FF30 - Lauantai 12.3.2011 Töölön Kisahalli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Luciohan sanoi aikovansa jatkossa tiputtaa painon weltteriin.

Jaa jaa, missäs se tuommoisia jutteli? Tulee Lusu olemaan aika kuivassa kunnossa jos ww:hen menee. Aikaisemminhan on otellut lhw:ssä myös.

Tuo Jamelao taitaa muuten olla Lucion oppi-isä bjj:ssä. Varmaan sitä kautta löytänyt tien FF:ään.

Olin paikanpäällä kun Luciolle tehtiin kehonkoostumusmittaus (Rabinowitsch testiin kuuluva eli paras mahdollinen) jonka jälkeen tuloksia katellessa totes, ettei tartte ees ottaa lihoista niin paljon kun kuvitteli.
Hirvee puikko ja tosi kuivahan se on welttereissä, mutta normipaino tällä hetkellä jossain 82-84 luokkaa.

Mitenhän Rupponen, oiskohan se ottelukunnossa Shlemenkoa vastaan?

No sehän jäi ainakin tuolta tammikuun kortilta pois loukkaantumisen takia, olikohan polvivamma jos oikein muistan..
Veikkaanpa että Rujo saisi kylmää kyytiä Shlemenkolta. Ei siinä, Shlemenko on tosi viihdyttävä ottelija ja olisi mukava nähdä suomalaista vastaan.

Tuo Lucion pudotus ww:hen on kyllä mielenkiintoinen, hauska nähdä minkälainen rusina on punnituksessa. Varmaan on niinkin että Ufc hieman mielummin ottaa jossain vaiheessa takaisin uudessa painoluokassa, kun on mw:ssä nuo kaksi tappiota alla.

päivitystä

MMA 3x5 min -185 lbs / -83,9 kg
Alexander Shlemenko, Venäjä vs
Josh Bryant, USA

POTKUNYRKKEILY WAKO-PRO EM-OTTELU
Full Contact 10x2 min -64,5 kg
Jarkko Jussila, Vaasan Budokan vs
Valdrin "the Patriot" Vatnikaj, Belgia

MMA 3x5 min -155 lbs / -70,3 kg
Anton Kuivanen, GB Gym / Team MMA Finland vs
Norman Parke, Pohjois-Irlanti

MMA 3x5 min -155 lbs / -70,3 kg
Juha-Pekka Vainikainen, Espoon Kehähait vs
Adam Schindler, USA

Peruiko Parke taas tulonsa? Ainakin FF:n kotisivut näyttävät nyt Kuivanen vs. TBA.
Voi olla Kuivasen tapauksessa jopa hyvä juttu. Minä en nimittäin ymmärrä mitä hyötyä tuntemattoman pohjois-irlantilaisen kanssa matsaamisesta olisi ollut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivityksiä ottelukortille:

Marcus Vänttistä vastaan asettuu USA:n Edwin Dewees.

Joni Salovaara kohtaa Anthony Durnellin.

Thainyrkkeilyssä Jaakko Dahlbacka lähtee hakemaan revanssia Ruotsin Rodrigo Oyandelista.

Tina ja Jerry vempassa. Maijulle haetaan uutta vastustajaa ja Greger Forsell tulee Jerryn tilalle.

Olen itse puhunut sen puolesta, että Vänttisen ja muiden suomalaisten uraa on rakennettu fiksusti. Kuitenkin alkaa nuo Vänttisen "Ufc-veteraani" vastustajat näin katsojana jo pikkuhiljaa tympimään.

Deweesillä ollut aika vähän matseja lähiaikoina :/ Ei kuitenkaan mikään ikäloppu ole onneksi kyseessä ja onhan ukko otellut melkoisen kovia nimiä vastaan.

Päivityksiä ottelukortille:

Marcus Vänttistä vastaan asettuu USA:n Edwin Dewees.

Joni Salovaara kohtaa Anthony Durnellin.

Thainyrkkeilyssä Jaakko Dahlbacka lähtee hakemaan revanssia Ruotsin Rodrigo Oyandelista.

Tina ja Jerry vempassa. Maijulle haetaan uutta vastustajaa ja Greger Forsell tulee Jerryn tilalle.

Hitto noi vemppa jutut. Gregu on kyl hyvä paikkaaja. Mites onko Kalliokoski liiantreenikaveri Maijulle matsattavaks??
Durnel-Salovaara vaikuttais hyvältä eikä se Deweeskään mun mielestä huonovalinta ollu, ainakin kovia ukkoja kohannu (joka nyt ei sinällään oo tietty mikään meritti). mikäs tu brasilian pojan venäläis juniori on miehiään? Vähän aavistelen et Shlemenkolla on vähän liiankin helppo iltapuhde.

Emma oli aikamoisessa liekissä viimeeksi täällä ollessaan. Kova on paikka maijulla, kyllä nyt taitaa tukkakin lähteä päästä.

Pientä sekaannusta oli meikäläisen lippujen ostossa. Aikaisemmin tullut oltua L4-ringsidessa. Nyt piti sitten mennä vaihteeksi nousevaan B-katsomoon, mutta lippupalvelun myyjä sanoi hinnaksi 74 euroa. Nyt kun tuota karttaa katsoo, niin E-katsomo on sen 74e eikä B. Nyt on sitten L6 paikat, eiköhän sieltäkin näe kuitenkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom