Festarikyselyä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reme
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tänä vuonna kävin ilosaaressa ja ei että mikä meno oli .Ensi vuonna uudestaan mutta mietittiin kavereiden kanssa että voisi käydä toisillakin festareilla ilosaaren lisäksi.Eli kertokaa mielipiteitänne muista rockeista kuin ilosaari.Ollaan nyt mietitty vähän ruisrcok ja provinssin välillä.mielipiteitä!

Himos Festarit juhannuksena on hyvin varteenotettava vaihtoehto. Useampana vuonna tullut oltua joko töissä tai juhlimassa siellä.Taisi kävijämäärä ylittää tänävuonna jopa Raumanmeren suosion,joka vuosi kasvaa räjähdysmäisesti nuo Himosfestarit.

Ei varmaan kannattaisi mennä sellaisille festareille, jossa on mahdollisimman paljon sellaisia bändejä soittamassa joista itse pitää?

Mihin helvettiin tämä maailma on oikein menossa?

Ei varmaan kannattaisi mennä sellaisille festareille, jossa on mahdollisimman paljon sellaisia bändejä soittamassa joista itse pitää?

no ilosaaressa kävin 2-3 bändiä kuuntelemassa :D ei ne bändit pakosti ole sen festarin ydin vaan hyvä meininki

no ilosaaressa kävin 2-3 bändiä kuuntelemassa :D ei ne bändit pakosti ole sen festarin ydin vaan hyvä meininki

Kannattaa väistää, aion juuri sylkäistä maahan tälläisille kommenteille. Pthyi!

täytyypä yhtyä yllekirjoittaneeseen,itsellä vaikuttaa bändit ihan täysin tuohon festarivalintaan.ei hirveästi kiinnosta maksaa 40-50€ vaan siitä ilosta että pääsee kaljatelttaan jonottamaan.
luultavasti tulee itse kesällä lähdettyä sauna oooppen airiin,jos vaan tarjonta on kohdallaan.
saattaisi sitä lähteä ilosaareenkin jos siellä on jotain hyvää,toissakesänä tuli käytyä kun oli bodom,senteced,dark tranquillity ja pari muuta.viime kesän tarjonta taas ei napannut yhtään

Tänä vuonna kävin ilosaaressa ja ankkarockissa ja vuonna 2005 myös ankkarockissa.

Ilosaaressa omasta mielestä paljon parempi meno ja meininki ja sekin on myös plussaa että siellä saa festarialueelle mennä sisään ja ulos niin paljon kun haluaa.
Tätä mahdollisuutta ei ankkarockissa ollu ja se vitutti jonkun verran kyllä.

Ens kesänä ainakin ilosaari ja ehkä provinssi :rock:

neljä vuotta sitten olin pipefesteillä ja ryyppäämiseen se meni. Eikä ne esiintyjätkään parhaasta päästä ole vaikka räpistä tykkäisikin. Nyt 3 vuonna peräkkäin ilosaaressa ja siellä on aina loistava meininki ja hyvät esiintyjät. Kuopio rockissakin tänä vuonna tuli käytyä ja sielläkin loistava meininki ja erittäin hyvät esiintyjät vaikka ilosaarta pienempi tapahtuma onkin.

ite oon kyllä samaa mieltä remen kanssa, se on mullekkin se fiilis mikä festareilla on eikä välttämättä niinkään musiikki. Tottakai hyvät pänditkin tulee katottua jos niitä on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kesä ja festarit ovat lähempänä kuin huomaakaan.

Itse ajattelin suunnata jussina Kalajoelle ihan pelkästä uteliaisuudesta.. ja esiintyyhän siellä lähihistorian ylivoimaisesti söpöin tyttöbändi Stalingrad Cowgirls:haart:

Joko suunnitelmat on tehty ja mökki varattu?

Edittiä:

festarit.org tarjoaa virikkeitä vaativallekin mudassa pyörijälle.

Provinssirockiin jo ties kuinka monetta kertaa. Muutama hyvä bändi riittää, jotka tietenkin missataan olutteltassa. Järjestelyt on toimivat ja meininki hyvä. :whip:

Raumanmerenjuhannus oli viime vuonna aivan totaalisen huippu. Johtuen tietysti seurasta ja meiningistä :D tänä vuonna en sinne pääse lähtemään ku pukkaa kaikkee muuta :(

Ehkä joskus teininä sitä lähti samoille festareille, minne kaverit meni, eikä niillä bändeillä ollut niin suurta merkitystä. Vitsi menikin: "Onks tääl jotai bändeiki???"

Nykyään en lähde festareille päästäkseni umpihumalassa rymyämään mutaan, vaan kyllä valinta tulee ainoastaan esiintyjien perusteella. Niin ne ajat muuttuu :D

Viime kesänä olin tuskassa ja ankkarokissa. Pari vuotta sitten ruisrokissa. Tänä kesänä sauna olisi houkutellut, mutta aikataulullisesti se ei onnistu. Kaverit lähtee Szigettiin Unkariin - voi pääsispä mukaan, mut ku ei pääse:itku: Ikinä en ole siellä ollut, mutta kaverit on kertoneet, että meno on tosi mahtavaa. Sinne jos ikinä lähden, niin luultavasti en ensisijaisesti esiintyjien vuoksi, vaan kavereiden ja tunnelman.

Tänä vuonna joko tuskaan tai ruisrokkiin ja melko varmasti ankkaan. :rock:

Nummirock lippu odottaa viinakaapissa. Muita suunnitelmia ei ole. Mahdollisesti Tuskaan katsmaan Immortalia, jos vielä lippuja löytyy myöhemminkin.

Kannattaa väistää, aion juuri sylkäistä maahan tälläisille kommenteille. Pthyi!

Oletan että neiti ei ole koskaan käynyt esim. Nummirockissa? Siellä on vaan niin pirun hyvä meininki että siellä viihtyy mainiosti bändeistä riippumatta. Kunhan metalli soi ja viinaa riittää. Tietysti muutama hyvä orkesterikin pitää olla mutta päinvastoin kuin esim Tuska, joka on ainoastaan bändien katsomista varten. Ei siinä teinitungoksessa voi sanoa viihtyvänsä.

Bändit ja hyvä fiilis kulkee käsi kädessä. Näin meilläpäin ainakin.

Oletan että neiti ei ole koskaan käynyt esim. Nummirockissa? Siellä on vaan niin pirun hyvä meininki että siellä viihtyy mainiosti bändeistä riippumatta. Kunhan metalli soi ja viinaa riittää. Tietysti muutama hyvä orkesterikin pitää olla mutta päinvastoin kuin esim Tuska, joka on ainoastaan bändien katsomista varten. Ei siinä teinitungoksessa voi sanoa viihtyvänsä.

Bändit ja hyvä fiilis kulkee käsi kädessä. Näin meilläpäin ainakin.

Oletit väärin. Tosiasia taas on se, että Nummessa yleensä on hyviä bändejä, joten ongelma on sinänsä olematon.

Tuskassa taas tuntuu, ettei viitsi enää käydä, vaikka hyviä bändejä olisikin. En lähtisi pelkän fiiliksen takia mihinkään, mutta en pelkkien bändienkään (ja siksi näyttää koko ajan siltä, että Tuska jää väliin tänä vuonna vaikka pari supersuosikkia siellä onkin).

En lähtisi pelkän fiiliksen takia mihinkään, mutta en pelkkien bändienkään.

Näinpä juuri.

En tajuu mikä tossa Tuskassa mättää, ihan vieressä on mutta ei sinne vaan tuu lähdettyä enää. Lippukin oli jo varattu mutta en lunastanut koskaan. Se on jotenkin aivan liian pieni alue siihen väkijoukkoon nähden. Siellä sitten koitat luikerrella sekavien ihmisten välissä. Ei oikeen irtoo. Perkuleen kovia bändejä siellä olisi kyllä, ei siitä moittimista.

Jaa, en minä kokenut viime kesänä, että tuskassa olisi tungosta ollut. Ihan riittävästi elintilaa siellä oli. Tosin mulle se olikin ensimmäinen kerta siellä, etten voi ottaa kantaa aikaisempien vuosien tungosasteeseen. Fiilis kyllä on aivan erilainen, jollakin tavalla laimeampi, kun festari on keskellä kaupunkia ja ihan omassa naapurissa ja pääsee kotiin yöksi, jos verrataan esim. johonkin Seinäjoen /Ruissalon telttailualueeseen, jossa ei tarkoituskaan ole nukkua koko yönä ja porukkaa on hyvissä tunnelmissa liikkeellä vaeltelemassa.

Ruisrock on boikotissa. Kävin 2004 ja järjestelyt perseestä, joka asiassa rahastuksen maku ja järkkärivastaaviltakin sai töykeää kohtelua niin jäi paska maku reissusta.

Hyväksi havaittuja, ns. ihmisläheisiä festareita ovat Oulun Qstock ja Joensuun Ilosaari. Tänä kesänä tulee varmaan eka Provinssikin käytyä kun Tori Amos ja Dropkick Murphys (muistaakseni) sattuvat samalle päivälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom