Fighting Hurts

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipa muuten perseestä, että antoivat tuossa kolmos episodissa kilpailijoiden äänestää poislähtijän. Tottakai parhaimpiin ottelijoihin kuuluva jätkä sai lähteä:(
Kilpailijat aina äänestää poislähtijän? poislähtijällä ees mahollisuutta hastaa ketään matsiin ja jäädä taloon?

Oon lukenut, että ProElite (tjsp) - firma kaatui nyt ja mukana uppoavat ainakin EliteXC ja Cage Rage.
Kimbon nopealla tappiolla kai jokin merkitys tässä. Mahtaa show:n voittajaa vituttaa kun ei sillä vuoden diilillä paljoa tee uponneessa promootiossa.

Ikävä kyllä ei tapeltu.

Mä luulen että se poislähtijän äänestys oli joku källi, ne arvas että paras äänestetään pois ja se tulee jossain vaiheessa takaisin kehiin.

Eka matsi oli ainakin jotain hirveetä katottavaa. Toka ja kolmas olivatkin ihan jees. Vähän häiritsee ettei näy kelloa tuossa. Iha ok sarja, nyt kun päästiinkin matsaamaan. Ekat kolme jaksoa aikamoista kuraa, tosin oppiipahan tuntemaan ottelijoita vähän.

Youtubesta löytyy Fighting hurts finaali Dyson Roberts vs. Leigh Aliss hakusanalla jamesaliss. Laatu on tosin huono, kuvattu telkkarin ruudulta. Leigh Aliss korjasi potin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom