FF29 - Maanantai 31.1.2011 Helsingin Urheilutalo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pmaunu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MMA 3x5 min -194 lbs / -88 kg
Mikko Rupponen, Espoon Kehähait vs
Sean Salmon, USA

Mä olen täysin kyllästynyt katsomaan Mr Lohta. Itseasiassa ensimmäinen tunne nähdessäni ton nimen, oli epäusko. Mielyttävä jamppa, ei siinä mitään. Rakastaa Suomea ja suomalaisia. Niin kiva, että kukaan ei oikeastaan edes haluaisi nähdä sen ottavan turpaan. Matsit on samanlaista sympaattista suorittamista, kuin avioseksi kultahääpäivänä saunan jälkeen. Intohimoa nolla, mutta mällit lentää silti.

Kylläpä Vänttinen ottelee tiheään. Tosin mikäpäs sitä nuorta miestä terveenä estää, jotainhan on tehty oikein jos paikat kestävät noin hyvin. Perakhan oli tulossa vastustajaksi jo Cageen mutta loukkaantui. Onhan se listan perusteella kova vastus, mutta tuollaisia ne nyt jo pitääkin olla. Muutenkin näyttää kaikki kovat suomalaiset olla paikalla, paitsi Niinimäki. Toivottavasti saadaan kova vastustaja Kuivasellekin.

Offtopic: Niinimäellä on nyrkkeilymatsi

8.1 salossa

SALO FIGHT NIGHT II
TOM NIINIMÄKI VS VILLE NUMMINEN

Mun mielestä toi Rujo vs Lohimies II on ihan ok matsi siinä mielessä että paljon on tapahtunut molemmille ottelijoille tuon ekan kohtaamisen jälkeen eikä tästä voi olla oikein varma miten käy....rujo vie:D

Mä olen täysin kyllästynyt katsomaan Mr Lohta. Itseasiassa ensimmäinen tunne nähdessäni ton nimen, oli epäusko. Mielyttävä jamppa, ei siinä mitään. Rakastaa Suomea ja suomalaisia. Niin kiva, että kukaan ei oikeastaan edes haluaisi nähdä sen ottavan turpaan. Matsit on samanlaista sympaattista suorittamista, kuin avioseksi kultahääpäivänä saunan jälkeen. Intohimoa nolla, mutta mällit lentää silti.

Salmonhan itseasiassa on voittanut Rupposen, että revanssi on tavallaan ihan paikallaan.

Salmonhan itseasiassa on voittanut Rupposen, että revanssi on tavallaan ihan paikallaan.

Juu, kyllä mä näin sen matsin. Näen ton matsin vaan vähän tällaisena "ystävyysotteluna". Salmon on sympaattinen jamppa, mutta mun mielestä aika uransa ehtoopuolella. Marraskuun 08 jälkeen recordi on 8-3 ja viimeisessä neljässä matsissa se on viihtynyt hurjat 5 min 41 kehässä yhteensä. Veikkaan, että Rujo vie ihan miten haluaa, koska se edellinenkin oli enemmän huonoa game plania kuin Salmonin paremmuutta.

Sillä on varmaan joku suomalainen misu kierteessä, kun se on aina niin hyvällä tuulella, kun se käy täällä ottamassa pataan.

MMA 3x5 min -160 lbs / -72,6 kg
Niko Puhakka, Espoon Kehähait vs
Ivica Truscek, Kroatia

MMA 2x5 min -170 lbs / -77 kg
Johan Vänttinen, Alliance Porvoo vs
TBA

Kiva nähdä Pikku-Vänttinenkin isommissa karkeloissa, ollut amatöörinä varsin osaavan oloinen kaveri. Taisipa voittaa viime vuoden Finnish Openitkin.

Yksi ottelu lisää:

Muay Thai 5x3 min -62 kg
Jaakko Dahlbacka, Porvoo Thaiboxing Club vs
TBA

Mikko Rupponen teloi polvensa treeneissä, joutuu jättämään tammikuun karkelot väliin. Yksi vapaaottelumatsi tulee vielä kortille.

Olin juuri sanomassa että tuo revanssi Salmonia vastaan on ihan hyvä idea, mutta mutta.. Rupponen on MMA:n Litmanen, ei voi mitään. Toivottavasti siellä ei mitään isompaa ole, tyyliin acl:n repeämä jolloin taas yli puolen vuoden kuntoutus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattais varmaan hiljalleen jo muuttaa sitä treenityyliä, koska mitä iloa on hyvästä ottelijasta, joka ei koskaan pääse kehään asti. Toi on jo huvittavaa, että AINA laukee joku paikka alta kuukausi ennen kisaa, siis vittu aina. Onko Rujolla jo enemmän peruuntuneita otteluita kuin oteltuja otteluita?

Älkää jaksako dissaa Rujoo.... Jos on vanhoja vammoja alla ja on paikkoja menny paskaks ennenki + ikää alkaa tulemaan ja kun täysiä joutuu kuitenki reenaa jos meinaa matsin voittaa.... Nyt kävi näin toivotaa että saa polven kuntoo ja pääsee vielä matsaan tulevaisuudessa

Et ole ainoa. En mä usko, että loukkaantumiset on huonoa tuuria, koska esim. Valtonen on iso ja suht iäkäs mies, ja on aina terveenä ja otellut vuosikausia suht kovalla tahdilla. Suomalaisessa mma-skenessä on erittäin vahva talvisota-henki, ja mistään kritiikin poikasestakaan provosoidutaan todella helposti. Pitäähän sitä toki kotiin päin vetää, mutta välistä mua huvittaa se kielenkäyttö, mikä sallitaan ulkkareista vs. suomalaisten "pyhyys". Suomalaisessa joukkueurheilussa fani saa mielin määrin kritisoida valkut ja valmistautumiset ja pelaajien motivaatiot, mutta mma:ssa tämä on aina jotenkin "arempi" aihe.

(Meni tossa aikasemmassa Salmon postissa noi luvut väärinpäin. Tarkoitin tietenkin, että kahdeksan häviötä.)

Jaguar Drivers' Club lähettää vahvistusta FF29-iltamaan:

MMA 2x5 min -67 kg
Jerry Kvarnström, Turun Toverit vs
TBA

Back
Ylös Bottom