Fiksuhuuto.fi, haastattelu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla herjaa exploreri. ihan sama mistä tredistä poistuu niin fiksuhuuto banneri vilahtaa keskellä ruutua.

Mulla herjas kanssa tulikettu.

Kyllä on joku hyvän liikeidean keksinyt. Onhan se niin tietenkin, että arvaksi koko homma menee, mutta onhan pelikoneetkin yhtä arpaa ja silti niitä pelataan. Toivotaan, että homma menestyy. Ei saa jätkät olla katkeria toisten hyville bisneideoille.
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että vedonlyönti pitäisi vapauttaa Suomessa.

Mutta on väärin kutsua tätä peliä huutokaupaksi.

Tässähän "huutaja" lyö vetoa sen puolesta, että kukaan muu idiootti ei tarjoa enempää.

Niin ja...

Pelin järjestäjä voi kai aina laittaa itse "huudon" sisään, jos joku kohde uhkaa mennä tappiolle ;)

Arpajaisiin osallistuminen vaatii yleensä jonkinlaista luottamusta järjestäjään, en ymmärrä miten se tässä syntyy... Kenties luotettavien yhteistyökumppanien avulla? Voi olla huonoa mainosta Pakkotoistolle, kun fiksuhuuto menee nurin...

Vähän kanssa luulen, että saa nuo ylläpitäjät istua vielä tunnin jos toisenkin markkinaoikeuden odotustiloissa mutta eiköhän ne ole nyt jo ehtinyt tienaamaan sen verran, ettei paljon harmita.

Niin ja...

Pelin järjestäjä voi kai aina laittaa itse "huudon" sisään, jos joku kohde uhkaa mennä tappiolle ;)

Arpajaisiin osallistuminen vaatii yleensä jonkinlaista luottamusta järjestäjään, en ymmärrä miten se tässä syntyy... Kenties luotettavien yhteistyökumppanien avulla? Voi olla huonoa mainosta Pakkotoistolle, kun fiksuhuuto menee nurin...
Ehkei sun kannata liikaa toivoa toisten nurin menoa, keskity vaikka omiin juttuihisi.

Ei tuo voi kauhean tappiollista olla. Olen mielenkiinnolla seurannut tämän illan aikana noita huutoja. Ja esim. tuon yhden tonnin arvoisen tv:n hinta singahtanut yli sadan euron. Sentin korotuksilla. Yhteen euroon vaaditaan sata tekstaria. Yksi tekstari maksaa 1,9euroa. Äijät ovat netonneet jo tuon yhden tuotteen kanssa vajaan 20 000€ (miinus kulut). Yhdessä päivässä. Aika hyvin. Tosissaan huutavat tietty rekisteröityy ja ostaa nettipankin kanssa huutopaketteja, joilla yhden huudon hintaa saa jopa puoleen. Eli euron per huuto. Tällöinkin reilun 100 euron hintaan kivunnut tv on tuonut jo 10 000€ sisään.

Vedonlyönti sattuu olemaan lähellä sydäntä. Lyödäänkö vetoa, että tuo pulju ei ole kuukauden päästä enää pystyssä? :)
No mahtaa sua sitten vituttaa tuplasti enemmän jos vielä kuukauden päästä jätkät tahkoaa rahaa. Kateudella ei taida olla oikeasti mitään rajaa.

No mahtaa sua sitten vituttaa tuplasti enemmän jos vielä kuukauden päästä jätkät tahkoaa rahaa. Kateudella ei taida olla oikeasti mitään rajaa.
Jos todella tekevät rahaa ja homma todetaan jostain ihmeen syystä lailliseksi, niin olen kyllä kateellinen.

Toisaalta ei kyllä käy yhtään sääliksi niitä, jotka tuonne rahojaan laittaa.

eräässä blogissa mietittiin että fiksuhuudon pitäisi julkistaa nuo "huutorekisteri", eli näyttää selvästi kuka on huutanut minkäkin sentin. Olen kyllä samaa mieltä, niin kauan kuin on epäselvää huutaako palveluntarjoaja omia huutojaan, tai että onko se edes kielletty, en aio tonne lanttejani kantaa. Tosson nytten liian suuri mahdollisuus siihen että joku botti huutaa silloin kun näyttää että tuote menee liian pienellä katteella.

Mielestäni moisen voisi kieltää suomessa. Menee samaan kategoriaan muiden uhkapelien kuten ray:n ym. kanssa.

Moinen toiminta kuvastaa hyvin nyky-yhteiskuntaa.

Fiksuhuuto.fi :ssä on varmasti tälläkin hetkellä monta huutajaa jotka ovat tappiolla satoja/ tuhansia euroa. Eikä mitään ole jäänyt käteen.

Ainut plussa järjestön toiminnassa näyttäs olevan "sentti jokaisesta huudosta sotaveteraaneille"...

Ihmisten kusetusta. ihan skeidaa koko lafka.

Mielestäni moisen voisi kieltää suomessa. Menee samaan kategoriaan muiden uhkapelien kuten ray:n ym. kanssa.

Paitsi että noista saatu tuotto käytetään erilaisiin yhteiskuntaa hyödyttäviin tarkoituksiin.

Mun mielestä on ongelmallista alkaa kieltämään jotain tällaista toimintaa, kun koko Eurooppaa (ja oikeastaan koko maailmaa erilaisin IMF:n rakennesopeutusohjelmin) on pyritty nimenomaan viemään laissez faire -politiikan suuntaan. Jos kerta luullaan, että tällaisella politiikalla saadaan jotain hyvää aikaiseksi, niin **ttu silloin se on ALL IN. :dance:

EDIT: En siis itse usko että tulee toimimaan kaiken taloudellisen toiminnan vapauttaminen, mutta katotaan nyt kortit loppuun asti kun sille tielle on lähdetty. Mamikset.

Fiksuhuuto.fi :ssä on varmasti tälläkin hetkellä monta huutajaa jotka ovat tappiolla satoja/ tuhansia euroa. Eikä mitään ole jäänyt käteen.

Ainut plussa järjestön toiminnassa näyttäs olevan "sentti jokaisesta huudosta sotaveteraaneille"...

Ihmisten kusetusta. ihan skeidaa koko lafka.
Katkeraa narinaa, eikö tullut voittoa vai mikä on kun noin suututtaa?

Tämähän perustuu jälleen siihen faktaan, että ihmiset laittavat helpommin tekstarin asiaan kuin asiaan, kuin esim soittavat. Eli nyhdetään rahaa tekstareilla. Wanha idea uusissa vaatteissa.

Katkeraa narinaa, eikö tullut voittoa vai mikä on kun noin suututtaa?

Juu, ei oo tullu voittoa.

Mikään ei suututa. Päinvastoin.
Entisenä pelinarkomaanina (uhkapelaajana) tajuan vain mikä riski tossakin hommassa on jäädä koukkuun ja "tekstailla" raha-asiansa ihan vituilleen.

Niin ja...

Miten ihmeessä Pakkis joutuisi huonoon valoon, jos fiksuhuuto joskus menee nurin? En ymmärrä nettisivujen pitämisestä oikein mitään, mutta eikös toi banneri ole mainos?
Eihän tässä oo muuta kuin, että firma mainotaa pakkiksella. Eihän Hesarikaan joudu huonoon valoon, jos joku siltä mainostilaa ostava tekee kuprun tai muuten menee nurin.

Jos ymmärsin jotain väärin niin korjatkaa.

On ihmiset kateellisia. Aina kun joku tienaa, niin se on väärin. On se tienaaja sitten Räikkönen, Fortumin pomot tai kaksi nuorta jannua, jotka laittoi fiksuhuudon pystyyn.
Jotenkin on säälittävää toi narina. Jos tossa on jotain laitonta, niin eiköhän sen joku aikanaan kiellä ja lopeta.
Jos se on jonkun mielestä huijausta, niin ei sinne kukaan pakota lähettämään yhtään viestiä. Itse en tollaisiin osallistu, mutta hattua nostan kavereille. Ja kaikille muillekkin, jotka ovat keksineet miten rahaa tehdään. Itseäni ei ole vielä onnistanut:)

Miten ihmeessä Pakkis joutuisi huonoon valoon, jos fiksuhuuto joskus menee nurin? En ymmärrä nettisivujen pitämisestä oikein mitään, mutta eikös toi banneri ole mainos?
Eihän tässä oo muuta kuin, että firma mainotaa pakkiksella. Eihän Hesarikaan joudu huonoon valoon, jos joku siltä mainostilaa ostava tekee kuprun tai muuten menee nurin.

Jos ymmärsin jotain väärin niin korjatkaa.

Vilkaiseppa etusivulle: http://www.pakkotoisto.com

"antakaa palautetta minkälaista kisaa voisimme yhdessä Fiksuhuudon kanssa järjestää."

"sinulla on mahdollisuus ostaa vaikkapa uusi skootteri muutamalla eurolla."

Vähän sama kuin Hesari kirjoittais artikkelin siitä, että miten kaupasta X saa halvemmalla kuin muualta ja pyytäis lukijoilta ideoita miten parantaa yhteistyötä kaupan X kanssa. Eikä mainitse mitään siitä miten kyseenalaista kyseisen kaupan toiminta on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom