Fedor lukkopainimaan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Menipäs heti offtopiciksi, mutta pakko jatkaa vielä hieman :)

Wikipediasta:
Emelianenko used to weight train extensively, but in 1997 he almost completely substituted his weight exercises with sport-specific training in grappling, boxing, and kickboxing. His strength training consists of daily pull-ups, push ups on parallel bars, and crunches.

Eli tuskin enää nousee ihan 3x180 penasta.

edit.

jo moisilla uroteoilla ei loppupeleissä ole juurikaan vaikutusta lukkopainissa..kestävyys ja kokovartalon räjähdysvoima on todella tärkeitä.
Pietiläisellä voi olla ihan hyvät saumat Fedoria vastaan sillä lukkopainihan ei hänen paras osa-alueensa ole. Joskin siinäkin Fedor on varmasti hemmetin kova!

Mitä jengi muuten pitää Fedorin parhaana osa-alueena nykyään?
Äijä on kyllä äärimmäisen tasapaksu jokaisella osa-alueella, mutta itse olen aina pitänyt nimenomaan lukkopainia hänen parhaimpana taitona.
Voittojakin on tullut eniten subeilla

6 (T)KOs ( 21.43 %)
15 Submissions ( 53.57 %)
7 Decisions ( 25 %)

Kyllä submissiot ja GnP on Fedorin kovin juttu.

Onhan noi Fedorin lopetukset helvetin kovaa tasoa, mutten näkisin niiden olevan kuitenkaan samaa luokkaa kuin maailman huippujen bjj ja lukkopaini osaajien. Fedor on helkutin kova joka osa-alueella oli sitten kyseess pystyottelu, pystypaina, mattopaini ja g'n'p.
Hemmetin mielenkiitoista nähdä miten Fedor pärjää lukottelussa kavereiden kanssa jotka siihen ovat erikoistuneet.

JPP vs Fedor

Tuohan matsi olis näin Tamperelaisen näkökulmasta unelmien täyttymys. Varsinkin kun JP sen veis. Alkuunhan täytyis selvitä siitä kun Fedor nakkaa JP:n permantoon ja jää pyöriin väkkäränä päälle. Taktiikkana varmaan olis hyvä ottaa Tsaari haliin ja pyllähtää maahan ettei kovin korkealta tipputtais mattoon. Sitten vaan lukottamaan tai hapettamaan ja nimi hallin kattoon :rock:

Fedorhan on raskassarjalaiseksi nopea, räjähtävä ja omaa käsittämättömän tasapainon. Eli päätyy melkein aina kasan ylimmäiseksi tilanteessa kuin tilanteessa.

Pietiläinen on Fedoria isompi, kokonaisuuten varmaankin vahvempi ja lukkopainissa teknisempi.

En näe mitään syytä miksen JP:llä olis mahiksia voitta Fedoria.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hassua sinäänsä. Fedorin ja Mousasin osallistumisesta DCC karkeloihin oli jonkinlainen diili vissiin väsättykkin jo. Tosin tuolla tasolla tilanteet saattavat muuttua. Mutta en silti heittäisi kirvestä kaivoon. Vielä on kuitenkin olemassa tsänssit, että Fedja osallistuisi ADCC kisoihin... ;)

Hannaaja-Fedor! Olisi nyt vaan lähtenyt leikkiin mukaan eikä pelleilisi noissa ***tanan zambo-kisoissa...

Miten niin ei ole?

Kyllä itse uskon uskon ainakin enemmän ADCC:n sivuihin kuin johonkin forumi tekstiin missä joku on tulkannut venäjästä englantiin.

Kuullostaa kyllä erikoisesta, etteikö olisi koskaan edes ajatellut osallistuvansa kisoihin, mutta joo sen näkee sitten syksyllä.

Tuskin ihan päästä näitä heitellään kun Leistenin marko totesi toisella foorumilla, että Mousasi ja Fedor ottelevat mukana ihan rivimiehinä.

Itse en kyllä henkilökohtaisesti siltikään usko, että Fedor näkyy näissä karkeloissa koskaan.

Fedoria ympäröi tällä hetkellä sellainen "sädekehä" mikä tekee miehestä yleisön silmissä lähes jumalan.

Jos Fedor tulis skaboihin ja tulis vaikka lukotetuksi, niin sen voi arvata kuinka kaikki MMA-foorumit täyttyy hetkessä "Fedor-tapping" giffeistä. Se taas ei tee kauhean hyvää miehen imagolle.

Mä luulen että Fedor varmaan mielellään lähtiskin otteleen, mutta äijän managerit todennäköiesti ei pidä ideasta. Hartaasti kyllä toivon että mies nähtäisiin kehissä.

Kuulin sisäpiirin huhua että Fedori pelkäsi niin paljon Pietiläistä että enää ei uskalla tulla Pietaria lähemmäs suomea... :rolleyes:

Pietiläinen veisi kaikkia 100-0 vapaaottelussakin mutta kun se nyt vaan ei ole " miehen laji " ni vitut, mitä turhia.

tämä pakkiksen keskustelun eteneminen on kyllä hauskaa seurattavaa

1) heitetään ilmoille huhu fedorin osallistumisesta adcc lukkopainikisoihin
2) spekutetaan mahdollista fedor vs. pietiläinen ottelua
3) vertaillaan ja kinastellaan kumpi nostaa enemmän penkistä (ja siten siis voittaa ottelun todennäköisemmin)

:thumbs:

tämä pakkiksen keskustelun eteneminen on kyllä hauskaa seurattavaa

1) heitetään ilmoille huhu fedorin osallistumisesta adcc lukkopainikisoihin no eipä se mikään huhu kyllä ollut
2) spekutetaan mahdollista fedor vs. Pietiläinen ottelua tottakai kun kerran voisi mahdollisesti tapahtua siellä :d
3) vertaillaan ja kinastellaan kumpi nostaa enemmän penkistä (ja siten siis voittaa ottelun todennäköisemmin) okei tähän en vastaa mitään

:thumbs:

:d

E. Jahas hymiöt ei toimi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom