Fiat Multipla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Multipla on kyllä niin hupaisan näköinen auto että ottaisin käyttööni välittömästi :D
Paljon mieluummin kuin jonkun bemarin tai volvon...

Multipla on kylla karsean nakoinen, mutta esim. Top Gearin suosikki kaytannollisyyden vuoksi. Se on niin ruma, etta se on melkein kaunis.

Tais olla multiplakuskilla tänään vähän hermot kireällä, kun menin kyseisen auton ohi. Fiiatti kulki jotain about 80km/h ja menin sitten suoraan satasen vauhilla ohi :D Nii ajelin siinä sitte ihan rauhassa sitä vähän reilua satasta mitä toi mun honda ny kulkee, nii tämä multipla tulee varmaa jotain sataaviittäkymppiä edelle, ja pysähtyy siihen kinnaamaan taas kaheksaa kymppiä eteen, ja lisäs aina vauhtia ku meinasin ohittaa...:curs:

Vittu mikä peelo! :arvi:

Helsingin Marjaniemestä oon bongannut harmaan multiplan parkista tien vierestä. Se on siinä aina, ymmärrettävää kyllä, koska itse en ainakaan kehtaisi ajaa sellaisella edes lähikauppaan.
Mutta jos niillä on varaa asua Marjaniemessä niin miksi ei osta parempaa autoa vaan pakko säästää sitä Fiatin vessaa jälkipolville?:rolleyes:

Italiassa muutama vuosi sitten multiplaa oli todella paljon takseina lentokentällä vastassa. Onhan se tilava auto isommallekin perheelle. Itsekin "pääsin" kyytiin. Ihan kauhea laitos :D

Itse asiassa tuo saattaisi olla ihan jänskä peli ehdottamallasi tavalla, mattamaalilla tottakai, mutta ehkä mieluummin sitten rehellisesti vain Uaz.

I_uaz1.JPG

Hohoh, mulla oli tommonen Twingo joskus laina-autona kun Rellu (Megane) oli pajalla, Rellu oli pajalla 12kk takuuaikana muuten 13 kertaa.

Mulla oli tommonen Uaz. Oli kanssa aika paljon pajalla. Vaikka eihän ne olleet vikoja...vaan ominaisuuksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos olisi elämäntilanne sellainen että tarvisi pikkuautoa jatkuvasti, niin helposti voisin ostaa tuollaisen Twingon. Jotenkin symppis peli, eikä hinnat päätä huimaa! Vanhemmilla on 20v vanha Nissan Micra joka on vieläkin kauppakäytössä ilman suurempia ongelmia, tuo Twingo tuskin olisi sen pahempi ajeltava, ympäriinsä varmaan pääsee.

Renault_Twingo.jpg

Uusi versiokin tuli justiinsa, Renault pitänyt edelleen halpana "nuorisoautona" tuon kun Suomen hinta ei ainakaan paljoa ole muuttunut:

renault-eco2-twingo.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom