FinnMax L-arginine

Moi

Niin kyselisin onko kukaan käyttänyt tätä FinnMax L-arginine

Itse olen käyttänyt ja tuntuu että se nostaisi jotenkin leposykettäni

sydän tuntuu hakkaavan nopeammin ja voimmakkaamin kuin ennen

onko miten vaarrallista??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sykkeen nousu saattaa olla oire ylikunnostakin.
arginiinia olen kyllä syönyt eikä tollasta ole ollut.
osta ihmeessä sykemittari niin tiedät varmasti koska syke on noussut :)

itse tuli myös (vahingossa) ostettua finnmaxin arginiinia n. kk sitten ja aiheuttaa myös meikäläisellä leposykkeen nousun ja välillä häiritsevän lujia sydämenlyöntejä. Oikein tuntee kun veri kulkee sydämestä eteenpäin. Mutta oli vähän samaa havaittavissa toisellakin merkillä eikä ylikunnosta ole kyse ainakaan mun tapauksessa. Ehkä ei vaan arginiini sovi tai pitää tottua siihen, että sykkeen tuntee herkemmin.

Sen takia osto oli vahinko, että tuotteessa on 64,4% dekstroosia ja vain 33,4% arginiinia, eli paljon ylimääräistä hintaa kun ottaa huomioon erikseen ostettavan dekstroosin hinnan...

Mulla tuo sama arginiinivalmiste aiheutti samanlaisia oireita aluksi (en vaan tohtinut täällä kysäistä asiasta, ettei pidetä ihan hölmönä... ;) ). Muita jauhemuodossa olevia en ole kokeillut, mutta ainakaan kahden eri firman tabletit eivät aiheuta samaa.

Itse ostin kanssa tuota hölmöyksissäni..täysin mustalaisten tuote...

vähät määrät arginiinia ja ällöttävä maku...dekstroosin mukana olo sotkee monen käyttäjän käyttötarpeet, jos esim. haluaa ottaa arginiinia katabolian ehkäisemiseksi ennen aerobista..ei hyvä...tablettejakaan en oikein ymmärrä niiden korkean hinnan vuoksi..maustamaton jauhe on paras..tuolta tomin isännöimmältä forumilta olen tilaillut..

miksei muuten pakkotoiston kaupassa ole jauheena?:(

Suositut

Back
Ylös Bottom