Fiksuhuuto.fi, haastattelu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan joka maksaa. Mielestäni on oikein, että "tyhmiltä" ihmisiltä otetaan rahat pois. Samaan hintaan porukat heittää virtuaalirantapallolla chat juontajaa.

Hyvä idea, harmi etten keksinyt itse.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
edit: Vai sitäkö tarkoitit, että sivuston pyörittämisestä tulee kulujakin? Tuskin se kenellekkään on epäselvää.

Niin no tarkotin lähinnä sitä että ei se 1,90€ ihan suoraan sinne lompakkoon mene niinkun täällä on laskeskeltu. Toki hyvinhän tuo tuottaa.

Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan joka maksaa. Mielestäni on oikein, että "tyhmiltä" ihmisiltä otetaan rahat pois. Samaan hintaan porukat heittää virtuaalirantapallolla chat juontajaa.

Näinhän se täsmälleen on. Loppuviimein tuossa ei ole pienintäkään järkeä - huutajan kannalta.

Ois kiva tietää millä hinnalla tuo matkalahjakortti sitten lähtee. Näkeekö sen jostain kun huutokauppa on ohi?

Ihmisethän pistää tuhansittain tekstareita just viime sekunneilla, ja täysin arpajaisiksi menee kuka voittaa ja mihin hintaan. En laittas moiseen kyllä yhtään viestiä.

Ite oon seurannu tota telkkarin kulkua tässä nyt pari viikkoa. Siellä se näyttää olevan 100e eli about 20 000e siitä tullu. Olin viel ihan varma et nyt se menee kaupaks ku se vaihtus tohon 24h systeemiin ,eli et sitä voi huutaa myös yöllä mut ei! Itse en aio rahaa pistää tähän mut jos joskus kannattais huutaa ni oma ehdotus olis et odottais niitä 24h kohteita ja jonnekkin sinne yöl tyrkkäsee sit sen huudon

edit. Tuli just mieleen et se on luultavasti vielä enemmän kuin tuo 20 000e koska moni varmaan laittaa siel loppusekunneilla sen txt samaan aikaan

pelottavan hyvä idea, Mikea mollaamatta, palvon tuli provikoita tosta mainostamisesta? :D

voiko olla enää hitaammat sivut??

Laitas muuten bännerin toteuttajalle palautetta että laittaa flässistä jpegin pakkausta vähän löysemmälle. Kauheet artifaktit logossa :)

pelottavan hyvä idea, Mikea mollaamatta, palvon tuli provikoita tosta mainostamisesta? :D
Öööö, Pakkotoisto pyörii vain vip-maksuilla ja mainosmaksuilla. Eli mainoksilla on aina kiinteät kuukausihinnat kuten monella muullakin saitilla. Olkaa siis tyytyväisiä, että tuossa bannereita on, se takaa tämän saitin toiminnan.

Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan joka maksaa. Samaan hintaan porukat heittää virtuaalirantapallolla chat juontajaa.

Juuri niin, saadaan taas tyhmille uusi rahareikä mihin vähäisiä rahoja pistää, tai onhan tuossa hyvällä tuurilla mahdollisuus jäädä tilapäisesti voitollekkin mutta suurin osa vaan saa kasvatettua matkapuhelin laskuaan.

Muutamien "huutokauppojen" hintoja kun alkaa laskemaan niin jää fiksuhuudolle kivat massit käteen. Saa nähdä kuinka pitkään tämän tyyppiset palvelut pysyvät hengissä vai tuleeko niistä jopa pysyviä arpajaisia.

Täyttä uhkapelaamistahan toi noitten "huutaminen" on.
Tuollakin tällähetkellä 42" plasmalla hintaa 100e, ihmiset ovat
siis maksaneet tosta sen 19000€ tällähetkellä.
Ihmisien kusettaminen on hyvä bisnes näinä päivinä, samaan sarjaan
pikavippien kanssa tämä, vaikka ei yhtä röyhkeä rahastuskeino olekaan.
Vituttaa myös kun en itse keksinyt :D. No, ehkä vielä joskus.

Mutta rispektit loistavasta liikeideasta, ei itteä ainakaan paljoa
moraalisesti painaisi tommosen firman pystyssäpito.

Joskus kohde ehtii "sulkeutua", mutta muutaman sekunnin kuluttua uusi hinta tulee taas ja se pari minuuttia tai mitä lie lisää aikaa. Kyllähän tuo nyt tarkemmin ajatellen vaikuttaa tyhmältä lähteä tuolta ostamaan.

No laittakaa kilpaileva saitti pystyyn? Eihän pikavippipaikkojakaan ole kuin joku muutama sata:D
Joo, vois vaikka perustaa FIKSUMPIHUUTO.FI:n.
Korota 2 senttiä kerrallaan, huutohinta kaksi kertaa halvempi kuin Fiksuhuudossa! :david:

Voin kyllä kuvitella firman perustaneiden kaverien fiilikset
tällähetkellä, fyffeä tulee enemmän kuin kerkeää ottamaan. :)
Talous on todennäköisesti jo turvattu seuraavaksi kymmeneksi
vuodeksi tossa kolmessa viikossa mitä mesta on ollut pystyssä.

Voisko tää hallituksen puheenjohtaja seuraavaan kuvaan laskea kaulukset alas, näyttää aika dorkalle. Terkkuja.
Noheva idea, saas nähä miten kehittyy. Eiköhän tuosta pian jossain lehdessä ole juttua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom