Finnbodyn konkurssi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja loops
  • Aloitettu Aloitettu
Olen kuullut jo kuukausi sitten ensimmäisen kerran huhuja että Fosdec Oy joka omistaa Finnbodyn olisi mennyt konkurssiin. Asia tuli äsken mieleen, tarkistin asian ja ainakin kauppalehden mukaan näin on käynyt. Asiakkaita ei ole kuitenkaan informoitu asiasta milläänlailla. Onko kenelläkään tietoa miten tästä eteenpäin? Onko Finnbody myynnissä? Koska kuntosalit sulkee ovensa? Voiko asiakkuuden irtisanoa? Miksi asiasta ei informoida mitään?

Tuossa vielä linkki kauppalehden sivuille.

http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/fosdec+oy/10144614

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noin ison ketjun varmaan ostaa jokin toinen ketju. Itse toivoisin CMS ketjua asialle. Toisaalta mua ei haittaa vaikka itse lopettaisin molemmat. Ja joo itse kans luin tuosta konkurssista. Sen näkee mm siinä että tavaroita ei enää tunnuta juuri kunnostavan.

Toivottavasti lakkauttavat koko paskan.Itäkeskuksen salilla 1kk VAIN 90 euroa (alennuksessa..)
Ei käyty,kokonhallista melkein samaan hintaan vuoden kortti ja 93% vähemmän mustaa miestä.

Konkassa ei ole kaikki finnbodyt, koska fosdec ei omista niitä kaikkia? Ja mitä sitä höntyilemään, vaan treenaa konkurssipesän omistamalla salilla kuten ennenkin, kunnes joku sen ostaa, ja siitä sitten varmaan kuulee. Eiköhän se osteta ihan Finnbodyna. En usko, että on sopimuksen irtisanomisperuste, että omistaja on vaihtunut konkurssipesäksi? Enkä edes keksi, miksi joku haluaisi irtisanoutua siitä syystä, jos kerran kaikki toimii kuten ennenkin.

Lis. En siis tiedä tapauksesta sen enempää kuin aloittajakaan, kunhan arvelen vain että voisi mennä parhaiten kaupaksi ihan finnbodyna.

Konkassa ei ole kaikki finnbodyt, koska fosdec ei omista niitä kaikkia? Ja mitä sitä höntyilemään, vaan treenaa konkurssipesän omistamalla salilla kuten ennenkin, kunnes joku sen ostaa, ja siitä sitten varmaan kuulee. Eiköhän se osteta ihan Finnbodyna. En usko, että on sopimuksen irtisanomisperuste, että omistaja on vaihtunut konkurssipesäksi? Enkä edes keksi, miksi joku haluaisi irtisanoutua siitä syystä, jos kerran kaikki toimii kuten ennenkin.

Lis. En siis tiedä tapauksesta sen enempää kuin aloittajakaan, kunhan arvelen vain että voisi mennä parhaiten kaupaksi ihan finnbodyna.

No onhan se nyt irtisanomisperuste sille sopimukselle, jos toinen osapuoli menee konkurssiin. Ja itse en ainakaan luottaisi siihen, että konkurssiin mennyt firma "toimii kuten ennenkin", ainakaan mitään kuukausimaksuja tuonne ei kukaan täysjärkinen enää maksaisi. :)

No onhan se nyt irtisanomisperuste sille sopimukselle, jos toinen osapuoli menee konkurssiin. Ja itse en ainakaan luottaisi siihen, että konkurssiin mennyt firma "toimii kuten ennenkin", ainakaan mitään kuukausimaksuja tuonne ei kukaan täysjärkinen enää maksaisi. :)

Ok, jos näin on niin ei siinä sitten mitään. Irti vaan jos siltä tuntuu. Vaikka luulisi, että sen ehtii tehdä sitten kun palvelu heikkenee, eikä varmuuden vuoksi jo etukäteen?

Voihan se olla niinkin, että huonosti johdettu ja konkurssiin ajettu firma toimisi jopa paremmin sen jälkeen kun omistaja on vaihtunut.

Ei itelläkään ole mitään aikomusta purkaa sopimusta niin pitkään ko homma vaan toimii riittävällä tasolla. Mitä vähemmän salilla käy porukkaa niin sitä parempihan siellä on reenata. Itellä ei ainakaan ole tapana mennä salille seurustelemaan vaan jumppaamaan.

Voisivat vaan ilmoittaa asiakkaille että salin toiminta jatkuu normaalina seuraavat 2kk tai antaa edes jotain informaatiota ettei vaan pääse käymään niin ettei joku päivä salin ovi yllättäen enää aukeakkaan.

Mä ainakin maksan kuukausimaksut nyt ihan tarkoituksella myöhässä, ettei käy niin, että jäisi rahat sinne jumiin :D

Konkurssi itsessään ei ole peruste sopimuksen purkamiseen tai irtisanomiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom