Finnair Plus ja muut etupisteet

KLM ei ole Oneworld partneri. Kuuluu Skyteam allianssiin.

Itse olen huomannut suurtakin hyotya naista etupisteista. Tosin matkustelen aika paljon tyon perassa niin pisteitakin kertyy aika paljon.

Nyt varasin liput Floridasta San Franciscoon ja kaytin pisteita tahan. Hinta 35usd edestakaisin. Vuokra-auton sain myos ilmaiseksi kayttamalla pisteita ja samoin hotellit kolmeksi paivaa ilmaiseksi. Laskeskelin, etta noin 1000usd saastin tossa omia rahoja pisteita kayttamalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Finnairin kortti löytyy ja kyllähän tuosta jonkin verran on hyötyä ollut. Pisteillä otettujen ilmaislentojen hyöty on vähän niin ja näin, koska riittävän ajoissa varaamalla saa esim. Suomen sisäisiä lentoja lähes samalla hintaa kuin noista ilmaislennoista maksettavat verot tms. lentokenttämaksut. Mutta luokan upgreadauksessa nuo pisteet ovat käteviä, etenkin jos pisteitä kertyy enempi ja voi hyödyntää mannertenvälisisää lennoilla. Euroopan leinnoilla busineksessa hyöty on huomattavasti rajatumpi - lähinnä astetta paremmat safkat ja ilmaiset juomat. Itse olen käyttänyt pisteet lähinnä plus-shopissa ja tilannut ilmaisia keittiötavaroita ja asusteita.

Jos lentää One World allianssin lentoja(Finski, BA, AA, Air berlin yms) kannattaa harkita liittymistä Air Berliinin Topbonus ohjelmaan.

Pisteitä kertyy vähintään yhtä hyvin kuin Finnairin tai BA:n avios pisteitä. Palkinto lentoja voi saada jopa 1500 pisteellä(Topdeal kampanjat pari kertaa vuodessa)
Normaalisti esim Finnairin HKI-Lontoo tai Madrid lennot saa 10000 pisteellä.

Nyt kun liittyy suosittele kaverille linkin kautta(ja tilaa uutiskirjeen, jonka voi perua sen jälkeen) saa 1000 pistettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom