Festari-kesä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuka, missä, milloin menossa? Itse meen vain ja ainoastaan kotikulmille, Ilosaarirokkiin, ja ajan kohtahan oli ensi viikonloppu. Minut löytää myymästä kaljaa :kippis1: Muita pakkislaisia siellä tuskin näkee koska kaikki on kärvistelemässä tuskasta (käsitinköhän ihan oikein...)
Kerran elämässäni aiemmin oon ilosaarirokissa ja yleenä festareil käynyt, pummilla silloin tosin (kötisteltiin hakaneulojen avulla kaverin vanhasta rannekkeesta mulle ranneke)... Olen köyhä, ei ole varaa maksaa tällasista. :rolleyes:

Vähän myöhässä tämä threadi, kun osa kesän suurista festareista on mennyt jo esim. Nummirock, Provinssi ja Kalajoen cembalot.

Itsekin on monena vuonna tullut Tuskailtua mutta samalla ihan vaan tuskailtua sitä että Ilosaari on samaan aikaan. Etenkin viime vuonna v*tutti Raised Fist (oliks se viime vuonna vai aikasemmin?) ja nytkin ois kiva nähdä esim. Blood For Blood mutta nou kän duu.

Ilosaarirock on ollut aika vakio mutta tänä vuonna jää väliin. Ruisrockissa tuli sen sijaan käytyä (Motörhead !!).

ilorokkiin ei oo lippuja joten kierrän klubeja ja jos sää sallii, pussikaljottelen jossain alueen lähellä. hitto jos olis ollu lippu olisin käyny moikkaamassa missukan!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aha no pitää sit moikata kaikki naispuoliset myyjät "moi mää oon metalman" :lol2:

yleisin vastaus tulee varmaan olemaan "sä oot kaveri nyt juonu tarpeeksi"

Ruisrockissa oltiin ja Porin Jatseille jatketaan:thumbs:

darker sanoi:
Elokuussa äijäporukalla Saksaan Wacken -festareille. Metallin ystäville luvassa mannaa melkoinen annos. :rock:
Kyllä, bändilista näyttäisi olevan todella kova. Meinasin revetä kun näin että siellä soittaa myöskin Eläkeläiset. Eikös se ole humppaa? :lol2:

No olipas hyötyä siellä raataa, en saanut sunnuntaina sitten edes aikaiseksi mennä sinne festareille... Eli alueella kävin sen verran että ennen duuniin menoa kävin anniskelualueella juomassa yhden kaljan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom