Finnish GP -97

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen jo useamman vuoden miettinyt, että mikä mahtaa olla se mhtavan mahtipointinen kappale jonka tahdittamana Marko "Supermassa" Savolainen poseraa Finnish GP:ssä -97!?!

Aivan mahtava kappale!!:thumbs:

Oisko sulla jotain videopätkää kyseisistä kinkereistä, niin vois kattoa ja koittaa tunnistaa.

Olin Maken kanssa keskiviikkona paikallisessa yökerhossa ja Makella oli tiukka teepaita päällä ja kyllä porukka katteli ihmeessään niitä hanskoja :D ja mirrit kävi vähä väliä puristelmassa kintasta. Onhan sillä ne kinttaat nykyäänkin kaksi kertaa paksummat kuin esim. allekirjoittaneen jalat :D mutta olis ollu porukka huuli pyörenä jos olisi ollut tuon ylimmän videon massakunto päällä ja sama tiukka paita (jos olisi edes mahtunut viereen se paita) :lol2:

Originally posted by Anssi
Olin Maken kanssa keskiviikkona paikallisessa yökerhossa ja Makella oli tiukka teepaita päällä ja kyllä porukka katteli ihmeessään niitä hanskoja :D ja mirrit kävi vähä väliä puristelmassa kintasta. Onhan sillä ne kinttaat nykyäänkin kaksi kertaa paksummat kuin esim. allekirjoittaneen jalat :D mutta olis ollu porukka huuli pyörenä jos olisi ollut tuon ylimmän videon massakunto päällä ja sama tiukka paita (jos olisi edes mahtunut viereen se paita) :lol2:

Muuten kun en ole vielä kauan seurannu keho kisoja, niin
kiinnostaisi tietää miksi marko savolainen lopetti kehonrakennus kisoissa käymisen? edellytykset oli aika hyvät kuitenkin

Toi video oli L.E.G.E.N.D.A.A.R.I.N.E.N aikoinaan!!
Antoi puhtia reenailuun...:worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom