FIGHT FESTIVAL 19 -- La 16.9.2006 Helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pmaunu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olis ollu mielenkiintosta nähdä Lucio Linhares Rupposta vastaan. Ois taatusti ollu tiukka matsi.

Rupponen oli taas kerran vakuuttava. Kuvasin sen ottelun kännykällä, mutta tuli niin paskalaatusta, et ei sitä viitti mihinkään uppia. shieeet.

Hassu juttu, mulle tuli kanssa heti matsin jälkeen mieleen: Lusu vs. Rupponen. Tosin saattais olla Lusu pulassa Rupposta vastaan ;-))

Oli tosiaan aivan järkyttäviä noi tanssitytöt! Huonoin tanssiesitys mitä ikinä oon nähny!
Oli hyviä ja huonoja matseja. Valtonen oli hätää kärsimässä alusta asti. Lucio löi kovia heijareita päähän. Rupponen otti vakuuttavan, nopean voiton. Oli hurja alasvienti. Ei ois mun mielestä Luciolla jakoja Rupposelle. Palanto otteli hyvin, tosin vastustaja oli luokaton kun ei yhtään osannu plokata potkuja. Kyl teki varmaan hyvää latvialaiselle sisäreiden potkut.
Boreiko oli 5. erästä lähtien reilusti niskan päällä hurjilla lyönneillään. Ei saanu Jere pidettyä miestä kaukana.

Valtonen otti pataansa, mutta on se kuitenkin äijä. Lucio veteli sellaisia heijareita, että kaikki kahden metrin säteeltä olisi kaatunut ... yllättävä veto oli että piti matsin pystyssä.

Rupponen tuli aikamoisella hengellä ja hienolla kehäbiisillä: God's gonna cut you down by Johnny Cash ... tosimiesten musiikkia. Japsi tais lähteä nukkumatin luokse jo slämmistä, mutta Rujo varmisti hommaa niin kauan kunnes dumari anto merkin lopettaa. Oudon nopeasti japsi nostettiin istumaan, vaikka kaikki ei vielä ollut paikallaan korvien välissä.

Kehätytöt ajoituksineen kaikkineen olivat aivan hervottomia.

Pahannäköinen K.O tapahtu heti Rupposen matsin jälkeen yleisössä. Mun takana istuva mieshenkilö pyörtyi itsestään, jonka jälkeen ukko alkoi täristä.Syynä voi olla että urheilutalon erittäin huono ja painostava ilmanlaatu teki temput kaverille. Siitä herääkin kysymys miksi fight festival siirrettiin töölön kisahallista urheilutalolle? Mun mielestä kisahalli oli parempi paikka.

Pahannäköinen K.O tapahtu heti Rupposen matsin jälkeen yleisössä. Mun takana istuva mieshenkilö pyörtyi itsestään, jonka jälkeen ukko alkoi täristä.Syynä voi olla että urheilutalon erittäin huono ja painostava ilmanlaatu teki temput kaverille. Siitä herääkin kysymys miksi fight festival siirrettiin töölön kisahallista urheilutalolle? Mun mielestä kisahalli oli parempi paikka.

Kyseessä oli ilmeisesti epilepsiakohtaus.

Urheilutalon ilmanvaihto tosiaan ei tuntunut riittävän ja järjestyksenvalvojat joutuivat avaamaan ovia ilmanvaihdon lisäämiseksi. Ovien avaamisesta taas tuli luonnonvaloa halliin mikä vähensi tunnelmaa, eikä sekään ollut kaikkien mieleen.

Kisahalli on ehdottomasti parempi paikka, sen varaaminen vaan on huomattavasti hankalampaa, kun on samalla viivalla kaikenmaailman kissanristiäisten kanssa. Kisahallissa on vuorojen myöntämisessä etusijalla naisten koripallo ja vakioharjoitusvuorot. Loput vuorot jaetaan kristillisesti tasan, siinä ei oteta huomioon tarviiko tapahtuma niin isot puitteet vai ei. Eli jos joku marttayhdistys haluaa järjestää siellä mummojumppatilaisuuden johon tulee vain 20 katsojaa niin se on samalla viivalla kuin 1500 katsojan kamppailuilta. Olen ehdottanut Helsingin kaupungin liikuntavirastolle että eikö pikkutapahtumat voisi ohjata koulujen jumppasaleihin tms jotta isommille tapahtumille saisi tilaa Kisahalliin, mutta tämä ei ole saanut kannatusta, koska kyseessä on kaupungin tilat, joiden täytyy kuulemma olla tasapuolisesti kaikkien kuntalaisten käytettävissä. Helsingin Urheilutalo on yksityisessä omistuksessa ja se on kalliimpi vuokrata, joten siellä on myös helpommin vapaita aikoja vuokrattavaksi, kun sinne ei näillä aivan pienimmillä tapahtumilla ole varaa tulla.

Siis voi vittu tota valtosta! kannattaiskohan vaihtaa vaikka lajia :itku: miten se voi otella noita matseja ja niin sairaan huono kunto?? se haukko taas happea kun pääs pystyyn sieltä matosta ja sitte ei jaksa edes pitää käsiään ylhäällä ja ottaa vaan iskuja vastaan ja good night! :down:

rupponen taas oli liekeissä ja japsi keräs itteensä sieltä kehästä varmaan 10 minuuttia ainaskin :eek:

Maunu: millos toi DVD tulee myyntiin? kuvattiinks FF17 myös? kun ei oo siitä ainakaan kuulunut vielä mitään, eli saako tuota FF19 DVD:tä odotella kauankin?

VALTONEN ON TERÄSTÄ TOISET TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!! :lol2:

Oli tosiaan aivan järkyttäviä noi tanssitytöt! Huonoin tanssiesitys mitä ikinä oon nähny!

Ei kukaan sattunut videoimaan tanssityttöjen esitystä, kun niitä on nyt ainakin parilla foorumilla haukuttua kelvottomiksi. Kiinnostaisi nähdä, että kuinka huonoja ne todella olivat.. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskoisin että katsomosta olisi löytynyt iso kasa naispuoleisia katsijia, jotka olisi tanssineet paremmin. Ja iso kasa äijiäkin olisi pystynyt samaan tasoon kuin tuo tanssiryhmä!

Siis voi vittu tota valtosta! kannattaiskohan vaihtaa vaikka lajia :itku: miten se voi otella noita matseja ja niin sairaan huono kunto?? se haukko taas happea kun pääs pystyyn sieltä matosta ja sitte ei jaksa edes pitää käsiään ylhäällä ja ottaa vaan iskuja vastaan ja good night! :down:

VALTONEN ON TERÄSTÄ TOISET TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!! :lol2:

Just joo...
Menehän kertomaan tuo myös sitten Valtoselle kun jossain kohtaat...
Ihan vitun älytöntä tekstiä. Jos se Lucio oli vaan oikeasti niiiin hyvä? Montako matsia olet itse ottanut? Propsit joka ainoalle jampalle ketkä kehään tai häkkiin uskaltautuvat, kävi sitten kuinka tahansa. Ja olihan ne kovia lämäreitä mitä Linhares jakeli, kuinkahan monta olisit pystynyt vastaanottamaan? Itse olisin varmasti ottanut lukua ensimmäisestä.
Huomattavan yllättynyt olin kyl Lucion matsaamisesta. On se kova ukko :thumbs:

Ei kukaan sattunut videoimaan tanssityttöjen esitystä, kun niitä on nyt ainakin parilla foorumilla haukuttua kelvottomiksi. Kiinnostaisi nähdä, että kuinka huonoja ne todella olivat.. :D

EI voi sanoin kuvata kuinka huonoja tanssitytöt olivat. Tempo oli kuin hidastetussa filmissä, kaikki meni eri tahtiin:hyper: Huippuna oli vielä kun muijat heitti vinyyliset hameet pois maassa ja ja tekivät eroottisia liikkeitä toistensa päällä ja selluliitit vaan hyllyivät :urjo:
Itse matseista vielä et Valtosella tuntuu aina olevan suojauksen kans ongelmia ja lähtee lyömään kilpaa toisen kanssa leuka pystyssä. On miehellä kyllä kova pää kun hirveiden iskujen jälkeen oli pian pystyssä.

Just joo...
Ihan vitun älytöntä tekstiä. Jos se Lucio oli vaan oikeasti niiiin hyvä? Montako matsia olet itse ottanut? Propsit joka ainoalle jampalle ketkä kehään tai häkkiin uskaltautuvat, kävi sitten kuinka tahansa. Ja olihan ne kovia lämäreitä mitä Linhares jakeli, kuinkahan monta olisit pystynyt vastaanottamaan? Itse olisin varmasti ottanut lukua ensimmäisestä.

kyllähän sille jonkun olisikin kerrottava,että ei lähtisi kehään noin huonokuntoisena. jätkä oli ihan hapoilla muutaman minuutin mattopainin jälkeen.ja samanlainen oli tän valtosen edellinenkin matsi jätkä tuskin pysyi tolpillaan vaikka ei ollut saanut edes kunnon iskua, eli siis pelkkä nujuaminen kehässä vei voimat aivan kokonaan. turha tästä on vetää herneitä ja kyllähän monet jotka tän valtosen kanssa ovat olleet salilla pitävät sitä huippu jätkänä,mutta se säkki ei ikinä lyö takaisin. samanlainen suuruus oli aikoinaan nyrkkeilyn puolella jukka pyöveli järvinen.säkki kyllä sai kyytiä,mutta kehässä oltiin ihan kipsissä. no tämä tästä !! kyllä stadista varmaan valtosellekin löytyy joku ovimiehen paikka,sillä taidot ja kunto riittävät tällä hetkellä vain kyseiseen hommaan.

Jumalauta se jätkä liikku sähäkästi, iski kiinni kuin pantteri. Lyönnit oli kyllä kauheita haymakereita, mutta oli niissä näköjään tehoa.

Hyvät tappelut kaiken kaikkiaan. 13 sekunnissa ei liene mahdollista saada kovin paljon pahemmin turpaan kuin Rupposen vastustaja sai. Kattelin jo että kuoliko se jätkä kun ne pommit oli niin kauheita ja mies oli taju kankaalla niin pitkään.

Tanssitytöistä lienee kaikki tarpeellinen jo sanottu.

Just joo...

No herranjumala, jos kestävyys on tuota luokkaa niin kai sitä saa ja pitääkin kritisoida.

Rupposen matsista tulee mieleen Tito Ortizin vs. Evan Tanneria UFC 30. Muistaakseni päättyi ihan samalla tavalla..

Hassu juttu, mulle tuli kanssa heti matsin jälkeen mieleen: Lusu vs. Rupponen. Tosin saattais olla Lusu pulassa Rupposta vastaan ;-))

Ehkä se Rupponen on vielä liian kova vastus "Lusulle", tää Peltola (suomen 2004 olympia judo edustaja) vois olla parempi. Vielä rotsit päällä niin hommasta tulis mielenkiintosempaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom