Feels Good Man

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omskakas
  • Aloitettu Aloitettu
1251991155.jpg

"Neliraajahalvauksesta toipuva Pekka Hyysalo juoksi 2,6 kilometriä!"

Feels Good Man!

Ammattitaitoa on kyllä kiva katsoa, etenkin silloin kun sitä tehdään vain ammattiylpeyden vuoksi. Kuten tuossa maalausgiffissä, tuskin tiesivät olevansa kuvattavana.

Vaimo hommasi jostain Marimekon Siirtolapuutarha-teekannun. En yleensä välitä pätkääkään tollasista mutta siinä on taianomasita. Tulee hyvä fiilis kun näkee kannun pöydällä. Olen jopa ajatellut aloittaa teenjuonnin ihan vaan ton kannun takia.

Joku siinä muotokielessä puhuttelee tai en mä tiedä. Tässä iässä on varmaan testot jo niin alhaalla että tulee tollasia oireita. Tasapainotuksena täytyy sanoa että AR15-kiväärin muotokieli puhuttelaa aika lailla samalla tavalla. Tunne on ihan sama. Rynkyn hyväksyn, mutta teekannun kanssa olen vähän ymmälläni.

“We live only to discover beauty. All else is a form of waiting” -Kahlil Gibran

normal_1488610648.jpg

normal_1491801330.jpg

Tasapainotuksena täytyy sanoa että AR15-kiväärin muotokieli puhuttelaa aika lailla samalla tavalla. Tunne on ihan sama. Rynkyn hyväksyn, mutta teekannun kanssa olen vähän ymmälläni.

Once you go black...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
EHKÄ? Maailmassa on vielä jotakin toivoa...
1495050035.jpg

1495151128.gif

1497632353.jpg

normal_1500081331.jpg

Katohan, tulikin viikonloppuna käytyä tuolla Oregonin putouksilla. Kännykkäräpsäisy ei oikein tee oikeutta maisemalle, mutta livenä "feels good" :D
WP_20141012_011.webp

Back
Ylös Bottom