. Valitettavasti kaikki apuohjelmat eivät ole yhteensopivia suomenkielisenversion kanssa, esim. close tab on doubleclik, joka on erittäin kätevä apu.

Kritiikkiä...mulla selain toimii "tavallaan" nopeasti, mutta nykimistä ja hiiren tökkimistä esiintyy jonkin verran! Onko tää normaalia ja vaatii totuttelua, vai mistä on kyse..? Tarkemmin en osaa asiaa selvittää, hieman vaan sellaista nykimistä tms. on havaittavissa.

pexxi sanoi:
Kritiikkiä...mulla selain toimii "tavallaan" nopeasti, mutta nykimistä ja hiiren tökkimistä esiintyy jonkin verran! Onko tää normaalia ja vaatii totuttelua, vai mistä on kyse..? Tarkemmin en osaa asiaa selvittää, hieman vaan sellaista nykimistä tms. on havaittavissa.

Luultavasti ei ole normaalia, koska itselläni tökki silloin, kun oli IE käytössä, mutta Firefoxiin vaihdettuani loppui tökkimiset samointein.

Eli pitääkö se IE dellata kokonaan koneelta, sarjassamme tyhmä kyssäri;)

pexxi sanoi:
Eli pitääkö se IE dellata kokonaan koneelta, sarjassamme tyhmä kyssäri;)

Ei tarvitse. Mulla on koneella niin IE, Netscape kuin Firefox:kin. Nykyään en tosin enää käytä kuin FF:ää.

Pistin testiin ja muuten on kyllä tosi kiva, mutta mutta..Nyt en enää pääse kirjautumaan Hotmailiin enkä messengeriin..Mikä avuksi. Auttakee.

Mikähän siinä on että mun Firefox hävittää aina silloin tällöin nettisivujen ää:t ja öö:t? Eli ks. kirjamet näkyy esim. kysymysmerkkeinä. Onko muilla ollut samaa?

Niin paljon kehuttu, että pakkohan se oli eilen illalla asentaa.

Nyt yhden vapaapäivän surffailujen perusteella loistoselain! IE jääköön unhon yöhön. Nyt salille ja illalla vähän vielä opiskelemaan näitä Foxin pikkuhienouksia lisää.

Shamrock sanoi:
Mikähän siinä on että mun Firefox hävittää aina silloin tällöin nettisivujen ää:t ja öö:t? Eli ks. kirjamet näkyy esim. kysymysmerkkeinä. Onko muilla ollut samaa?

View -> Character Encoding -> Auto-Detect -> Universal

Toimii ainakin itselläni.

Mikä idea siinä on että, oikeaa hiiren nappia painaessa ja liikuttaa niin tulee jotaa punaista viivaa niiq jossain paintissa?

Ja jos "maalaa" jonkun tekstin ja painaa oikeaa niin miksi mulla ei tule sitä valikkoa mistä voi copyä ja pastettaa... vai enkö vaan osaa.

Itse hommasin noin viikko sitten ja ei kyllä ole muita kuin positiivisia kokemuksia, ensinnäkin nopeus millä sivut latautuvat(Opera ei ladannut kaikkia sivuja oikein), toiseksi tuo mahdollisuus asentaa kaikkia laajennuksia on kanssa plussaa ja kolmanneksi toi nimi FIREFOX voiko enää ûbercoolimpaa nimeä selaimelle olla :rock:

Kumm4ri sanoi:
Mikä idea siinä on että, oikeaa hiiren nappia painaessa ja liikuttaa niin tulee jotaa punaista viivaa niiq jossain paintissa?.

Sinulla on käytössä mouse gestures extension. Ota pois jos et tykkää
:hyper: Tools -> Extensions

Ripe sanoi:
Sinulla on käytössä mouse gestures extension. Ota pois jos et tykkää
:hyper: Tools -> Extensions
:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom