Fifa 14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cimoh
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin tämähän ilmestyy huomenna (26.09.2013) ja pelin pitäisikin postissa odottaa huomenna. Onko muita pelin hankkineita? Demoa pelanneena voi sanoa, että peli vaan kehittyy parempaan suuntaan. Itsellä Xbox versio. Ps3 omistajatkin saa liittyä keskusteluun...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näyttääpä hyvältä, silti en taida ostaa, omistan fifa 12, se riittänee, En osaa sitäkään pelata, ja ei herätä poltetta itsessä. Änäri on mulle se urheilupelien kuningas! Kaverit kyllä koittaa opettaa ja takoa että miten tuossa voi ampua tarkkoja kaukolaukauksia yms, en oo vaa vieläkään oppinut ! :D :face:

Itse tulee hankittua kyseinen peli vasta PS4:lle. Ei raaski ostella enään ps3:lle mitään, kun kohta jo toi uus sukupolvi tulee myyntiin. Siihen sitten!

Itse omistan FIFA 12, mutta olin pettynyt Manager Modeen, jossa ei ollut Arcade muotoa.
Eli niin, etteivät pelaajat voi loukkaantua tai olla väsyneitä peliä ennen. Vanhemmissa FIFA-peleissä pystyi tekemään kunnon dream teameja, kun ei tarvinnut huolehtia loukkaantumisista.
Toinen rasittava juttu on pituus ja paino. Nopeastihan noihin paunoihin ja muihin tottuu, mutta ihme kun ainoastaan Saksan kielellä pelatessa voi käyttää kilogrammoja ja senttejä pelaajien profiileissa.

Onko 13:sta ja 14:sta samat "ongelmat"?

Fifa 13 ja 14:sta ei kannata manager modea pelata ollenkaan, koska se konetta vastaan pelaaminen on armotonta nyhjäystä.
Tosi jäykältä vielä tuntuu 14:sta, mutta onneksi Fifa13:sta ei voi juuri huonommaksi enää mennä :)

Kävin kaverilla pelailee, silti herätti mielenkiintoa vaikka futista en seuraa olleskaa. Tosin ostin jonku aikaa sitten fifa 12 ja eipä ole montaa matsia tullut pelattua joten voi olla että tämäkin jäisi makaamaan hyllynpohjalle :)

Onkos täällä fifan pelaajia vielä hereillä?

Tuli tässä kisahuumassa ostettua näin lätkäfanina elämäni ensimmäinen fifa PS3:selle. Tässä alkaa olla jo muutamia tunteja takana, mutta tämä laukaiseminen on vieläkin vähän hazardia, että miten se tapahtuu.

Jos vedän lujaa niin siitä lähtee jumalaton banaanipotku, mutta sitten hiljaiset menee maaliin, mutta ovat tosi mauttoman näköisiä, tyyliä maatapitkin.

Haluaisiko joku hieman koota pientä vinkkipakettia, että miten saada laadukkaita ja tarkkoja laukauksia yms, mikä tässä on tärkeää. Olisi kiva voittaa edes yksi online peli :face:

Treeniä. Pelaajan asento on erittäin tärkeä. Jos joutuu potkaisemaan sivulle niin potku ei lähde hyvin, myöskään potku ei lähde hyvin jos pallo on liian kaukana tai lähellä, pallon on huonommalla jalalla eikä pelaaja osaa potkaista sillä.

Voiman suhteen ajoitus on tärkeä ja ylläolevat vaikuttaa minkä verran sitä voimaa pitää olla. Itsellä alla 200 tuntia tämän kanssa, saman verran 11, 12 ja 13 Fifojen kanssa, enkä vieläkään osaa potkaista täydellisesti. Finishing shot on hyvä jos pelaaja on hyvä viimeistelijä, siihen taas voimaa ei tarvita juurikaan.

Youtubessa on hyviä opetusvideoita.

Joo näin mä vähän arvelinkin, että harjoittelu mestarin tekee. Toisaalta tämähän on vain hyvä juttu, kun joutuu vähän nähdä vaivaa tälläisten perusasioiden äärellä, ettei ole mitään automaattista tähtäystä, joka hoitaa hommat.

Back
Ylös Bottom