Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jontte ja japi vois mennä hiljaseen ku niillä mitään järkevää asiaa ole. tulevat vain aukomaan päätänsä tänne.

Kävin katsoo sun posteja, niin ekalla sivulla mitä tuli sun post historysta vastaan niin olet jutellut foorumilla Fedorista ja minusta, jos mä poistun ni sulle jää enää Fedor![]()
En nyt halua provota, mut miks sä oot fedor ketjussa?
Voitaisko tänne tehdä joku täysin OT ketju Silva & Fedor jutuille... vaikka tänne ei nykyään tuukkaa mitään muuta ku vanhoja highlight videoita niin silti, menee joka ketju paskaks tässä
Keskustellakseni Fedorista keskustelupalstalla, jos haluat keskustella Fedorista niin että kaikki puhuvat vain ihqdaa ja kuinka Fedor oli täydellisin eikä hävinnyt ikinä tjsp niin liity teamtakeover foorumille.

Japi voisi kyllä painua helvettiin täältä Fedor-keskustelusta koska muuten tästä alkaa taas kymmenen kertaa nähty GOAT-keskustelu.
Taitaa sälli olla salaa ihastuntu Fedoriin kun kokoajan pitää siitä kirjottaa
Oli muuten hienoja HL-videoita, huh.
Minkähänlainen itku siitä tulisi jos tulisin ketjuun ja sanoisin vain että Fedor on pelle enkä perustelisi ikinä mitään. Kuten sinä Silva ketjussa? Toisaalta ethän sä ikinä ole osannut keskustella täällä mistään hyökkäilet vain muiden keskustelijoiden niskaan ilman mitään järkevää sanottavaa.
? En esitä Dr. Philiä, but boy you have some issues.Joten ala nyt raapia se Fedor kutina pois sun perseestä ja move on ;)
Oon ruvennu epäilee , et sä oot Japi hyvinki syvällä sisäpiirissä näissä vaparikuvioissa... Senverran brutaalia on tietämyksesi jopa Hendon veden tankkauksista ennen matsia ja Silvan todellisista nesteiden vetämisistä punnituksiin tossa pari sivua taaksepäin. Että voikin joillain ihmisillä ottaa arvolle jokin nettiväittely , huh huh :D
Hei! Tosi kiva, kun sä perustelet sun juttuja. On kuitenkin pakko myöntää, että sulla on semmoinen kutina perseessä Fedorin takia, mitä sä et näköjään saa raavittua millään pois. Sä oot ottanut Fedorin vastustamisen harteilles samalla tavalla, kun persut EU:n. Sä väität, et Fedor on paska ja on aina ollut paska, vaikka yli puolet vaparia seuraavista pitää herraa kaikien aikojen parhaimpana. No worry... sulla on oikeus sun mielipiteeseen, niin kuin niilläkin ihmisillä jotka pitää Fedoria parhaimpana. Mutta miten me saatais raavittua se kuitina pois sun perseestä? En esitä Dr. Philiä, but boy you have some issues.
Fedorista ja Silvasta vielä sen verran, että kyseessä on kaksi täysin erillaista mestaria eri aikakaudelta. Tyhmä väittäisi toisen olevan toista huomattavasti parempi tai menestyneempi. Mitä miehiä erottaa on täysin erillaiset persoonat. Vaikka sun mielestä hölmöltä kuulostaa, niin se merkitsee loppujen lopuksi erittäin paljon, kun haetaan omaa idolia tai sankaria. Ite en ole koskaan kokenut yhtä suurta tunnetta vaparissa, kuten silloin kuin Fedor voittaa. Sulla on varmaan sama silloin kuin Silva voittaa. Fedor on mun kohdalla paras, ei ainoastaan ottelutyylinsä vaan persoonansa ja luonteensa takia. Ja veikkaan, että sama on monen muunkin Fedor kannattajan kohdalla. Sulle Silva on paras sulle eniten merkitsevien syitten takia. Jonten mielstä taas Tito on paras, mikä on ihan OK, koska se on sen mielipide ja tunne. Eli pointtina on, että ihmisillä voi olla erillaisia mielipiteitä. Kaikki ei voi olla sun kanssa samaa mieltä, vaikka sä kuinka haluaisit.
Joten ala nyt raapia se Fedor kutina pois sun perseestä ja move on ;)
jos lukee vapaaottelu-uutisia muualtakin kuin Pakkotoistolta näihin kyllä törmää.
Siinä mielessä olet oikeassa kaikkien mielipidettä ei voi muuttaa, kutinasta en tiedä mitä tarkoitat, mutta oletko huomannu kuinka Fedorin puolustajilta loppuivat argumentit jo vuosia sitten ja aloittivat henkilökohtaiset hyökkäykset niitä kohtaan jotka ovat eri mieltä ja perustelevat sen. Täälläkin on monta kertaa wintikka käynyt kertomassa mitä mieltä on kun keskustelu ajautuu raiteille jossa osa ei keskustele enää mistään muusta kuin keskustelijoista. Minä tulen tähän ketjuun keskustelemaan Fedorista, mutta jos luet muutaman kymmentä sivua taaksepäin, huomaat että muutama tyyppi tulee keskustelemaan minusta, kumpi on vapaaotteluun tai Fedoriin liittyvää keskustelua sun mielestä?
Siinä mielessä olet oikeassa kaikkien mielipidettä ei voi muuttaa, kutinasta en tiedä mitä tarkoitat, mutta oletko huomannu kuinka Fedorin puolustajilta loppuivat argumentit jo vuosia sitten ja aloittivat henkilökohtaiset hyökkäykset niitä kohtaan jotka ovat eri mieltä ja perustelevat sen. Täälläkin on monta kertaa wintikka käynyt kertomassa mitä mieltä on kun keskustelu ajautuu raiteille jossa osa ei keskustele enää mistään muusta kuin keskustelijoista. Minä tulen tähän ketjuun keskustelemaan Fedorista, mutta jos luet muutaman kymmentä sivua taaksepäin, huomaat että muutama tyyppi tulee keskustelemaan minusta, kumpi on vapaaotteluun tai Fedoriin liittyvää keskustelua sun mielestä?
Hendo itse kertoi tankkauksestaan, ja Silvan ravintoexpertti kertoi Silvan painosta, jos lukee vapaaottelu-uutisia muualtakin kuin Pakkotoistolta näihin kyllä törmää. Saat googlettaa itse.
Quote SporttinenMView Post
Oon ruvennu epäilee , et sä oot Japi hyvinki syvällä sisäpiirissä näissä vaparikuvioissa... Senverran brutaalia on tietämyksesi jopa Hendon veden tankkauksista ennen matsia ja Silvan todellisista nesteiden vetämisistä punnituksiin tossa pari sivua taaksepäin. Että voikin joillain ihmisillä ottaa arvolle jokin nettiväittely , huh huh
Hendo itse kertoi tankkauksestaan, ja Silvan ravintoexpertti kertoi Silvan painosta, jos lukee vapaaottelu-uutisia muualtakin kuin Pakkotoistolta näihin kyllä törmää. Saat googlettaa itse.
Uskot siis kaiken minkä netistä luet, jos se vähänkään alentaa Fedorin arvoa? Miksi et usko sitten yhtäkään Fedoria kehuvaa nettiartikkelia?
Justhan se eilen myönsi provoilleensa, mutta ainahan se on niin ollut että kun kehuu Fedoria saa tietyt postaajat ikuisiksi kavereikseen heti.