Fedor vs. Silva Live !Spoilers!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miksää sitten vaan vittuilet? :D Kyllä kai se vituttaa muita ku aamuun asti valvoo ja kannustaa lempiottelijaansa ja moderaattori ei tee muuta kuin tahallaan ärsyttää :)

Mutta ei haittaa mua, mulle tuli rahaa! (kerrankin, pari eventtiä taaksepäin hävisin 30 euroa... :F, nyt tuli kuitenkin 90 euroa yhteensä 2 x betistä, Kharitonov + Silva, ois pitäny laittaa enemmän rahaa...)

Öitä kaikille

No tää tekee vaan hyvää vapaaottelulle, M-1sen valta vähenee, eivät vie Strikeforcea enää kuin pässiä narussa. Jos Fedor jatkaakin uraansa niin suuri osa siitä vallasta on poissa mitä ennen oli. M-1 on pitänyt kaikki pilkkanaan. Nyt se on ohi. Fedor oli paras Pride aikoina sen jälkeen ura muuttui ihan väärään suuntaan.

EDIT: Lopetti kokonaan, no silti M-1sen valta Strikeforcesta poistui.. Ja Janne, on se kaikkien aikojen paras HW ollut. Ja on vielä jonkun aikaakin.

Fedorin aika on ehkä ohi mutta kukaan ei voi kiistää sitä etteikö hän olisi kaikkien aikojen kovin raskas-sarjalainen lajissa.

Nyt kylla valttamatta tuntuu silta etta fedor on ollut tekniikan puolesta aikaansa edella viimeiset 10 vuotta, mutta nyt muut on saanut sen kiinni ja kun kokoero on mita on, tassa lopputulos

Miksää sitten vaan vittuilet? :D Kyllä kai se vituttaa muita ku aamuun asti valvoo ja kannustaa lempiottelijaansa ja moderaattori ei tee muuta kuin tahallaan ärsyttää :)

Mutta ei haittaa mua, mulle tuli rahaa! (kerrankin, pari eventtiä taaksepäin hävisin 30 euroa... :F, nyt tuli kuitenkin 90 euroa yhteensä 2 x betistä, Kharitonov + Silva, ois pitäny laittaa enemmän rahaa...)

Öitä kaikille

Olen ihan vippi, en mode.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei sinällään jauhamista, mutta tuskin kukaan entinen HW champpi haluaisi lähteä alempaan sarjaan. Ja tuskin pärjäisi sen paremmin sielläkään, ei ole enään entisensä. Kovat matsit ja ikä tekee väkisin tehtävänsä.

Hienosti kyllä Fedor pyöri mountissa, ja ihme kyllä miten ei kuristus tehonnut. Vähän ikävästi loppui, mutta täysin oikea ratkaisu. Jännä ottelu kyllä, vielä tokan erän lopussa näytti että kyllä se Fedor vaan jotain taas loihtii, mutta Silva vaan heristeli sormea kun Fedor yritti lukottaa. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom