just olen selittänyt miksi en lähe mukaan mihkää adt juttuihinEi muuta ku ADT-soppariin nimi ja testikisoihin mukaan, jos tuo pitää paikkansa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
just olen selittänyt miksi en lähe mukaan mihkää adt juttuihinEi muuta ku ADT-soppariin nimi ja testikisoihin mukaan, jos tuo pitää paikkansa.
carnivorella menen ja hyvin tarttuu voimaaMinkäslaisella ruokavaliolla meet?
Jos natuna vetelet, niin hyvää on kehitys. Mutta uskot varmaan, että ei tuota kyllä ihan ilman todisteita kukaan usko.
no se on se kato et kaikilla ei toimi se mätitahna yhtä hyvin kun mulla, mitä merkkiä ostit? sitä alkuperäistä kannattaa aina ostaa ei mitään rainbown mätitahnaaVoitko sä sitten kertoa mikä on sun kehityksen salaisuus? Ei ole mätitahna ja punainen maito toiminut mulla.
Sul on mave parantunut nyt 240kg> 312.5kg heinäkuusta, tai sillon jäi tuo 240 nostamatta. Penkki oli videoiden mukaan lokakuussa 165kg ja nyt 212.5. Aika hyvä kehitys natulla. Mut sm-kisoihin vaan näyttämään mistä kana pissii, ADT-soppari pitää olla 3kk ennen kisoja.

carnivorella menen ja hyvin tarttuu voimaa
Valitse toinen:
A) Carnivore
B) Mätitahna
Tarkkana nyt, levelöit jo itseäsi. Tai no onhan varmaan carnivoresta olemassa joku lahko jossa on ok syödä tuotteita jotka sisältävät 16gHH/100g sokerin ja perunahiutaleiden muodossa.
koska siinä on varmasti joku jäsenyysmaksu jos siihen lähet mukaan niin mä en siihen laita rahaa kun en ole mikään rikas ihminenMeni vähän ohi toi ADT-juttu. Mikset halua kilpailla niiden alaisissa kilpailuissa? En väitä, että pitäisi.
koska siinä on varmasti joku jäsenyysmaksu jos siihen lähet mukaan niin mä en siihen laita rahaa kun en ole mikään rikas ihminen
Ei maksa sentin lanttiakaankoska siinä on varmasti joku jäsenyysmaksu jos siihen lähet mukaan niin mä en siihen laita rahaa kun en ole mikään rikas ihminen
Ei oikein toimiva logiikka kun kaikkia ei edes testata. Esim kaikki WSM ja Mr.Olympia kisaajat ovat natuja tällä logiikalla. Tiedän myös useamman vuosia sm ja mm tasolla testiliitossa kilpailevan joita ei ole testattu koskaan. Ihmettelen onko ne jotain sauna soppareita kun tietyt saavat touhuta mielin määrin ilman testaamisen pelkoa.Sovitaanko samat säännöt kuin muillakin: Jos on natu niin on natu kunnes käryää...
Hulkkikin kasvoi 50kg vuodessa aikanaan
e: Ja ajat muuttuu. Monikin 10-20v sitten "kohtelias, mutta tiedän kyllä sen kaiken" tiesi mitä on kun joku vetää ympäri korvia epäkunnioituksen takia ja kuunteli mielipiteinensä.
+ei ollut somea, se vaihtoehto että tuut julkkikseks vittuillessas toisille ois saatanut jotakuta houkutella...
itse näen kyllä asian toisin. jos uskoo että o'hearnin näkönen ukko on natu, ni kyllä syö motivaatiota aika rajusti, kun 2 vuoden kunnon panostuksen jälkeen ei tapahdu enää oikeastaan mitään. Paljon parempi motivaattori on esim Utti. tai sitten toisesta ääripäästä natuja Pynnönen. jos haluat olla voimakas natuna, pare olla "semi" läski. ja jos haluat olla natuna kiree ja näyttävä, varaudu pakkaamaan lihasta 100-200g vuodessa max, muutaman vuoden reenaamisen jälkee.
Jostain o'hearnista jos alkaa motivaatiota repimään, ei tule ku ajatus parin vuoden reenaamisen jälkeen, että eihän tästä tuu hevon persettäkään.
Turha toivo, eiköhän sieltä joku tekosyy Matiakselta löydy.Ei maksa sentin lanttiakaan
Ei tämä ihan aukoton teoria ole. Kyllä se harrastedouppaajienkin motivaation syö, jos kuvittelee ikipäivänä näyttävänsä edes O'Hearnin köyhältä versiolta. Siinä pitää kuulua genetiikan osalta siihen parhaimpaan promilleen. Vaikka käyttäis ties mitä. Tietysti varakkailla julkkisbodareilla ne setit on yleensä aika hyvät kun budjetti ei rajoita. Ja melkein sama tietysti pätee Utti Hietalaan, että vaikka ukko ei ehkä ole rakenteellisesti lahjakkain kehonrakentaja, niin hemmetin lahjakas kasvattamaan lihasmassaa ja toki yhdistettynä loputtomaan tietotaitoon ja työmoraaliin. Mutta hyvin harva vähän pidempikään jamppa voi koskaan painaa liki 100kg lavakunnossa natikkana.
Toki niiden idolien pitääkin olla ylivertaisia keskivertoihin harrastelijoihin nähden. Harvalla kuitenkaan on semmosia kortteja jaettu, että vastaavan saavuttaminen olisi koskaan realistista. Ja ei kyllä pääty kehitys kahteen panostettuun treenivuoteen lähes kellään. Laita 1-2kg tuon 100-200g tilalle, jota voi lahjakas natikka tehdä vielä viidenkin panostetun treenivuoden jälkeen.
Juu, Järvi punnertaa lähes pelkästään olkapään voimilla, vain pienellä jalkapotkulla.

no juu. toi oma teksti olikin lähinnä taviksen näkökulmasta, eikä just sen lahjakkaan vinkkelistä. onhan noi Utti ja Pynnönen molemmat helvetin lahjakkaita. Ihan tarpeeks kovia "esikuvia" kuitenkin. Hienoja ihmisiä vielä kaiken lisäks. Parashan se on loppupeleissä oman suvun äijiin alkaa tekemisiään verrata, jos mahdollisimman realistiset setit haluaa, ja koittaa niistä vaikka parantaa. Utti ja Pynnönen oli esimerkit siitä, että mikä on mahdollista, jos sattuu todella hyvät kortit käteen. Roina ukot on parempi silti imo pitää vaan fanituksen kohteena, eikä tavote kuntona. Mutta mielipide tämä vain on, niin ei tässä voi sanoa kuka sitten on oikeassa kuitenkaan. Toinen toimii toisella ja toisella taas ei. Kai se riippuu just näkökulmasta. Sähän muistaakseni pidät itseäsi erityisen lahjattomana, tai et ainankaan millään tavalla lahjakkaana, vaikka penkistäkin menny 200kg nätillä tekniikalla joku 110 kilosena? mun näkökulmasta oot kyllä _semi_vitun_lahjakas :D vaikkä töitä olisikin paiskittu niin saatanasti, ja kaikki tehty niin oikein ku vain pystyy.
C) sipsit raa'an jauhelihan kanssaValitse toinen:
A) Carnivore
B) Mätitahna
Tarkkana nyt, levelöit jo itseäsi. Tai no onhan varmaan carnivoresta olemassa joku lahko jossa on ok syödä tuotteita jotka sisältävät 16gHH/100g sokerin ja perunahiutaleiden muodossa.
koska siinä on varmasti joku jäsenyysmaksu jos siihen lähet mukaan niin mä en siihen laita rahaa kun en ole mikään rikas ihminen
Tässä muuten hyvä video kuinka Järvi pitää 180kg täysin käsien varassa punnerruksessa, siis jo lähtöasennossa. Hieman kuin vielä kalibeeria isompi poika A. Chemerkin aikoinaan
View: https://youtu.be/ltnGTz6w4j8