Fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Tässä oma...
http://www.aijaa.com/img/b/00246/3571246.jpg

no, oli vaan nyt tämmönen testi

laitetaas näkyviin... hyvä :lol2:

3571246.jpg

ei tartte nöksähtää jos joku esittää eriävän mielipiteen sarjasta. kaippa sitä nyt saa sanoa mitä mistäkin tykkää. pitäskö sitten perustaa oma tredi missä voi sanoa, että ei tykkää jutusta. voi herranjestas.
Eipä sille tarvitse uutta threadia perustaa, mutta mun mielestä on vaan typerää tulla sanomaan tänne, että ei tykkää kyseisistä kuvista. Jos ei tykkää, voi siirtyä johonkin toiseen threadiin. Eipä tämä muutenkaan mun käsityksen mukaan ole mikään keskustelu siitä pitääkö näistä kuvista vai ei. Käsitin, että tänne voi postata niitä kuvia jos haluaa ja ne katselkoon ketä kiinnostaa.

FFFFFUUUUUUUUUUU on aivan loistava netti-ilmiö. Töissä hajoilin kybällä noille :D Olin jo addaamassa tekelettäni postiin, kun tuli FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU - reaktio kun ei oo vippi. :curs:

Noniin, onnistuhan se omankin lisääminen nettiin :D Näin käy valitettavan usein pienessä humalassa.

v.php

Viimeksi muokattu:
Aivan loistavia. Muutama sellainen joka ei heti auennut, mut sit ku tajus ni hyvä ettei pudonnu penkiltä. Parhaita on just noi arkipäivän asiat...

Otsikko on pahan kerran väärinkirjoitettu. Kirjaimia pitäisi olla 45.

Ei mulla muuta. Osa näistä on todella hyviä, osa sitten taas ei.

Oma versio :D

attachment.php

Liitteet

• template.webp
    template.webp
    47,9 KB · Katsottu: 4 677
Back
Ylös Bottom