Fiilikset Turun karsintojen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annabel
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Erika on Suomen Christel Hansson, tykkäsin kovasti :rock: Samaten Nina Pirttilahti jäi mieleen upealla vaparillaan. Tsemppiä niin kisanneille kuin myös taustalla Lahtea kärkkyville viimeisille viikoille, nyt täys pöhinä käyntiin! :whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä se toistan itseäni nyt :)..mut ei kellään olis ota vaparia nauhoitettuna :)?

Onnittelut kaikille tytöille jotka lavalle nousitte!! Hieno suoritus!
Tsemppiä viimeisille viikoille, antakaa palaa! Jokainen teistä on voittaja.
Claudialle varsinkin hurjasti tsemppiä.

Ihan hyvillä fiiliksillä, vaikka olenkin yksi eliminoiduista. Kisakunto oli pehmeä, mutta kuten olen monille kertonut, meillä masterseilla tuo katselmus oli "vain" välietappi Lahteen. Olen kerran ollut karsinnassa huippukunnossa (sijoitus oli 4.ja tuolloin oli 12 kilpailijaa)eikä kunto kestänytkään SM-kisoihin asti. Olin silloin ihan tyhjä, joten nyt kaikki tavoitteet oli Lahteen. Siksi kunto oli vielä mitä oli. Nyt 3 viikkoa kovaa treeniä..ja tää dieettiviikko ketoa!!!:)
Kiitos vielä Duraselille mukavasta matkaseurasta ja tsemppauksesta! Kohta taas tavataan!

Heipä kaikki kisanneet JA kisaajien huoltajat!

ONNEKSI OLKOON KAIKILLE JATKOON PÄÄSSEILLE, OLITTE KAIKKI UPEASSA KUNNOSSA!(=
Mielestäni sjoitukset menivät juuri niin kuin pitikin!
Itsellä kunto ei ollut kohdallaan, ja sijoitus sen mukainen, hyvä niin.
Täällä jatketaan treenaamista innolla, ja kokeillaan rahkeita taasen myöhemmin. Fiilis oli hyvä ja lavan takana tunnelma rento ja toisia jeesailtiin mukavasti! Kiitokset kaikille biksujen liimaajille!(=

TSEMPPIÄ KAIKILLE LAHTEEN MENIJÖILLE!
ps. Akki olit upea näky, ja mahtavat vatsat!(=

Kiitos samr ja myös kaikki muut jotka ovat positiivista palautetta antaneet, unohtamatta Halon ja Ex-Taviksen ihania kommentteja katsomon puolella :haart:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom