Fiksuhuuto.fi, haastattelu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pojat on laajentanut ruotsiin www.bidleader.se. Aika halvalla on ensimmäiset saaneet tuotteita, kun ei ole ollut kilpailua = paljoa muita käyttäjiä.

Milloinkahan laittavat suomalaiset ja ruåtsalaiset huutamaan samoista tuotteista.. siitähän vasta ilo irtoaisi. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla niin, että ruotsiversio tekee tappiota? Tai ainakin hätäisesti näin tuntuisi olevan kun ei nuo hinnat päätä pakota.

Tuossakin valtio vaan haluaa rahat itselleen, nähtiinhän se Keskisen pilkkikisojen kanssa. (toisaalta näitä huutopaikkoja ja pilkkejä ei voi verrata oikeastaan keskenään)

Niin, jos kyseessä on rikos, niin harvemmin niitä rahoja niille rikollisille jätetään.
Siis en viestissäni kommentoinut fiksuhuudon laillisuutta vaan jotenkin vaan tuntuu ettei valtiota kiinnosta kuluttajansuoja samoissa määrin kuin raha., olen ehkä hieman paranoidi.

Ja mielestäni bidster on paljon lähempänä laillisuutta kuin fiksuhuuto.

Tais mainosaika loppua

Tän fiksuhuudon "kilpailija" sentti on sitten ytj:n mukaan samaa puljua, joten aikamoisia tekijöitä nää kaverit on. Tän vuoden saavat pojat huseerata aika pitkälti vapaasti, koska menee päätökset toiminnan lainmukaisuudesta ja mahdollisesti seuraavista velvoitteista vuoden 2009 puolelle.

jos homma kaatuu, täytyy jätkien kaivella jostain saatu hyöty valtiolle..Veikkaisin että eipä löydy rahuja enään :D

Pattaya täyttyy vähitellen kaikista ketkuista ja talousrikollisista. Ja Hannu voi siellä sitten järjestää sellaista valuuttakauppakoulutusta. Koska Hannun mielestä niin on paras.

10 vuotta vaan hatkassa ja sit voi palata ihan avoimesti suomeen. Kyllä mä luulen et noi sen verta tiliä tekee että voi sukulaisia lennättää perässä kolumbiaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom