Menipäs heti offtopiciksi, mutta pakko jatkaa vielä hieman
Wikipediasta:
Emelianenko used to weight train extensively, but in 1997 he almost completely substituted his weight exercises with sport-specific training in grappling, boxing, and kickboxing. His strength training consists of daily pull-ups, push ups on parallel bars, and crunches.
Eli tuskin enää nousee ihan 3x180 penasta.
edit.
Mitä jengi muuten pitää Fedorin parhaana osa-alueena nykyään?
Äijä on kyllä äärimmäisen tasapaksu jokaisella osa-alueella, mutta itse olen aina pitänyt nimenomaan lukkopainia hänen parhaimpana taitona.
Voittojakin on tullut eniten subeilla
6 (T)KOs ( 21.43 %)
15 Submissions ( 53.57 %)
7 Decisions ( 25 %)
Wikipediasta:
Emelianenko used to weight train extensively, but in 1997 he almost completely substituted his weight exercises with sport-specific training in grappling, boxing, and kickboxing. His strength training consists of daily pull-ups, push ups on parallel bars, and crunches.
Eli tuskin enää nousee ihan 3x180 penasta.
edit.
jo moisilla uroteoilla ei loppupeleissä ole juurikaan vaikutusta lukkopainissa..kestävyys ja kokovartalon räjähdysvoima on todella tärkeitä.
Pietiläisellä voi olla ihan hyvät saumat Fedoria vastaan sillä lukkopainihan ei hänen paras osa-alueensa ole. Joskin siinäkin Fedor on varmasti hemmetin kova!
Mitä jengi muuten pitää Fedorin parhaana osa-alueena nykyään?
Äijä on kyllä äärimmäisen tasapaksu jokaisella osa-alueella, mutta itse olen aina pitänyt nimenomaan lukkopainia hänen parhaimpana taitona.
Voittojakin on tullut eniten subeilla
6 (T)KOs ( 21.43 %)
15 Submissions ( 53.57 %)
7 Decisions ( 25 %)