Festari-kesä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olin perjantaina klubilla, mutta en sitten muistanut sen kummemmin missukkaa etsiä. yhdeltä myyjältä kysyin et "ooks missukka!?". Noh ei sitten ollut niin en viitsinyt kaikilta käydä kysymässä kun titktak jo alotteli.

minä olin siinä porukassa jolla oli se m-i-m-m-u kylttisysteemi jos joku sitä nyt sattui siinä näkemään. se kyllä taisi hävitä ekan biisin aikana jo.

NP sanoi:
Kyllä, bändilista näyttäisi olevan todella kova. Meinasin revetä kun näin että siellä soittaa myöskin Eläkeläiset. Eikös se ole humppaa?

Eläkeläiset on jostain syystä käsittämättömän suosittu Saksassa. Ilmeisesti humpassa on jotakin joka vetoaa syviin paikallisiin vietteihin. No lavashow ja musiikkihan on kyseisellä bändillä eittämättä ihan toiselta planeetalta. :D

Ajattelimme katsastaa Eläkeläisten sivuilla mainitut viinakätköt. Eipä sieltä taida kuitenkaan mitään löytyä, kun kätköt ovat jo vanhoja. Taidetaan juoda vain limpparia... :thumbs:

Off topic: Onko kukaan matkustanut Saksaan tai muualle Eurooppaan Via Baltica?

metalman sanoi:
olin perjantaina klubilla, mutta en sitten muistanut sen kummemmin missukkaa etsiä. yhdeltä myyjältä kysyin et "ooks missukka!?". Noh ei sitten ollut niin en viitsinyt kaikilta käydä kysymässä kun titktak jo alotteli.

minä olin siinä porukassa jolla oli se m-i-m-m-u kylttisysteemi jos joku sitä nyt sattui siinä näkemään. se kyllä taisi hävitä ekan biisin aikana jo.

No hyvä ettet kysellyt enempää, olin nimittäin lauantaina klubilla :)

Hewi-paapalla on takana Provinssi (töissä tosin), Roskilde ja Tuska. Ilosaari ois taasen innostanut mutta se kun on ikävästi päällekkäin tuon Tuskan kanssa. Sziget vielä odottaa, aattelin tosin ensi vuonna vaihtaa sen tuohon Wackeniin kun en oo siellä ikuna käyny.

Ruisrokissa ja Tuskassa olin... ja Lohjalla pienillä Tuntuma-nimisillä indie-festareilla :) Oikein mukava tapahtuma, ensimmäistä kertaa järjestettiin. Pitää mennä uudestaan jos ensikin vuonna järjestävät. Suosittelen lämpimästi.

Survivor of roskilde terror camp 2007 reporting! Voi Thorin vasara mitkä kelit sielä oli tänä kesänä :D Sziget nähty 06, roskilde siis tänä vuona. ens kesänä vuorossa back to the roots eli jotain raskasta tyyliin: rock am ring (ger), download (eng) tai wacken (ger). Mustana hevosena pink pop (hol) jota suositteli hollantilainen ihana nainen kevään dublin reissulla. tosta pink popista en tiedä yhtään mitään mutta siksi se voisikin olla hyvä extemboree keikka. Jossain päin hollantia se on. Jos ens kesänä ei ole mitään muita reissusuunnitelmia niin sit noista festareista varmaan tulee käytyä useampikin läpi.... tosin tähän vaikuttaa hieman sen hetken rahatilanne:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom