Fiilikset Turun karsintojen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annabel
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No niin, nyt on karsinnat käyty, ja moni pakkiksen oma mimmi menestyi mahtavasti!! Faidra ylitti tavoitteet ja Jonna ja Akki, vain muutaman mainitakseni, käveli lavalta pokaalit kainalossa. Mahtavaa mimmit:rock: !!

Mitkäs nyt on fiilikset? Matka jatkuu kohti Lahtea, mutta entäs muuten? Kertokaahan tuntemuksenne, siskot. Mä elän niiin hengessä mukana :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tultiin hetki sitten kotiin... IHAN MIELETTÖMÄT FIILIKSET! Kyllä tämän päivän kulku veti tämän pikku fitnesstytön niin nöyräksi, että en tiedä oikeesti miten olotilaa kuvailisin. Katalle ja Riikalle sanoinkin lavan takana, että tänä päivänä on moni juttu käynyt toteen joista hiljaa oon haaveillut. Tuntui ihan älyttömän hienolta seistä kaikkien upeiden yleisen sarjan tyttöjen keskellä lineupissa. Ja tulla kutsutuksi ekaan vertailuun... sehän on kai parasta mitä kilpailussa voi käydä (jos voittamista ei lasketa?!)? Tuntuu todella hyvältä. Kiitollinen ja ihan älyttömän onnellinen olo. :) :haart:

Kiitos joka ikiselle onnittelijalle, tekstiviestinlähettäjälle ja tsemppaajalle... mä sain tänään niiiiiin paljon viestejä! Mulla on vieläkin on osa lukematta kun viestimuisti on täynnä, ei raskis poistaa vanhoja ja uusia ois jonossa. Nyt pitää varmaan ne purkaa kun tuli tuossa kotimatkalla simahdettua hyvin "tankkauksen" jälkeen... hehheh. :D

Tänään mua on siunattu jollain niin hyvällä että en voi kuin sanoa KIITOS.

Fiilistä ei voi sanoin edes kuvailla, niin mahtavalta tuntuu! Vaikka valmentaja (Aki Mähönen) povaili minua jo kesä-heinäkuussa sanoilla: "Jonna, me ollaan nyt tekemässä sinusta jatkoon menijää", en voinut vielä perjantai aamuna uskoa minun mahdollisuuksiini.
Mieli heitteli perjantaihin asti laidasta laitaan, itkuakin väännetty varmaan joka päivä. Onnekseni sain aivan mielettömän huoltajan (Mimmi Jokinen:haart: ) itselleni, joka rauhallisuudellaan ja osaamisellaan käänsi fiilikseni hetki hetkeltä voittajatunnelmiin. Lavan takana minun ei tarvinnut huolehtia yhtään mistään, vaan Mimmi käskytteli minua rentoutumaan, pumppailemaan, milloin juomaan tujaukset ja syömään geishapalaa.

Ja tähän lopputulokseenhan en päässyt yksin, omilla avuillani. Tukijoukko ja huoltoryhmä takanani on ollut todella laaja: valmentaja, huoltaja, vanhemmat, saliystävät, lapsuuden ystävät, hieroja, meikkaaja, kampaaja, ompelija...
Kiitokset lähetin heti tekstiviestitse ompelijalle ja hierojalle. Heidän avullaanhan sain pidettyä paikat kunnossa ja parhaat puoleni esille. Muut
näinkin sitten kisojen jälkeen katsomossa ja pääsin kasvotusten kiittämään tuesta, jonka he olivat minulle antaneet.

Ei tosiaan turhaa ollut Aki minua piiskannut poseerausharjoituksiin, line up seisontasessioon, vatsatreeneihin ja koroilla seisomisiin. Vaikka lavalla jännitti ihan helvetisti, niin poseerauksissa onnistuin mielestäni mainiosti (hmm... kuvia odotellessa).

Kyllä nyt voin hurrata itselleni, kun jaksoin vetää loppuun asti. Kiitos kuuluu ehdottomasti loistavalle valmentajalleni:worship: , joka on oikeilla hetkillä osannut minua piikittää inhottavilla sähköposteilla, tsempata itseluottamukseni plussan puolelle ja antanut tankkauspäivinä syödä minun mitä vain ja miten paljon vain.Lavan taakse kun pääsin pytty kädessä, tulivat (yllätys yllätys:lol2: ) onnenkyyneleet valtoimenaan poskilleni. Kyllä kannatti kaikki se tuska ja vitutus, ahdistus ja aikaiset aamuheräämiset. Olo on kuin voittajalla. Voitin itseni:rock:

Hei miten minä tollo en muistanut tätä: onnea muillekin tytöille! Ihan älyttömän hienoja suorituksia lavalla... en tiedä kaikkien sijoituksia, mutta jo se lavalle nouseminen on kyllä mielestäni sellainen voitto, josta joka ikinen saisi olla äärettömän ylpeä!

Jonna, Camu, Vilmis, Akki, Claudia, Aivi, Luomuporkkana, Inkeri (kaunista!), Durasel (kuulemma ihan mieletön vapari, siskoni sanoi!), hotpower.... onnea! :)

Ajatella, meillä on Pakkiksella vielä kaksi MM-kisoihin lähtijää punttimimmien joukossa: Camu ja Inkeri. Sehän on iiiiiiiihan mieletöntä! :rock:

Fiilikset on ristiriitaiset...Ihan rehellisesti sanottuna aika pettyneet. tyytyväinen olin kun sain jatkaa kisaa enkä joutunut veks heti eliminaatiossa.Lavalla oli mukavaa, vaikka en kauheesti vertailuihin päässytkään. Harmittamaan jäi omat asennot. Vaikka niitä oli harjoitellut, meni vähän pieleen joissain kohtaa. Tämä oli vasta toinen kisa kokemus joten siinä mielessä olen tyytyväinen. Varsinkin kun takana on vasta reilu 2 vuotta kisoihin tähtäävää treeniä. Meikäläisellä ei myöskään oo valmentajaa, että itse oon suunitellu ja toteuttanut kaiken ;)

Lahteen en päässyt jatkamaan, mikä tietysti harmittaa. Toisaalta on kiva, kun dietti loppui, eikä tarvi tota ruljanssia kokea taas 3 viikon kuluttua :) Nyt saa reenailla taas ilolla ja lähteä aamulenkille, kun itseä huvittaa. Kovaa treeniä jatketaan. Mahdollinen kisailu tulevaisuudessa jää nähtäväksi.

Joku nyt varmasti älähtää, mutta puhun suuni puhtaaksi. Sen verran ketuttaa.
Ensinnäkin tuntuu, ettei voi pärjätä jossei joku "kuuluisa" valmenna. Sanokaa mitä sanotte kyllä se vaikuttaa. Toiseksi itseään täytyis tehdä myös kauheesti "tykö" tuntea tiettyjä tyyppejä, esiintyä lehdissä ym...Kolmas asia on, että jos kerran pärjää/voittaa pärjää varmasti toistekkin...En usko, että oon ainoa joka ajattelee näin. No tuomarilajit on tälläsiä...

Onnea kuitenkin kaikille lavalle nousseille mimmeille. Tsemppiä ja sympatiaa :haart: erityisesti niille jotka joutuivat pois heti eliminaatiossa.

Onnittelut minunkin puolesta kaikille jotka lavalle astelivat kovan työn jälkeen :) olipahan mukava kisapäivä. Upeita tyttöjä oli takahuone täys ja tuli taas todettua kuinka pieni sitä itse onkaan...nooh, lahteen painetaan vielä täysillä kun tavoite tuli saavutettua (tosin odotan listoja täällä sydän läpättäen et näinks mä sittenkää oikein, oonko mä tosiaa jatkossa) ja sit kisan jälkee hiljennyn hetkeks kasvamaan.

Vilmis ja Aivi, oli mukava 'tutustua' :)

Aivi, ymmärrän kyllä tuon sun kritiikkisi. Kuitenkaan kaikki siitä ei mene ihan niinkuin ajattelet/oletat... harva edes tietää, kuka ketäkin valmentaa. Se ei todellakaan ole mikään pärjäämisen ehto. Esim. meidän sarjassa oli hyvänä esimerkkinä Erika Törrönen, joka ei ole tuttu kisaaja eikä hänellä myöskään ole ketään ns. kuuluisaa valmentajaa. Erika on ymmärtääkseni tehnyt dieettinsä itse. Hän ei ole missään tehnyt itseään sen kummemmin tunnetuksi ja silti pärjäsi hienosti - koska fysiikka oli näyttävä, look huoliteltu ja asennot meni nappiin. Kyllä se lavaolemus ja kunto ovat ne kaksi asiaa, joilla sijoitukset ratkeavat. Ei valmentaja, "kuuluisuus" tai tiettyjen ihmisten tunteminen. Jäihän siellä finaalistakin ulos moni joilla on niitä kuuluisia valmentajia tai ovat olleet muuten esillä. Katso huvikseen myös ihan kärkityttöjen kuvia ja vertaa heitä niihin, jotka seisovat kuvissa lineupissa näiden tyttöjen takana. Monen kohdalla ero on kilometrin mittainen, niin sen lavasäteilyn kuin myös kunnon suhteen.

Minä en ainakaan voi sanoa tuntevani ketään tuomareista. Jos se lasketaan että näen Lippeä salilla sattumalta kerran kuussa niin sitten en tiedä. En myöskään usko että tuomarit niin innolla lukee jotain nettipalstoja että osaisivat yhdistää Faidran ja jonkun kisaajan lavalla. :lol2: Tuntuu jotenkin koomiselta koko ajatus. Toivon ja uskon, että nämä muut asiat, joiden perusteella kisaajat laitetaan järjestykseen, ovat niitä miksi sjoitukset menivät kuten menivät.

Pyysittekös te muut palautetta tuomareilta? Maija Elovaara kävi siinä jollain tauolla lavan takana ja antoi palautetta niille jotka sitä halusivat. Minusta tuo oli tosi fiksu juttu! Oli kiva kuulla suoran käden kommentteja, eikä mistään takaportin kautta sitä sun tätä. Mielestäni jokaisen kannattaisi pyytää sitä palautetta, miettiä analyyttisesti kisakuviaan katsellen mitä milläkin kommentilla tarkoitettiin ja siten tehdä suunnitelmat mitä tehdä paremmin jatkoa ajatellen.

Ei saa masentua. Jos on tehnyt ihan kaikkensa, sen kaikkein parhaimpansa, niin silloin voi olla mielestäni tyytyväinen oli sijoitus mikä hyvänsä. Ja jos rehellisesti voi sanoa, että harjoitteli, treenasi, söi, nukkui, poseerasi antaen kaikkensa... lopulta seisoi siellä lavalla kaikkensa antaneena, onnellisena, varmana ja tyytyväisenä tehtyyn työhön, niin kyllähän sitä saa olla hiton ylpeä omasta suorituksestaan?

Esim. meidän sarjassa oli hyvänä esimerkkinä Erika Törrönen, joka ei ole tuttu kisaaja eikä hänellä myöskään ole ketään ns. kuuluisaa valmentajaa. Erika on ymmärtääkseni tehnyt dieettinsä itse. Hän ei ole missään tehnyt itseään sen kummemmin tunnetuksi ja silti pärjäsi hienosti - koska fysiikka oli näyttävä, look huoliteltu ja asennot meni nappiin.

Erika on kyllä tunnettu kilpailija muutamien vuosien takaa galaxy-kilpailuista. Hän on pärjännyt loistavasti sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla em. lajissa. Osasin odottaa Erikalta kovaa fysiikkaa ja hienoa rakennetta, ne hän myös toi esiin Turun karsinnassa. Lahdessa on luvassa varmasti vielä huolitellumpi ja viimeistellympi kokonaisuus :thumbs:

Jonna, Camu, Vilmis, Akki, Claudia, Aivi, Luomuporkkana, Inkeri (kaunista!), Durasel (kuulemma ihan mieletön vapari, siskoni sanoi!), hotpower.... onnea! :)
Diipadaipaa...Jokuuu...kellä koneella tää Duraselin vapari...jakoon nyt heti! :) Tahtoo nähdä! :):hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Zone-sarja -42%
Kävin kisan jälkeen keskustelemassa päätuomarin ja KP:n kanssa. Sain palautetta ja ihan positiivista sellaista. Miehet sanoivat, että kisan taso oli kova ja tasainen. Se miten valinnat menivät Lahteen lähtiöiden suhteen, erityisesti "häntä päässä" oli heidän mukaansa kiinni tuomareista ja päivästä. Toisena päivänä toinen tuomari olisi voinut tehdä toisenlaisen päätöksen jne. Näin he minulle sanoivat.

Viimeksi jäi harmittamaan, kun en palautetta saanut joten nyt päätin korjata sen virheen :) Neuvoksi sain mm. lisää olkapäitä...Ourama kehui hyväksi kilpailijaksi :) mitä se sitten tarkoittaakin, mutta tuli hyvä mieli!

k82 oli myös hauska "tutustua". Tsemppiä sulle kovasti kohti Lahtea, pidän peukkoja :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huh huh, täällä sitä on herätty ensimmäiseen kisanjälkeiseen aamuun. Illalla oli maha herkuttelusta niin kipeä, ettei tiennyt miten päin ois alkanut nukkumaan :D

Täytyy kyllä sanoa, että oli ihan mieletön päivä eilen. En olisi villeimmissä kuvitelmissanikaan uskaltanut kuvitella pääseväni finaaliin, mutta niin sitä vaan tultiin kotiin pokaali kädessä. Tuossa se hyllyssä komeilee, eikä sitä jotenkin usko että se on mun!! Alunperin lähdin kisaan tavoitteena päästä vain Lahteen, enkä pitänyt sitäkään missään vaiheessa itsestäänselvyytenä.

Ihan mahtava fiilis jäi kyllä ekoista kisoista kaikin puolin. Oli hienoa kävellä ekaa kertaa sinne lavalle ja nähdä ja kuulla kannatusjoukot katsomossa ja näyttää mihin pystyn. Puhumattakaan siitä fiiliksestä, kun sai astua lavalle viiden kovan tytön joukossa ja nostaa lopulta sen pokaalin ilmaan. Ylitin kaikki tavoitteeni ja unelmani kerralla!!

Suuret kiitokset tästäkin kaikesta kuuluu omalta osaltaan poikaystävälleni, joka on jaksanut koko ajan tukea ja kannustaa. Ja yhdessähän tässä dieettiä on vedetty ja ruoat punnittu koko ajan :haart: Enkä myös ilman häntä olisi tutustunut edes valmentajaani, Timo Heiniöön, jolle myös kiitokset vielä näin palstankin välityksellä!! Yhteistyö on sujunut saumattomasti ja yhteinen sävel on löydetty hyvin tuloksin!! Lisäksi suurkiitos ihanalle huoltajalleni Sari "Sartsa" Hoikalle, joka osasi valita juuri ne oikeat sanat tilanteeseen kuin tilanteeseen. Oot mahtava :haart: Kiitos myös siskolleni stailauksesta ja kaikille jotka vartavasten matkustivat minua katsomaan :) Kiitos myös kaikille kisasiskoille hyvästä ja tsemppaavasta tunnelmasta, erityisesti Faidralle, joka on myös ollut suurena apuna matkan varrella.

Ja nyt täysillä Lahtea kohti tytöt!!!!!! Tsemppiä loppurutistukseen :thumbs:

Erika Törrönen, joka ei ole tuttu kisaaja eikä hänellä myöskään ole ketään ns. kuuluisaa valmentajaa. Erika on ymmärtääkseni tehnyt dieettinsä itse. Hän ei ole missään tehnyt itseään sen kummemmin tunnetuksi ja silti pärjäsi hienosti - koska fysiikka oli näyttävä, look huoliteltu ja asennot meni nappiin. ?

Täytyy hieman korjata...kyllä Erika on tunnettu kilpailija jo vuosien takaa. Pitkä reenitausta ja kova kilpailija, joka ei todellakaan näyttänyt kaikkia korttejansa turussa. Tulee olemaan lahdessa tosi kova.

Heippa kaikille!
En ole hirveästi tänne kirjoitellut, mutta nyt haluan osallistua tähän keskusteluun parilla sanalla.
Sijoituksista- tämä on arvostelulaji, ja lopputulokseen vaikuttavat kunnon ja lihasmassan lisäksi niin moni muukin tekijä. Minä esim. en ollut ennen Turkua kilpaillut kuuteen vuoteen, joten koko lavalla oleminen ja itsensä siellä esiin tuominen oli vähän hakusessa. Hyvää ja arvokasta kokemusta tuli lisää, ja tiedän mitä parantaa Lahteen. Yksikään tuomareista ei nimittäin voi tietää miten upealta näytät kotioloissa tai salilla treenatessasi, se on lavalla näytettävä kuinka upea olet ja säihkyttävä sen mukaan. Hehän arvostelevat sen mitä lavalla näkyy!
Kaisa, osasit loistaa lavalla ja esittää itsesi, uskon sen ratkaisseen meidän väliset sijoitukset. Onnittelut sinulle, olit sen ansainnut!
Sitten suuri kiitoksen sana ihanalle ja lajiin omistautuneelle Pia-Maria Honkaselle, hänen ansiostaan olin Turussa paremmassa kunnossa kuin olisin aikaisemmin uskaltanut edes uneksia! Noin kuukausi ennen Turun kisoja tavattiin ja Pia-Marian ohjeilla sain kuntoni niin hyväksi kuin se nyt tällä hetkellä oli vain mahdollista. Yhteistyömme jatkuu.

Täytyy hieman korjata...kyllä Erika on tunnettu kilpailija jo vuosien takaa. Pitkä reenitausta ja kova kilpailija, joka ei todellakaan näyttänyt kaikkia korttejansa turussa. Tulee olemaan lahdessa tosi kova.
Tiedän, että Erika kisasi Galaxyssa ja pärjäsi loistavasti silloin (6v sitten), mutta tarkoitin että hän ei näissä palstajuoruiluissa ja Body-lehden kautta ole ihmisille tuttu. Olen samaa mieltä, Erikalla olisi potentiaali paljon kovempiin sijoihin ja henkilökohtaisesti ihmettelen, miten ihmeessä hän jäi mun taakse sijoituksissa. Huomattavasti enemmän lihasta, nimenomaan kovaa sellaista ja näkyy vuosikausien kova treenaaminen.

edit: Oho, J0ssu olikin kirjoittanut samat asiat just tuolla ylempänä. Luin vain ton viimeisen viestin ennen vastaamista.

En tunne Erikaa muuten kuin sitä kautta, kun hän osti nuo mun kevään asuni. Tuli juteltua siellä lavan takana jonkin verran ja sitä kautta kuulin hänen kisahistoriastaan. Mä olen niin noviisi tässä lajissa kaikin puolin, että en ole yhtään perillä siitä, kuka milloinkin on esim. Galaxyssa kisannut. :)

edit2: Ei hitto, mä olen kans yks palikka. No, Erika tuossa ylempänä taisi juuri sanoa kaiken mitä tarvitsikin. Kiitos ja anteeksi, taidan tosiaan olla ihan niin blondi kuin miltä näytänkin. :nolo: :lol2:

Katso huvikseen myös ihan kärkityttöjen kuvia ja vertaa heitä niihin, jotka seisovat kuvissa lineupissa näiden tyttöjen takana. Monen kohdalla ero on kilometrin mittainen, niin sen lavasäteilyn kuin myös kunnon suhteen.

Kyllähän minä eron näen kun vertaan vaikka itseäni Kataan tai Riikkaan. Tiedän puutteeni ym. Mutta en aina ymmärrä ihan kaikkia tuomareiden valintoja. Enkä nyt tarkoita tällä omaa sijoitustani :)

Ensinnäkin tuntuu, ettei voi pärjätä jossei joku "kuuluisa" valmenna. Sanokaa mitä sanotte kyllä se vaikuttaa. Toiseksi itseään täytyis tehdä myös kauheesti "tykö" tuntea tiettyjä tyyppejä, esiintyä lehdissä ym...Kolmas asia on, että jos kerran pärjää/voittaa pärjää varmasti toistekkin...En usko, että oon ainoa joka ajattelee näin. No tuomarilajit on tälläsiä...

Höpö höpö.

Poikkeuksellisesti "tuon nyt tässä itseäni tykö", jotta ymmärtäisit esimerkin. Varsinkin tuo valmentajakommentti on ihan outo. Allekirjoittaneella ei ole ollut kuuluisaa valmentajaa (eikä hän edes tiettyjen saavutusten jälkeen halunnut tulla muuta kuin nimeltään julkisuuteen, jotta pystyin häntä julkisesti kiittämään). En myöskään ole tuonut itseäni tykö missään ennen tiettyjä saavutuksia, enkä senkään jälkeen, kuin harvoissa, "pakollisissa" liiton/lehden asioissa. Ja tuo kolmas ajatelmasi: kaikkein eniten kukkua. Etkö löydä esimerkkejä? Etsi.
Tämä oli oma puolustautumiseni, koska tätäkään asiaa ei voi eikä saa yksinkertaistaa. Muista Aivi, että se loukkaa niitä, joiden kohdalla ei pidä paikkaansa. Puskasta on tultu palkintopallille ennenkin, eli se on mahdollista sinullekin.
Plus: Turunkin kisassa oli persoonia, jotka ovat olleet erittäin runsaasti esillä, eivätkä silti sijoittuneet hyvin.

Kun pahin pettymys menee ohi, katse peiliin ja kohti uusia koitoksia. Toivotan tsemppiä.

Mitkäs nyt on fiilikset? Matka jatkuu kohti Lahtea, mutta entäs muuten? Kertokaahan tuntemuksenne, siskot. Mä elän niiin hengessä mukana :D

Hyvissä tunnelmissa mennään, oon ihan hemskutin tyytyväinen tuohon saavutettuun sijaan karsinnoissa, varsinkin kun tiedän itse sen kunnon, mistä tähän projektiin lähdin. Oma kondis oli Turussa vain tuommoinen erittäin viimeistelemätön ja pehmeä karsintakunto, ja se kuitenkin riitti tuohon finaalipaikkaan. Ja oon ihan innoissani siitä, kuinka paljon oli mukana ihan uusia nimiä, jotka kuitenkin olivat jo nyt erittäin valmiita kisaajia niin kunnon, lavaolemuksen ja stailauksenkin puolesta. Hieno juttu, osoittaa osaltaa arvostusta lajia ja muita kisaajia kohtaan, että lavalle ei vaan kävellä kisavärit ja asut päällä, vaan oikeasti on tehty hitosti töitä koko projektin eteen. Upeaa!

Tänään nukuin niin pitkään, kuin vaan pystyin ja muutenkin otan rennosti. Eli pesen pyykkiä, puran kisakassit, katson kisat videolta ja tuijotan suurennuslasilla kisakuvia, ja toivottavasti otan jotain opiksenikin :) Hirmu listan olen jo saanut koottua paperille asioista, jotka täytyy hioa kuntoon tai muuttaa ennen Lahden koitosta varten. Ja ennen kaikkea nyt lataudun henkisesti tulevaan 3 viikon pienoishelvettiin, jotta kunto olisi Lahdessa sellainen, kuin se on alunperin sinne suunniteltu.

Huisisti tsemppiä kaikille loppurutistukseen ja :thumbs: meidän upealle MM-kisajoukkueelle.

Ja kiitos kaikille tsemppaajille ja rakentavan palautteen antajille! Etunenässä sisko Krisse, JOssu, Marjo, Susanna, Jarmo, Nora jne jne. Kaikki vinkit ja kommentit on laitettu korvan taakse Lahtea varten.

edit. Ja joo joo, pehko laitetaan kiinni Lahteen, lupaan sen. Ei pysty enää yhden käden sormilla laskemaan noita saamiani tukkakommentteja / palautteita :))

edit2. Tärkein meinasi unohtua... eli kiitos ANNIE! Olet ollut ihan uskomaton tsemppari tässä matkan varrella.

Höpö höpö.

Poikkeuksellisesti "tuon nyt tässä itseäni tykö", jotta ymmärtäisit esimerkin. Varsinkin tuo valmentajakommentti on ihan outo. Allekirjoittaneella ei ole ollut kuuluisaa valmentajaa (eikä hän edes tiettyjen saavutusten jälkeen halunnut tulla muuta kuin nimeltään julkisuuteen, jotta pystyin häntä julkisesti kiittämään). En myöskään ole tuonut itseäni tykö missään ennen tiettyjä saavutuksia, enkä senkään jälkeen, kuin harvoissa, "pakollisissa" liiton/lehden asioissa. Ja tuo kolmas ajatelmasi: kaikkein eniten kukkua. Etkö löydä esimerkkejä? Etsi.
Tämä oli oma puolustautumiseni, koska tätäkään asiaa ei voi eikä saa yksinkertaistaa. Muista Aivi, että se loukkaa niitä, joiden kohdalla ei pidä paikkaansa. Puskasta on tultu palkintopallille ennenkin, eli se on mahdollista sinullekin.
Plus: Turunkin kisassa oli persoonia, jotka ovat olleet erittäin runsaasti esillä, eivätkä silti sijoittuneet hyvin.

Kun pahin pettymys menee ohi, katse peiliin ja kohti uusia koitoksia. Toivotan tsemppiä.

Käsittääkseni jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Kommenttini oli ehkä kärjistetty, eikä tietenkään päde kaikkiin...Nämä fitnespiirit ovat kuitenkin monella tapaa niin pienet.

Kyllä olen katsonutkin peiliin ja kuten sanoin tiedän puutteeni. Tämä ei nyt ole osaltani mitään "kiukuttelua" siitä kun en "pärjännyt" :)

Vielä tuosta kommentistani jos kerran pärjää/voittaa niin pärjää toistekkin. Löytyy kyllä fitcat esimerkkejä. Niitä en ala nyt luetella. Aiheuttaisi vaan liikaa eripuraa ja pahaa mieltä.

Totta kai ne tytöt jotka pärjäävät, ovat erimieltä näistä arvosteluista kuin ne jotka "aina sijoittuvat" häntä päähän. Voittajanhan on helppo hymyillä. Mutta joskus vois yrittää asettua muidenkin asemaan. Tietenkään voitto ei ole tärkein. Kukin kisaa omista syistään. Ja myös ne voivat olla tyytyväisiä suoritukseensa jotka eivät yrityksistä huolimatta "menesty". Oma luonteeni ja "voiton tahtoni" vaan ei anna peräksi tahkoa lajissa vuosi toisensa jälkeen ilmaan minkäänlaista sijoitusta :)

Kisafiiliksistä :) Ensinnäkin toivotan kovasti tsemppiä kaikille eliminoiduille tytöille!! Itsekin olen muutama vuosi sitten joutunut eliminaation kohteeksi ja se ei todellakaan tuntunut hyvältä, suoraan sanoen olo oli tosi syvältä. Mutta ei siinä muu auttanut kuin sisuuntua, joten liput vaan korkeelle!! Ja kaikille lavalla olleille pakkislaisille erityisen isot onnittelut hyvistä suorituksista!!

Seuraavaksi haluan kiittää etenkin omaa rakasta puolisoani, joka omasta kisavalmistelustaan välittämättä heräsi aamukuudelta lauantaina mua maalailemaan, suoristi bikinit, laitto rasvaa, huolehti aikataulutuksesta, tsemppasi ja kannusti mua kisojen läpi niin takahuoneessa kuin katsomossakin :haart: Ja kiitän myös kaimaani, joka palopuheillaan saa mut nousemaan heikon itseluottamukseni syvimmistä syövereistä :haart:

Kisat meni mun osaltani ihan hyvin, tosin mun lavajännitykseni on jotain ihan karmaisevaa!! Lahteen mennessä asioihin on pakko saada muutosta, muuten ei kyllä hyvä seuraa!! Aika pehmeässä kunnossa olen ja etenkin jalat on liian isot, mut nyt täysillä eteenpäin.

Eilen vetäsin ihan järjettömät mätöt naamaani, kotonakin vielä keitin mannapuuroa ja hain puusta kaneliomenoita ja söin ja söin, kunnes en enää pystynyt liikahtaan... No, tänä aamuan sit olikin mielettömästi virtaa aamulenkillä ja yhdeltä alkoikin sitten jo iltavuoro...Potilaille sai hiukan selitellä outoa väriä , joka oli ilmestynyt kahden vapaapäivän aikana :)

Kuvista on ollut kiva katsella miltä muut tytöt näyttivät, mä kun en itseeni keskittymisen takia pysty yhtään muita tarkkailemaan, kisavalmistelutkin teen aina rauhassa jossain "nurkassa"...

Kaikille jaksamista näinä pahimpina viimeisinä viikkoina ja Lahdessa tavataan!

Latest posts

Back
Ylös Bottom