Pitikin kysymäni Tuopilta, mitä olet mieltä Sonnenin totuudesta Fedoriin nähden 3-3? Muistaakseni olet Fedor fani, sulatatko Sonnenin väittämän tässä asiassa? Oletko samaa mieltä että Fedorin matsit olivat Pridessa sovittuja kuten Sonnen väittää?
Aluksi toivon, että Fedor on okei.
Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Fedorista henkilönä. On totta, että pidän hänestä ottelijana ja persoonana, mutta olen Fedor hypeä vastaan.
Hyvin usein nähdään, että kun Japanissa ottelevat "supertähdet" tulevat Amerikkaan, totuus paljastuu. Tuoreimpana esimerkkinä Jorge Santiago ja Kid Yamamoto. Minun on vaikea ottaa kantaa sovittuihin otteluihin (tosin kaikki tietävät Coleman tapauksen), ehkä Putin on laittanut nuket valmiiksi Tokioon, jos Fedja ei voita. Mutta se on fakta, että Japanilaiset organisaatiot toimivat nyrkkeilymaailman kaltaisesti. "Staroille" syötetään kannuja, että recordit kasvavat.
Toivottavasti Fedor on yhdessä osassa.
Toki Fedor on voittanut kovia nimiä (joskus kovia nimiä), kuten Nogin ja Cro Copin, mutta moni vastustaja on repäisty suoraan showpainikehästä.
Se, että Fedoria kutsuttiin joskus parhaaksi kaikista, on suoraa kusemista esim. Matt Hughesin muroille. Esim. Hughes on meriittinsä ansainnut, kohtaamalla parhaista parhaita.
Sonnenin 3-3 vertaus on kaikessa kärjistyksessään totuudenmukainen; kovia jätkiä vastaan, kovilla areenoilla Fedor on ehkä n. 8-3.
Omasta mielestä Fedor on yksi kaikkien aikojen parhaista raskassarjalaisista ja keikkuu 10. sijan paikkeilla GOAT-listassa. Paras kaikista? Ei ikinä.
Vapaaottelu Amerikoissa ei vaan ole sopiva työn linja Fedorille. Onko kukaan muuten herättänyt hänet?