Fedor vs. Silva Live !Spoilers!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En usko, väittäisin että suuri osa ns" vapaaottelufaneista ei ole edes kuullut fedorista, kun se ei ole ufc:ssä:jahas:

Hys, kato ku satavarmasti ;)

No nyt päästään illan oikeesti odotettuihin matseihin, helvetti kun iho on kananlihalla, kova eventti ollu kyllä kaikki matsit prelit mukaan lukien ollu tosi kovia!!

No nyt päästään illan oikeesti odotettuihin matseihin, helvetti kun iho on kananlihalla, kova eventti ollu kyllä kaikki matsit prelit mukaan lukien ollu tosi kovia!!

Noi 3 viimeistä on ollu kyl kaukana kovasta imo!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei noi nyt mitään tylsiä matseja oo ainakaan ollu, ehkä jos ei tunne ottelijoita niin voi pitää tylsänä.

Ei ne tylsiä, ei ehtinyt tylsistyä meni niin nopee, mut ei ne kyllä mitään taidon näytteitä olleet.

No kyllä tossa Del Rosario väläytti ihan hyvin ainaki IMO.

Ja ohan tää sairasta ku ei saa näyttää PRIDE highlighteja :'( Nii eikä kyl UFCkään..

edit: Vilu; on.

No ei noi nyt mitään tylsiä matseja oo ainakaan ollu, ehkä jos ei tunne ottelijoita niin voi pitää tylsänä.

No lähinnä tarkoitin tuota jäätävää huitomista ja kädet suorana makaamista. Ei kauhean hmmm kovatasoista ottelemista,mun mielestä.
Jos mä en tunne ottelijaa niin eipä se mua haittaa,mutta kyllä nämä tän illan ottelijat paria lukuunottamatta ovat olleet tuttuja entuudestaan.

piti vaihtaa itekin streamiin vaikka eurosport2 näkyis telkkarista, ei oikein pääse fiilikseen kun ukko mountissa ja selostaja ei keksi mitään sanottavaa...

Hemmetti. Lomilla ollaan armeijasta ja silti herään tähän aikaan automaattisesti. Katotaan nyt sitte tämä livenä.
Edit: Kharitanov vie tyrmäyksellä tokas eräs.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom