FF21 mitellään Töölön Kisahallissa Helsingissä lauantaina 17.3.2007 klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nhbfinlandilta nähtyä:

"FF21 mitellään Töölön Kisahallissa Helsingissä lauantaina 17.3.2007 klo 18.

Vapaaottelun main eventissä Mikko Rupposta vastaan asettuu Japanin Hirotaka Yokoi. Japanilainen on kamppaillut vapaaottelussa ammattilasrecordin 11-4. Kaikki tappiot ovat tulleet Pridessa maailman huippuja vastaan: Minotauro, Rampage, Sperry ja Herring. Yokoi otteli Pridessa aluksi raskaassa sarjassa, osallistuen jopa raskaan sarjan Total Elimination -turnaukseen vuonna 2004, mutta siirtyi Minotauro- ja Herring-tappioiden jälkeen alle 205-paunaisiin. Yokoi on voittanut Pridessä Jerrel Venetiaanin ja UFC:ssä ottelevan American Top Teamin Wilson Gouveian. Lisäksi Yokoi on kukistanut Kestutis Smirnovaksen, joka oli vähällä tyrmätä Sakuraban viime vuonna. Yokoita valmentaa Tsuyoshi "TK" Kohsaka ja harjoituskavereihin luketuuu mm. Kazuhiro Nakamura. Yokoi tulee olemaan meriiteiltään korkeatasoisin Suomessa kamppaillut vapaaottelija. "

Nyt on sitten maailmanluokan ottelija tulossa Suomeen. Jos Rupponen voittaa, niin luulis että otteluita alkaa tippua isommistakin organisaatioista(=ufc,pride,etc..).

Noh, ehkä liian jyrkästi taas ilmaisin kantani, mutta niin monta kertaa olen lippurahat jemmaan pistäny ja paikalle vaivautunut katsomaan kuinka Mikko onkin kipeenä. Tälle hän ei itse tietenkään mitään voi, mutta perseestä tuo on. Tuntuu että joka ikisen kovan matsin aikaan hänellä on jokin vialla. Toivotaan parasta että tällä kertaa hän otteluunsa pääsee, mutta minä luen tällä kertaa tyytyväisenä tulokset netistä. Jatkoa ajatellen tuo(sairastelu) on myöskin honoa PR:ää Mikolle, kuka haluaa tilata main eventtiinsä miehen joka on perunut jokatoisen ottelunsa. Yhä edelleen, vika ei tietenkään itse Mikon ole, vaikka vika Mikossa onkin.

Toivotaan kovasti että Mikko pääsisi terveenä kehään ja päihittäisi vielä Yokoin. Olisi se vaan niin nannaa nähdä Rujo joskus isoissa kehissä, potentiaa kun on.. :thumbs:

Noh, ehkä liian jyrkästi taas ilmaisin kantani, mutta niin monta kertaa olen lippurahat jemmaan pistäny ja paikalle vaivautunut katsomaan kuinka Mikko onkin kipeenä. Tälle hän ei itse tietenkään mitään voi, mutta perseestä tuo on. Tuntuu että joka ikisen kovan matsin aikaan hänellä on jokin vialla. Toivotaan parasta että tällä kertaa hän otteluunsa pääsee, mutta minä luen tällä kertaa tyytyväisenä tulokset netistä. Jatkoa ajatellen tuo(sairastelu) on myöskin honoa PR:ää Mikolle, kuka haluaa tilata main eventtiinsä miehen joka on perunut jokatoisen ottelunsa. Yhä edelleen, vika ei tietenkään itse Mikon ole, vaikka vika Mikossa onkin.

Sä olet kyllä ton nimimerkkisi mukainen. Taisit olla sinä joka ruikutti samaa viime vuonnakin? Harmittiko, kun Mikko ei sairastunutkaan ennen ottelua?

Kerro montako kertaa Mikko on joutunut perumaan viime tingassa? Ja montako ottelua hän on ottanut? Ja mikä on näiden suhde? Tosiasia on, että niillä vammoilla millä Mikko on moneen matsiin lähtenyt, olisi moni muu kaveri perunut ottelunsa.

FF15:ssa Mikko joutui jättämään ottelun väliin vakavan suolistosairauden puhkeamisen johdosta. Viime vuoden Japanin-ottelu peruuntui äkillistä leikkaushoitoa vaatineen sairastumisen takia jo hyvissä ajoin ennen ottelua, ja enpä usko, että tuolla asenteellasi olisit sinne saakka vaivautunut edes lähtemään. Mitkä nämä muut kerrat ovat olleet?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Melko turhaa tuo loukkaantumista valittaminen. Jokainen joka vähänkään tosissaan mma:ta treenailee tietää miten helposti niitä loukaantumisia tulee varsinkin jos treenataan ammattitasolla. Harmittavaahan se on jos odottaa näkevänsä huippuottelun ja viimehetkellä peruuntuu mutta urheilu on sellaista. Jos ei sitä ymmärrä niin kannattaa alkaa seuraamaan Nepalilaista sokkoshakkia.

Sä olet kyllä ton nimimerkkisi mukainen. Taisit olla sinä joka ruikutti samaa viime vuonnakin? Harmittiko, kun Mikko ei sairastunutkaan ennen ottelua?

Kerro montako kertaa Mikko on joutunut perumaan viime tingassa? Ja montako ottelua hän on ottanut? Ja mikä on näiden suhde? Tosiasia on, että niillä vammoilla millä Mikko on moneen matsiin lähtenyt, olisi moni muu kaveri perunut ottelunsa.

FF15:ssa Mikko joutui jättämään ottelun väliin vakavan suolistosairauden puhkeamisen johdosta. Viime vuoden Japanin-ottelu peruuntui äkillistä leikkaushoitoa vaatineen sairastumisen takia jo hyvissä ajoin ennen ottelua, ja enpä usko, että tuolla asenteellasi olisit sinne saakka vaivautunut edes lähtemään. Mitkä nämä muut kerrat ovat olleet?

Oho, tais osua. No myönnän, olen nimimerkkini arvoinen, muutenhan olisin itse siellä kehässä :hyper:

Ei todellakaan harmittanut että Mikko pääsi ottelemaan ja voittikin ottelunsa. Kuten jo ensimmäisessä viestissäni ison kirjaimin kuulutin VALITETTAVASTI. En ole hyökkäyskannalla tässä asiassa, enkä tahdo Mikkoa asialla mitenkään mollata. Ei varmasti ole ollut helppoa itse Mikollekkaan perua näitä matseja.

Tarkkoja päivämääriä tai FF? en muista, mutta mielestäni olen useamman kerran joutunut kiroamaan tätä asiaa. Voi olla, että jossain tapauksessa Mikolla itsellään on vaihtunut vain vastustaja, jolloin tämä "herkku matsi" on jäänyt väliin. Kuitenkin on jäänyt takaraivoon, fakta että nämä Mikon isot matsit ovat peruuntuneet valitettavasti useampaan otteeseen.

Jottei tule väärin käsityksiä niin: TOIVON SYDÄMENI POHJASTA, ETTÄ TÄMÄ MATSI TOTEUTUU JA VOITON KAUTTA MIKKO PÄÄSEE MAAILMALLE. Otetaan ne herneet pois nenukista. :love:

Joo, ei siinä mitään, jos asiassa pysytään :)

Vastustajissa olleet vaihdoksia:

FF6: Alunperin Mikolle piti tulla vastaan Cyrille Diabate, joka sitten menikin puihin ja tilalle tuli Moise Rimbon. Diabatea ei kyllä missään vaiheessa ehditty edes markkinoida eli siinä mielessä yleisölle tuli se vastustaja mikä pitikin.

FF8: Mikon piti ottaa alunperin Malkhasyania vastaan, mutta Martinin veli kuoli muutamaa viikkoa ennen ja tilalle tuli Pride-veteraani Alex Stiebling, joka oli alunperin sovittu Mikon vastustajaksi vasta FF9:iin.

FF14: Mikon piti alunperin ottaa Pride-veteraani Shannon Ritchiä vastaan, mutta tämä möhli lentojensa kanssa ja tilalle tuli Pride-veteraani Egidijus Valavicius, joka oli onneksi jäänyt vastustajansa peruuntumisen takia ilman vastustajaa kahta päivää aiemmien Liettuassa.

FF15: Alunperin vastustajaksi piti tulla Shonie Carter, joka perui ottelunsa, koska pääsi UFC:hen ottelemaan. Tilalle tuli Martin Malkhasyan, mutta tässähän tosiaan Mikko joutui sairaalaan ottelua edeltäneenä yönä tuon suolistosairauden puhkeamisen vuoksi.

Ja Mikon muuttuneita vastustajia ulkomaiden matseissa:

WFC2: Cyborg perui tulonsa otteluun, ilmeisesti koska oli niin lähellä hänen Pride-otteluaan ja tilalle tuli Rodeny Faverus, jonka alkuperäinen vastustaja oli loukkaantunut.

PFA: Vernon White perui, koska pääsi ottelemaan Liddelliä vastaan UFC:hen ja tilalle tuli Mr Horwich.

Joo, ei siinä mitään, jos asiassa pysytään :)

Vastustajissa olleet vaihdoksia:

FF6: Alunperin Mikolle piti tulla vastaan Cyrille Diabate, joka sitten menikin puihin ja tilalle tuli Moise Rimbon. Diabatea ei kyllä missään vaiheessa ehditty edes markkinoida eli siinä mielessä yleisölle tuli se vastustaja mikä pitikin.

FF8: Mikon piti ottaa alunperin Malkhasyania vastaan, mutta Martinin veli kuoli muutamaa viikkoa ennen ja tilalle tuli Pride-veteraani Alex Stiebling, joka oli alunperin sovittu Mikon vastustajaksi vasta FF9:iin.

FF14: Mikon piti alunperin ottaa Pride-veteraani Shannon Ritchiä vastaan, mutta tämä möhli lentojensa kanssa ja tilalle tuli Pride-veteraani Egidijus Valavicius, joka oli onneksi jäänyt vastustajansa peruuntumisen takia ilman vastustajaa kahta päivää aiemmien Liettuassa.

FF15: Alunperin vastustajaksi piti tulla Shonie Carter, joka perui ottelunsa, koska pääsi UFC:hen ottelemaan. Tilalle tuli Martin Malkhasyan, mutta tässähän tosiaan Mikko joutui sairaalaan ottelua edeltäneenä yönä tuon suolistosairauden puhkeamisen vuoksi.

Ja Mikon muuttuneita vastustajia ulkomaiden matseissa:

WFC2: Cyborg perui tulonsa otteluun, ilmeisesti koska oli niin lähellä hänen Pride-otteluaan ja tilalle tuli Rodeny Faverus, jonka alkuperäinen vastustaja oli loukkaantunut.

PFA: Vernon White perui, koska pääsi ottelemaan Liddelliä vastaan UFC:hen ja tilalle tuli Mr Horwich.

Diabate olisi ollut kyllä pirun kova nimi. Itse olen käynyt ensimmäisen kerran muistaakseni FF10 tai 11, en muista, noista ajoista suunilleen kuitenkin. Siitä eteenpäin noita peruutuksia/vaihtoja on tainnutkin muutamia tulla. Isot propsit kuitenkin Yokoin Suomeen tuomisesta, taitaa olla isoin stara sitten Hansenin/Bielkhedenin käytyä, ellei jopa isoin :worship:

Uskaltaako/osaako pmaunu sanoa, että kun Mikko voittaa tulevan matsinsa Yokoita vastaan niin mitä seuraavaksi. Ollaanko kuinka lähellä sitä isoa harppausta, että esimerkiksi UFC/Pride/joku muu iso organisaatio ottaa yhteyttä ja haluaa Mikon ottelemaan heille.

Taisit olla sinä joka ruikutti samaa viime vuonnakin?

Ruikuttaja ilmoittautuu!
Tosin mielestäni ruikuttanut, vaan aiheellisesti olin sitä mieltä että liian moni ottelu perutaan (en tosin puhunut Rupposesta mitään). Tässä ko. thread muisteltavaksi, sivulla kaksi kommenttini - oletan sinun tarkoittaneen tätä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=45703

Kyllä on osunut kritiikki arkaan paikkaan kun lähes vuoden kuluttua kaivetaan menneitä... :eek:
Ei voi kuin nauraa. Huhhuh.

Eipä silti, seison edelleen sanojeni takana.

Uskaltaako/osaako pmaunu sanoa, että kun Mikko voittaa tulevan matsinsa Yokoita vastaan niin mitä seuraavaksi. Ollaanko kuinka lähellä sitä isoa harppausta, että esimerkiksi UFC/Pride/joku muu iso organisaatio ottaa yhteyttä ja haluaa Mikon ottelemaan heille.

Kyllähän mä osaan sanoa vaikka mitä, mutta en tiedä kuinka lähelle totuutta osun. :)

Sehän tässä Yokoin tuomisessa isona motiivina on, että voitto hänestä veisi Mikon uraa juuri mainitsemaasi suuntaan. Toki, ei Yokoi mikään helppo vastustaja ole. Monen asian pitää loksahtaa kohdalleen niin valmistautumisessa kuin itse ottelussakin, että Yokoi kukistuu.

Ruikuttaja ilmoittautuu!
Tosin mielestäni ruikuttanut, vaan aiheellisesti olin sitä mieltä että liian moni ottelu perutaan (en tosin puhunut Rupposesta mitään). Tässä ko. thread muisteltavaksi, sivulla kaksi kommenttini - oletan sinun tarkoittaneen tätä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=45703

Kyllä on osunut kritiikki arkaan paikkaan kun lähes vuoden kuluttua kaivetaan menneitä... :eek:
Ei voi kuin nauraa. Huhhuh.

Niin, Suomessakin on muutama promotio harrastanut sitä, että mainostaa iltaansa ottelulla, jonka toteutumista ei alun perinkään ole suunniteltu tapahtuvaksi. Lopuksi sitten jompi kumpi ottelijoista "yllättäen" loukkantuu ja ottelu joko peruuntuu kokonaan tai mielenkiintoisen ottelijan tilalle tulee joku nobody. En ala mainitsemaan lajia tai ko tapahtumien taustalla olevia tahoja, koska siitä seuraisi vain herjaussyyte. Moni kamppailulajeja pitkään seurannut ja vähänkään pintaa syvemmältä tunteva varmasti muistaa nopeasti esimerkkejä. Fight Festival ei tälläiseen kuitenkaan ole syyllistynyt. Reagoin ehdottomasti jyrkästi siihen, jos joku vähääkään vihjailee edes rivien välistä, tahallaan tai tahattomasti, että syyllistyisimme moiseen. Toki pessimisti saa olla aivan vapaasti ja mielipiteensä saa tuoda julki. Kaikki Fight Festivalin peruutukset ovat kuitenkin olleet legitiimejä ja varamieshankinnat on pyritty tekemään niin, että ottelu säilyy edelleen mielenkiintoisena. Esim. Pride-veteraanin peruuntuminen on korvattu tuomalla varamieheksi toinen Pride-veteraani. Toki tälläinen ei ole aina mahdollista, mutta esim. kyseisessä tapauksessa (Ritch -> Valavicius) soittelin kuumeisesti yötä päivää ympäri maailman löytääkseni kelvollisen varamiehen.

Ostakaa fish ja paskahousu (vaihda hyvä mies nickiä...) FF21-pääsyliput, lupaan lunastaa teiltä lipun takaisin, jos Mikon matsi ei toteudu.

Peace :piis:

Noh, katsotaan mitä muita matseja cardilta silloin löytyy. Puhakan comback jää vittumaisesti väliin. Kepeillä pitäis paikalle kinkkailla ja autossa en saisi vielä istua. Lahdesta on vaikea mestoille tulla.

Mitä nimimerkkiin tulee, niin itsekin sanoit sen pitävän paikkaansa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom