Finnish vampires

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nhombre
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkis-miitti kuokkavieraina seuraavaan vampyyrimiittiin? Pukeutumisteemana vampyyrinmetsästäjät, ottakaa omat vaarnat mukaan.
Vittu mitään vaarnoja, kun kunnon haulikko hopeahauleilla. Sitten voidaan kysyä niiltä, vieläkö kakarat haluaa leikkiä iltasella verihippaa vai menevätkö päivätöihin.

Banaaneja kansalle

:dance: Banaanit rapsahti tolle fägäri vamppyyri foorumille :dance:

Muuta kiitos suuren loordi Proxyn pääsen tuonne sivustolle :-3

Minen usko ellen ihan itse näe. Nuo tuntuu uskovan niin paljon omaan juttuunsa, että tässähän kokee jo myötähäpeää.

Kiitos ja kumarrus !

Nyt sian mitä tuolta halusinkin vaikka proxyn kautta joutui jatkaa mesoamista.

"vlvltzsche wrote:Mitä hyötyä saat kuolleella roolipelifoorumilla mesoamisesta?"

Itse Foorumin ylläpitäjän suusta :P

Kiitos ja kumarrus !!! *poistuu estradilta*

:dance:

Hätiä Mitiä !

Ellös huoli Hercules ystäväin !
Sain todistettua sen että kyseessä on vain lapsien RP foorumi :P

Ne on päivällä kellarissa, aurinkoa piilossa ja öisin metsästää paljaita kaula-aukkoja

Kyllä itsekin tulee jahdattua avonaisia kaula-aukkoja. Ja monesti kun on ns. "metsästyskunnossa", niin puhekin kuulostaa vähän tolta Oupirschianilta.

Osuvasti sanottu :P
Voisi tuonne kai ns peli mielessä rekisteröityä iha "ns" tosissaan.
:puntti:
Itseasiassa sopisi tehdä oikea haudantakainen invaasio koko pakkiksen voimin! Janoan verrrrrta:curs:

Oon kuullu, että nää vampyyrit ois perustanu oman puolueen, jonku kansallisen vampyyrien liittoneuvoston tai jotain.On kuulemma myös aivan helvetin kovassa nousussa.

Helvetin hyvä.

Jos ne pitää kesällä miitin Anjalassa, kaverin kanssa mennää seuraamaan et mitä ne oikein touhuaa. Tai sit hyppää karkeloihin suoraan mukaan ja rupee horisemaan jotain siansaksaa. Pitää ottaa verta mukaan et voi:kippis1:
Suomi ja kesä ei ole oikein hyvä yhtälö....liikaa paistetta

"No, oupirschiaaniakaan en osaa... puhun lähinnä sekoitusta englannista ja anglosaksisista kielistä sekä suomesta.. liikaa tullut elettyä eri maissa ikäni aikana."

Sietämätöntä :curs:

Muutenkin hampaiden käyttö on nou nou, mutta vampyyreiden kanssa noi oraalipuuhastelut jännittäis kyllä hilppasen.

Ei linkit toimi:( millä hakusanalla löytyis googlesta
Ainakin mulle pukkaa tuolta tämmöistä ilmotusta:
Information

Foorumi on tauolla siirtokaistan säästämiseksi. Linjoille palataan suuremman siirtokaistan kera toukokuun puolivälissä, jolloin foorumille mahtuu enemmän vieraita, postauksia jne... Be sure to check it out!
Eli vampyyriloordit tais vetää piuhat seinästä kun pakkiksen pojat tuli kiusaamaan. Odottakaahan kauhulla vampyyrien kostoa.

Back
Ylös Bottom