Fight Night Krakow: GONZAGA vs CROCOP 2 - April 11, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
FatalUnfinishedImperialeagle.gif

Mitä helvettiii tää yks tääl presseris vaatii debyyttinsä jälkeen titleshottia... :face: Ei halua otella esim Albua vastaan seuraavaks vaan pelkästään Jediä.

Gadelhan terttumuggaus vois olla hyvä testi tälle tyvärelle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä helvettiii tää yks tääl presseris vaatii debyyttinsä jälkeen titleshottia... :face: Ei halua otella esim Albua vastaan seuraavaks vaan pelkästään Jediä.

Miksi ihmeessä pitäisi otella Albua vastaan sen jälkeen, kun voitti top5-7 ottelijan divarista ekan erän keskeytyksellä? Eihän tuossa ole mitään järkeä, että pitäisi sen jälkeen otella jotain out of top20 nimeä vastaan.

JoJon piti mennä tästä voitolla mestaruusotteluun ja nyt vastustaja sai JoJon näyttämään täysin vastaantulijalta ja vei myös pystyssä ottelua. Imo Gadelha ansaitsisi rematsin Joannaa vastaan ensin, mutta muuten ei kyllä olisi itsellä mitään sitä vastaan vaikka Murozin laittaisivat sinne.

Minustakaan Albu matsi ei käy järkeen, molemmat viel venäläisiä, se saiski otella jotain muuta vastaan, en halua et se koskee Albun kauniiseen käteen. :pano:

media ehotti sille albua siis. mut tää vaan jankkaa titleshotista. eikä ole halukas ottaan muuta kuin mestaria vastaan.

Minustakaan Albu matsi ei käy järkeen, molemmat viel venäläisiä, se saiski otella jotain muuta vastaan, en halua et se koskee Albun kauniiseen käteen. :pano:

media ehotti sille albua siis. mut tää vaan jankkaa titleshotista. eikä ole halukas ottaan muuta kuin mestaria vastaan.

Moroz on ukrainalainen. Eiköhän se ole halukas, teki vaan mahdollisimman selväksi että on valmis ottelemaan tittelistä. Parempi katsoa kuin katua, vaikka ei se mitään titleshottia varmasti vielä tulekkaan saamaan.

Heh, Mirko ja kumppanit tykitti sit minivanilla Zagrebista Krakovaan, ja lähtee yöllä tykittämään takasin. Kiva 10-12h roadtrip :)

Sherdogista:

Manuwa says he tore his meniscus/acl/mcl in training. Will have surgery very shortly. Just said in the presser. Said he should have pulled out of the fight but felt he had to stay on the card.

Lievästi kuoppainen ollut tuo Jimin ura toistaiseksi UFC:ssa ja ikää alkaa jo olla.

Tais mennä voodoossa jokin vikaan ja kääntyi vaikutus itseensä eikä vastustajaan. Enivei, tuo selittänee hieman läklusterpöffoomanshia.

- - - Updated - - -

Moroz on ukrainalainen. Eiköhän se ole halukas, teki vaan mahdollisimman selväksi että on valmis ottelemaan tittelistä. Parempi katsoa kuin katua, vaikka ei se mitään titleshottia varmasti vielä tulekkaan saamaan.

Heh, Mirko ja kumppanit tykitti sit minivanilla Zagrebista Krakovaan, ja lähtee yöllä tykittämään takasin. Kiva 10-12h roadtrip :)

Morozi on selvästi kiinnostavimpia nimiä tossa sarjassa, mutta nyt vähän tyhjää huutelee, viel ainakin 1 ottelu. Veisi vaikka jonkun muunkin käden. Vaikka PVZ/Herrig voittajan. :pano:

- - - Updated - - -

RIGHT ELBOW HOSPITAL,
LEFT ELBOW CEMETERY.

CROCOP Bless.

Ne toimittajathan ne siinä jankkasivat. Ihan kuin ne ei olis yhtään kuunnellut mitä Moroz sanoi.

Morozi on selvästi kiinnostavimpia nimiä tossa sarjassa, mutta nyt vähän tyhjää huutelee, viel ainakin 1 ottelu. Veisi vaikka jonkun muunkin käden. Vaikka PVZ/Herrig voittajan. :pano:

Miksi pitäisi otella PVZ/Herrig voittajaa vastaan? Miksi Morozin pitäisi mennä tällä voitolla taaksepäin painoluokassa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi pitäisi otella PVZ/Herrig voittajaa vastaan? Miksi Morozin pitäisi mennä tällä voitolla taaksepäin painoluokassa?

Paino sanalla vaikka, mulle on ihan sama kyllä ketä vastaan se ottelee oikeasti. Pointtina oli, että vielä ottelu sille, ennenku mestaria vastaan.

- - - Updated - - -

Onkohan Gonzagalla edes motivaatiota enää? Kaveri asustelee jenkeissä, on oma sali ja asiakkaat, voi painella t-paitoja millon haluaa, on kait oma perhekkin vielä? Ei edes ollu sponsoreita tohtinu hommata tähän matsiin. :D

Paino sanalla vaikka, mulle on ihan sama kyllä ketä vastaan se ottelee oikeasti. Pointtina oli, että vielä ottelu sille, ennenku mestaria vastaan.

Ei sen välttämättä tarvitse otella yhtään ottelua ennen mestaruusottelua, sillä on nyt paras näyttö kaikista haastajista alla ja Danakin oli sen verran mehuissaan Morozista twitterissa voiton jälkeen, ettei yllättäisi yhtään jos laittavat nämä kaksi eurooppalaista vastakkain. Moroz tavallaan otti JoJon paikan nyt.

Onkohan Gonzagalla edes motivaatiota enää? Kaveri asustelee jenkeissä, on oma sali ja asiakkaat, voi painella t-paitoja millon haluaa, on kait oma perhekkin vielä? Ei edes ollu sponsoreita tohtinu hommata tähän matsiin. :D

No sittehän ne on Mirkon kanssa samasta puusta :D

En usko että kukaan näistä konkareista enää ainakaan tittelit mielessä ottelee. Jos meinaat että motivaatiota edes otella, niin paha sanoa tämän jälkeen. Kyllä sille varmaan voittorahat kelpaa, ei niillä salihommilla kovin monet oikeasti rahoiksi lyö.

Liittyen siihen mitä kirjoitin aiemmin Moroz vs Calderwood vedoista Unibetilla:

Samalla, kun tein valitusta asiakaspalveluun huomasin, että vetohistoriassani luki, että olisin veikannut Morozia tyrmäyksellä ja vedot olisi sen takia merkitty hävityksi. Pisti vähän epäillyttämään, koska oli suht varma muistikuva siitä, että veikkasin Morozia subilla ja jos olisin tehnyt huolimattomuusvirheen, niin minun olisi pitänyt tehdä se sama virhe kahteen eri lappuun. Noh, äsken oli sitten tilille tullut minulle kuuluvat rahat takaisin ja yllättäen vetohistoria laput oli muutettu niin, että olin taas veikannut Morozia subilla.

Unibet rules.

Luin että crocop voitti, huomenna katselen ottelun, mutta oo. Kyllä aidosti onnellinen lapsuuden sankarin voitista. En malta oottaa nähdä itse ottelua :D

Crocop oli mies joka esitteli mulla mma:n sedän taivaskanavilla vuonna nakki.

Crocop oli mies joka esitteli mulla mma:n sedän taivaskanavilla vuonna nakki.

Sama juttu, vuosi oli varmaan jotain 2001 tai 2002. Muistaakseni Eurosport näytti silloin K-1 ja Pridea. Aina toivoi, että Bobbi Sappi olisi ottelemassa, koska se painoi 170 kiloa ja ajattelin, ettei kukaan voisi sen takia voittaa sitä. Sitten kun näin Mirkon tiputtavan Sappin lyömällä sitä silmään jossain K-1 illassa, niin muistan eka kerran ajatelleeni, että Sappi näytti oikeastaan vain isolta vauvalta. Ajattelin, että Sappi hävisi jollekin nobody ruutupöksylle.

Sama juttu, vuosi oli varmaan jotain 2001 tai 2002. Muistaakseni Eurosport näytti silloin K-1 ja Pridea. Aina toivoi, että Bobbi Sappi olisi ottelemassa, koska se painoi 170 kiloa ja ajattelin, ettei kukaan voisi sen takia voittaa sitä. Sitten kun näin Mirkon tiputtavan Sappin lyömällä sitä silmään jossain K-1 illassa, niin muistan eka kerran ajatelleeni, että Sappi näytti oikeastaan vain isolta vauvalta. Ajattelin, että Sappi hävisi jollekin nobody ruutupöksylle.

Pridea tuli Eurosportilta mun mielestä vasta joskus 2006 tai jotain. Itse muistan vaan kun piti japaninkieliset Pridet latailla DC++:lla ja vaikka millä ohjelmilla, kun meillä ei ollut satelliittia. K-1:set kävin katsomassa mummilla, kun siellä oli sentään kaapeli. Oli ne kyllä vaikeita aikoja kun vertaa nykypäivään :D

Toi on muuten ensimmäinen matsi josta mulla on selkeät muistikuvat, että olen pelännyt/jännittänyt jonkun ottelijan puolesta. Olin nähnyt Mirkon matseja sen verran, että olin alkanut fanittamaan sitä, ja nyt tämä 2m kolossi joka oli just hakannut kahteen otteeseen Ernesto Hoostin seisoi samassa kehässä. Ekat viralliset kuumotukset. Silloinhan Sapp oli helvetin pelottava, kun ei se pelännyt vielä osumia ja tuli vaan kohti raa'alla voimalla.

Mirkohan voitti prkl..ei hyvältä näyttänyt ja Gonzagan ottelutyyli sopii Mirkolle. Mitäs seuraavaks? Struve - Nog voittaja? Reem? Barnetin voittanut jo kolmesti ja neljäs ottelu ei tois hohtoa oikein kummallekaan. Mirillä ottelu tulossa. Schaub pudottanee painoluokkaa. Aika paljon kertoo Cro Copin aikaisemmasta tasosta, kun nykyään vaikea tunnistaa samaksi ottelijaksi ja silti kykenee vielä voittoja ottamaan. Joskus äijän pysty oli samanlainen peloite, mitä nykyään Werdumin matto. Tylsää toki, jos ei ajat muuttuis, mutta tässä tuntee itsensäkin jo vanhaksi ko tapittaa legendojen hidastumista.

Muistan hyvin tuon matsin, kattelin myöskin Eurosportilta. Luuhan sieltä napsahti Sappin silmästä rikki:D Tuohon aikaan Mirco oli kyllä pelottavassa kunnossa.
Eilisessä matsissa liike oli huonoa, fyysisesti näyttää jo vanhalta ja oli älyttömän gunshy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom