Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhelimella saa tietoaKetäs on tulossa kilpaileen Tapani?
Joko Olet Joukon kanssa lyönyt lajit lukkoon?
Koitetaan pitää tämä topic ainoastaan Finnish open 2009 asioille.älä topif välitä noista paskan jauhajista pääasia että tukki kulkee.näytät sitten kesällä cupissa närhen munat muille!!!!
Lajit on mitä olen kirjoittanut aikaisemmin ja ne ei muutu.Ketäs on tulossa kilpaileen Tapani?
Joko Olet Joukon kanssa lyönyt lajit lukkoon?
Joo nyt alkaa jo huolestuttamaan, yksi ilmoittautunut tähän mennessä. Missä ovat Hartikainen, Kolehmainen, Virtanen treenaako edes? Totta kai kaikki muutkin vahvat ja kestävät. Kisoihin ei ole osallistumis maksua, mutta palkinnot mielestäni vähintäänkin kohtalaiset;) Puhutaan kuitenkin edustus paikasta MVM kisassapeltomaan harri on ilmoittanut että keskittyy maastavero kisoihin.eli voimailu kisoissa tuskin näkyy muuten kuin katsojana.järvellä on kuulemma polvi leikattu ei tietoa kilpaileeko.kommentoinee varmaan itse jos tätä lukee!
Kisaajia tähän mennessä 3 kpl, siis Suomesta tarvii ainaski 6 kpl. mieluummin 8 kpl. :whip:Mikä on tämän kisan tilanne? Onko ilmoittautuneita monta?
Tutkimukset ovat kesken:-(tuleeko siitä silmästä vielä kunnollista vai menikö näkö?
Kilpailija pulan ja toisen hyvinkin ratkaisevan asian takia tätä kisaa ei järjestetä! Pahoittelen kaikille tasapuolisesti ja yritän vuoden päästä uudestaan. Asiallisia kyselyjä voi soittaa ja kysyä ketjussa aikaisemmin ilmentyneeseen numeroon se numero tulee suoraan minulle eli pääjärjestelijälle. TV. BarskOlisin tulossa katsomaan kisoja. Paljonko on lipun hinta ja saako niitä ostaa jostakin ennakkoon?
Vähän lainataakseni ketjua, onkohan lahdessa tänä kesänä mitään voimamies kisoja? Muistelen joskus käyneeni lahden satamas kattelemas jotain vääntöö.
Eipä taida olla...ainakaan tänä vuonna.