Fedor Emelianenko

älä ny saatana bob sappin nimee mee häpäisemään puhumalla siitä samassa lauseessa fedorin kaa.

Vinkkinä: Tällaisen provon ongelma on siinä, että Sappin ja Fedorin ero ottelijoina on liian suuri ja selvä kaikille, kukaan ei ota sitä silloin vakavasti eikä jaksa ärsyyntyä. Tuossa pitäisi Sappin tilalla olla joku oikeasti ansioitunut ja nimekäs hw, niin sit toimisi paremmin.

Vinkkinä: Tällaisen provon ongelma on siinä, että Sappin ja Fedorin ero ottelijoina on liian suuri ja selvä kaikille, kukaan ei ota sitä silloin vakavasti eikä jaksa ärsyyntyä. Tuossa pitäisi Sappin tilalla olla joku oikeasti ansioitunut ja nimekäs hw, niin sit toimisi paremmin.

Näitten kavereitten provoilussa on vähän muitakin aukkoja kuin tuo.

entisistä jutuistani vois kuka tahansa aivot omaava päätellä että äskeinen oli sarkasmia. kuten se kommentti että lesnar hakkais jds'n ja overeemin.

Kaikilla isoimmilla kuten Bob "sappmission" Sapp:illa ja Fjodorilla,

säkki mikä säkki..
Tim Sylvia, Josh Barnett, Ray Sefo, LeBanner, ym. Kaikki ihan säkkejä? Jos pystyy käärii fyrkkaa helposti, niin miksi vitussa ei? Pidät sä näitä jätkiä jonain vitun viikinkeinä, jotka elää ainoastaan saadakseen satuttaa ihmisiä. Eivätkä vaadi siitä mitään muuta kuin saada treenata, seuraaviin turpakäräjiin?

Miten nuo sumomatsit liittyy tuohon asiaan millään tavalla? Kaikilla isommilla vaparistaroilla, jotka ovat otelleet Japanissa on ollut noita "esiintymisiä" japanilaisissa TV-ohjelmissa. Overeem oli juuri tuossa samaisessa sumokisassa ja on tehnyt paljon muitakin vastaavia keikkoja. Pelkkää viihdettähän nuo ovat herran jestas.

Noista sumomatseista ja muista näytösotteluista valittaminen kertoo vain siitä, ettei kyseinen henkilö ymmärrä ollenkaan japanilaista kulttuuria tuossa suhteessa. Siellä tuon kaltainen promoaminen näytösluonteisesti on kova juttu faneille. Ja pitämällä fanit tyytyväisinä saadaan palkkapussista lihavampi. Vähän sama kuin Lesnarin testosteronia uhkuvat mainosvideot siitä miten preerialla ammutaan isoilla pyssyillä.

Kunhan näkis vielä Joshin ja Fedorin halauksen! Siinä on sitä miesrakkautta!

180534_1875149239354_1259885184_2247102_1786769_n.jpg

Tim Sylvia on lupaillut tässä "big announcementia" noin ensi viikon paikkeilla... No toivottavasti on jotakin muuta...

Itse olen tyytyväinen että Fedor ottelee taas Venäjällä, eikä Supaaaafaiiiitliiiigissä. Kaikkialle muualle seuraan sympaattista sankariamme, mutta en sinne.

Itse olen tyytyväinen että Fedor ottelee taas Venäjällä, eikä Supaaaafaiiiitliiiigissä. Kaikkialle muualle seuraan sympaattista sankariamme, mutta en sinne.

Supa Fait Liigista puheen ollen muistakaahan pojat ja tytöt katsoa huomenna YouTubesta organisaation toinen tapahtuma klo 16:15. :D

Back
Ylös Bottom