Fight club tervehdys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AlluS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fight club tervehdys on semmoinen vaivihkainen huomaamaton nyökkäys, kummatkin tietävät mistä on kyse, mutta tervehtiminen tehdään huomaamattomasti ja eleettömästi, coolisti ja salaperäisesti.

Fight clubissahan clubiin kuuluvat tervehtivät toisiaan vaivihkaa kadulla, töissä ja kaupassa. Yhteinen tekijä oli pipon sijaan ruhjeet naamassa, joita nämä taistelijat saivat aina aikaan salaisissa turpakäräjillään.

Fight club tervehdys on semmoinen vaivihkainen huomaamaton nyökkäys, kummatkin tietävät mistä on kyse, mutta tervehtiminen tehdään huomaamattomasti ja eleettömästi, coolisti ja salaperäisesti.

Tunnetaan myös nimellä " Suomalainen naapuritervehdys " :D

Kaikki Pakkiksen tuotteet on siistejä ja tekisi mieli ainakin tuollainen pipo tilata. Mutta olen vielä sellainen kynäniska, etten tohdi:D

Meillä päin tuo tervehdys onkin jotain vähemmän cooolia.
Ensin viikkojen treenipäivyrikyttäykset ja arvuuttelut, sitten:
"Ööh moi, ooksä se jorma86"
"Joo, ja sä taisit olla kellarihumppa82"
"Joo"
"Joo"

Kaikki Pakkiksen tuotteet on siistejä ja tekisi mieli ainakin tuollainen pipo tilata. Mutta olen vielä sellainen kynäniska, etten tohdi:D

Niska ei jaksa kannatella päätä kun se pipo painaa? ;)

:offtopic: on muuten yleissivistyksessä aukko jos ei fight clubia ole nähny :)

Mua kyl kiinnostais, että kuinka moni tekee tän "Suomalaisen naapuritervehdyksen"? Vai esittääkö porukka vain huomaamatonta, kun P-mies tulee eteen.

Kyllä täällä on viime päivinä tullut erittäin mielenkiintoisia ketjuja, ei voi muuta sanoa :)

Mites tämä nyt niin erikoinen ketju on? Yleistä lopinää otsikon alla on.

Mua kyl kiinnostais, että kuinka moni tekee tän "Suomalaisen naapuritervehdyksen"? Vai esittääkö porukka vain huomaamatonta, kun P-mies tulee eteen.

En ole kun yhdellä toisella pakkiksen vermeitä päällä täällä päin. :rolleyes:

En kehtaa vielä tunnistautua pakkotoiston jäseneksi tällä vartalolla :)

Mutta ei se estä ostamasta noita vaatteita kuitenkaan :dance:

Voitas sopia jostain tällasesta yhteisestä tervehdyksestä esimerkiks salilla ja muissa julkisissa tiloissa, että tunnistettas samanhenkinen porukka. Vaikkapa bussiin noustessa oikee nyrkki ilmaan ja niin paljo, ku miehestä lähtee: "Pakkovoimaa!". Jos vastausta ei kuulu, nii eiku naama punasena ettimään tyhjä paikka dösän takaosasta. Löytyykö kannatusta?

Voitas sopia jostain tällasesta yhteisestä tervehdyksestä esimerkiks salilla ja muissa julkisissa tiloissa, että tunnistettas samanhenkinen porukka. Vaikkapa bussiin noustessa oikee nyrkki ilmaan ja niin paljo, ku miehestä lähtee: "Pakkovoimaa!". Jos vastausta ei kuulu, nii eiku naama punasena ettimään tyhjä paikka dösän takaosasta. Löytyykö kannatusta?

Siinä kyllä saattas käydä nolosti kun logon katsoisi vähän väärin...

Kyllä sellainen itseasiassa on kehitetty jo kauan sitten. Pitääkin kaivaa se esiin foorumin kätköistä...

- - Pakkotoisto-paidat päälle. Kohdattaessa tehdään salainen Pakkotoisto-taputusleikki ja sanotaan 12-sanainen koodilause.
+ vaihdetaan vielä hy-pro patukat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom